virta - live @ lavatanssit 2004

31 posts, 2 pages, 3,374 views

Avatar
#21 • • Edited crc Guest

Virtaa kuulisin mieluusti useamminkin bileissä!



Buukkauksia otetaan ilomielin vastaan!

Iso käsi kaikille palautetta antaneille!
Avatar
#22 • • Elatek / Lauri E Guest
noniin.. löysihän tämä vihdoin tiensä munki soittimeen.
kiva paikata ne aukot mitä jäi tästä kuulematta (lievän humalatilan ansiosta) silloin paikanpäällä.
hyvin jytää!
jep, ei muutakun keikkaa vaan äijille! :)
Avatar
#23 • • Das.Jonna Guest
Aivan mainiota! Vahvisti asemaanne fanituslistallani, ja harmittaa etten päässyt tänne itse tapahtumaan finansiaalisen tilanteeni takia... Perkules, kun asia on vaan niin että menee kaikki rahat levyihin... :angry:

Mutta Peukkua!!!1 Kova akti, kova setti. Lisää tällästä.

"Mai eikei fortyseven..." :hearts:
Avatar
#24 • • Kalle Karvanen Guest
Mukavan vaihteleva setti. Ei siis yhtä ja samaa mättöä vaan kivasti erilaista samassa paketissa. Tästä johtuen on varmasti toiminut paikan päälläkin kuin tauti. Loppua kohden menee tosiaan tiukemmaksi mätöksi, mutta jo ennen sitä löytyy huippuhetkiä aina alun Detroit vaikutteista AK-47:aan. Myös itse nostaisin kovimmaksi biisiksi tuon AK-47:n.

Pitää yhtyä muiden mielipiteisiin: Enemmän keikkaa Virralle!

...jo biisien nimienkin takia :)
Avatar
#25 • • RaisuSport Guest
loistavaa räimettä! menee perjantai-illan tunnelmaan, pysyy soittolistalla tulevaisuudessa. taisin tulla vähän myöhässä osille virta does norwayn puolesta mutta otan mielelläni uutta tavaraa virralta mikäli ilmestyy!
Avatar
#26 • • mts02 Guest
Kehuja on näköjään tullut ja niihin on helppo yhtyä. Todella hyvää stuffia.
Avatar
#27 • • mange Guest
Todella maukkaita ralleja ja setti vaihtelee erittäin mukavasti. Kyllä tällästä tanssisi mieluisasti paikan päällä, tai noh, kylhän se jalka vispaa täällä kotonakin. :)
Avatar
#28 • • e-r0 Guest
linkki toimi inte,
haluisin tän :/
Avatar
#29 • • crc Guest

linkki toimi inte,
haluisin tän :/



ei tää oo ollu jaossa varmaan neljään kuukauteen :)

mut mut .. mä voisin koettaa upata tän jossainvälissä takas jakoon täs lähiaikoina jos kiinnostusta viel löytyy.
Avatar
#30 • • Edited e-r0 Guest

linkki toimi inte,
haluisin tän :/



ei tää oo ollu jaossa varmaan neljään kuukauteen :)

mut mut .. mä voisin koettaa upata tän jossainvälissä takas jakoon täs lähiaikoina jos kiinnostusta viel löytyy.



elä suotta mun takia näe vaivaa. saan kopsittuu tämän tuolta crash poikaselta helpommin/nopeammin :)
Avatar
#31 • • e-r0 Guest
hups:
en myöskään osaa käyttää internetin keskustelufoorumeja..