Sedu Koskinen ostaa Maestron

48 posts, 3 pages, 5,259 views

Avatar
#21 • • kytkönen Guest
hmh tässä on mun mielestä yks hyvä esimerkki ketjuuntumisen vaikutuksista... vaikka sedulla on ihan ok konsepti business-wise, täytyy mun sanoa ettei sen jäbän rafloissa ole tarpeeksi 'sielua', jotta mä niissä viihtyisin. vähän sellanen mcdonald's fiilis pakosti, koska musiikkitarjonta on jotenki niin vesitetty istumaan suurimman mahdollisen segmentin makuun... sit myös toi teemajuttu :D

nojoo mut toivotaan et sinne löytää vähän ekleettisemmätkin dj:t tiensä eikä tarvii sitä kulahtanutta trendi-pseudo-kasari nytkytystä kuunnella jos sinne eksyy :)
Avatar
#22 • • Olli Guest

täytyy mun sanoa ettei sen jäbän rafloissa ole tarpeeksi 'sielua', jotta mä niissä viihtyisin. vähän sellanen mcdonald's fiilis pakosti, koska musiikkitarjonta on jotenki niin vesitetty istumaan suurimman mahdollisen segmentin makuun... sit myös toi teemajuttu :D



Eiks Booze & Booty linja iske ? Se on ny kai mainstreamia se.
Avatar
#23 • • Funkatronik Guest


Nimeensä uusi paikka lainaa glamouria newyorkilaiselta edeltäjältään, Studio 54:ltä. Vain kadunnumero on Helsingissä toinen.
"Disko on tullut takaisin. Uutta ravintolaa suunnitellaan 80-luvun hengessä", Koskinen selittää.



Eli luvassa on hyvää musiikkia, liberaalia huumepolitiikkaa ja vapaata sekstailua ravintolan himmeissä nurkissa, sekä tietysti ovipolitiikka jolla kaiken maailmat juntit, amikset, viiksimutantit ja muut luojan hylkäämät epäsikiöt karsitaan pois jo alkuvaiheessa?

As if...

Veikkaan samanlaista perusteinijuottolaa kuin The Club ja Tiikerikin ovat, jossa tuntee itsensä ylipukeutuneeksi siisteissä farkuissa ja liian vanhaksi jos on yli 20.
Avatar
#24 • • greenie Guest


Eli luvassa on hyvää musiikkia, liberaalia huumepolitiikkaa ja vapaata sekstailua ravintolan himmeissä nurkissa, sekä tietysti ovipolitiikka jolla kaiken maailmat juntit, amikset, viiksimutantit ja muut luojan hylkäämät epäsikiöt karsitaan pois jo alkuvaiheessa?

As if...



Samat ajatukset pyörähti mulla mielessä kun kuulin diilistä viime viikolla :)
Avatar
#25 • • kytkönen Guest


Eiks Booze & Booty linja iske ? Se on ny kai mainstreamia se.



mä luulin et Beats&Styles on mainstreamia... onkse nykyään Booze&Booty? :excellent:


kaiken maailmat juntit, amikset, viiksimutantit ja muut luojan hylkäämät epäsikiöt karsitaan pois




flipofflaugh.gif

mitkä vitun viiksimutantit?! lol
Avatar
#26 • • Funkatronik Guest


mitkä vitun viiksimutantit?! lol



Viiksimutantti, eli mutantti jolla on viikset, comprende?

Tämä erotuksena siis tyylikkäästä herrasmiehestä jolla on viikset, kuten Clark Gable, David Niven tai minä. On katsos viiksiä ja sitten on Viiksiä...
Avatar
#27 • • Zakka Guest

hmh tässä on mun mielestä yks hyvä esimerkki ketjuuntumisen vaikutuksista... vaikka sedulla on ihan ok konsepti business-wise, täytyy mun sanoa ettei sen jäbän rafloissa ole tarpeeksi 'sielua', jotta mä niissä viihtyisin. vähän sellanen mcdonald's fiilis pakosti, koska musiikkitarjonta on jotenki niin vesitetty istumaan suurimman mahdollisen segmentin makuun... sit myös toi teemajuttu :D


En ota sen enempää kantaa topikin keskusteluun, mutta tähän
voisin mainita viime viikonlopun kokemuksista Sedun
tallinnalaisravintolasta (R.I.F.F.): alakerta törkeen siisti paikka
ja muusiikki alkuillasta aivan älyttömän laadukasta haussia. Oon sen
verran ollut pihalla näistä kuvioista, että kuulin vasta
jälkeenpäin, että ko. ravintola on Sedun. Aiemmin en ollut
sen jäbän paikoissa käynytkään. Jos jotain RIFFiä vastaavaa
tulisi Helsinkiin niin en kyl yhtään disauttaisi...

Avatar
#28 • • kytkönen Guest
Zakka joo olen kyl samaa mieltä, että jos tosiaan tarjonta on hyvää ni ok. näyttää vaan siltä että helsingissä mainstream-muodissa on yleisesti paskempi musa kuin ylensä...

ravintoloitsijat tottakai haluavat tehdä rahaa, joten mikä myy... myy. mutta toisaalta on vaan outoa että suurin osa suomalaisesta porukasta tuntuu oikeesti haluavan huonolaatuista pop musiikkia tai jotain perus lista-rnb:tä... tallinnassa on kyl sen verran siistimpi konemusaskene et oksat pois!

nojoo mitäs tässä nyt nillittelen kai se pitäis vaan laittaa ite joku klubi pystyyn hehe... mutta sedulle propsit siitä et duunaa ammattimaisesti siistejä mestoja. shame about the music policy.
Avatar
#29 • • Nudie Guest

ravintoloitsijat tottakai haluavat tehdä rahaa, joten mikä myy... myy. mutta toisaalta on vaan outoa että suurin osa suomalaisesta porukasta tuntuu oikeesti haluavan huonolaatuista pop musiikkia tai jotain perus lista-rnb:tä... tallinnassa on kyl sen verran siistimpi konemusaskene et oksat pois!



Totta, jos suuret joukot tahtoisivat jotain monoteknoo ja gabberia, niin Seduhan sitä kansalle tarjoaisi. Siis lopulta 'vika' ei ole SK:n tai kenenkään muunkaan ravintoloitsijan, vaan porukan, joka baareissa aikaansa viettää. Toisaalta, itse en jaksa uskoa, etteikö porukka osaisi paikalle, vaikka musalinja vähän vaihtoehtoisenpaan suuntaan sojottaisikin. Tästähän on esimerkkejä maailmalla vaikka millä mitalla.

Se vaan on kumma, että miten munatonta väkeä Suomen ravintolamaailmassa on, kun yhden tekijän annetaan vallata markkinat. Koskinen taitaa olla nykyään ainoa, joka edes yrittää panostaa yökerhomeininkiin. Muut antavat mestojensa näivettyä, eivätkä tee tarvittavia (rahallisia) uhrauksia puitteisiin ja niiden jatkuvaan kehittämiseen.
Avatar
#30 • • Tapi T Guest

Se vaan on kumma, että miten munatonta väkeä Suomen ravintolamaailmassa on, kun yhden tekijän annetaan vallata markkinat.


Suomessa Sedun on huomattavasi helpompi panna yökerho pystyyn kuin kenenkään muun. Hänellä on jo sinänsä melkoinen julkisuusstatus, paljon pääomaa ja lyömätön liike-idea: hän ottaa ravintoloihinsa enemmän kuin mielellään kaikenmaailman kissanristiäisiä, joiden perässä juoksevat keltaisen lehdistön toimittajat, missit ja lätkäpelaajat. Näiden perässä mestaan saapuvat myös K-junalla tulleet ja homma onkin sitten siinä.
Avatar
#31 • • kytkönen Guest
Niin, sitten voisi pohtia myös sitä olisiko paikallaan esittää elektroninen musiikki sen vaatimassa kontekstissa, jotta saadaan uusia diggailijoita käännytettyä...
Avatar
#32 • • Mimako Guest

Helsinki Club on niitä harvoja paikkoja jälleen kerran joka on tehnyt klubi iltoja normaamali ravintolana vaikka bisnes toimii hyvin ilmankin.. sekä kaiken lisäksi pysynyt pystyssä.. täytyy olla paljon toimivia iltoja jotta paikka pysyy pystyssä..



Joo niin täytyy, tai sitten voidaan olla osa koko Suomen kattavaa, valtavaa osuuskauppaverkostoa, kuten muuten Erottajan Mempparikin on.

Siinä vaiheessa kun sama talo omistaa sekä naapurin Alepan että Erick Morillon keikkapaikan että muuten myös Viru-hotellin, johon aika iso osa Sedun R.I.F.F.in asiakkaista kömpii aamunkoitteessa sammumaan, hommassa alkaa olla ison talon meininkiä, jossa oikea käsi ei enää välitä mitä vasen käsi tekee ja konemusiikki saattaa päästä apajille vähän "puolivahingossa". Se ei silloin leimaa koko suuryritystä ja sen suurimmaksi osaksi tylsiä vähän rafloja.
Avatar
#33 • • MikkiHiiri Guest

"Disko on tullut takaisin. Uutta ravintolaa suunnitellaan 80-luvun hengessä", Koskinen selittää



Koskinen on väärällä vuosikymmenellä. Disko oli 70s juttu
Avatar
#34 • • jaxxon Guest



Koskinen on väärällä vuosikymmenellä. Disko oli 70s juttu



Mutta Seduhan viittaa tietysti Warehouseen, Music Boxiin, Paradise Garageen ja Preluden, West Endin etc etc 80-luvun matskuun.
Avatar
#35 • • Mimako Guest



Koskinen on väärällä vuosikymmenellä. Disko oli 70s juttu



Mutta Seduhan viittaa tietysti Warehouseen, Music Boxiin, Paradise Garageen ja Preluden, West Endin etc etc 80-luvun matskuun.



:D :D :D Nii viittaaki!
Avatar
#36 • • Hallmark Guest



Toivottavasti tämä ei karkoita Hallmarkia Maestrosta.



Hallmark jatkaa syksyllä kerran kuussa uusissa tiloissa. Lisää infoa tulossa piakkoin :cool:
Avatar
#37 • • lauri Guest
Ja lisää vettä myllyyn...

"SK RAVINTOLOIDEN TYTÄRYHTIÖ OSTAA RAVINTOLA CTRL:in HOK:ilta
Sedu Koskisen ravintolayhtiöihin kuuluva Nisu-Aitta Oy on tehnyt kauppasopimuksen Fredrikinkadulla sijaitsevan ravintola Ctrl:n (entisen Arkadian) liiketoiminnan ostamisesta HOK-Elannolta. Kauppasopimuksen mukaan liiketoiminta siirtyy ostajalle 1.9.2004.

Ctrl on tähän asti tunnettu nuorisoravintolana, jossa on lähes tuhat asiakaspaikkaa. Uusi ravintola suunnataan vanhemmalle käyttäjäkunnalle. " jne.


Saas nähdä jäikö Chaokset viimeisiksi juhliksi CTRL:ssä.

// L
Avatar
#38 • • alex Guest
Tuosta kaupasta on puhuttu kaupungilla jo pitkään... Taitaa olla viimeiset Chaokset pidetty tuossa mestassa. Seuraavana ostoslistalla on varmaan La Tour ja Hesari.. kun kaikki muut on jo ostettu. Eiks jossain mediassa mainittu et ku Kamppi valmistuu avaa sama SK-ketju myöskin niihin tiloihin isohkon ravintolan vai oliko tämäkin samanlainen huhu kuin Maestron sekä Ctrl.än yhteydessä ??
Avatar
#39 • • lauri Guest

Tuosta kaupasta on puhuttu kaupungilla jo pitkään... Taitaa olla viimeiset Chaokset pidetty tuossa mestassa. Seuraavana ostoslistalla on varmaan La Tour ja Hesari.. kun kaikki muut on jo ostettu. Eiks jossain mediassa mainittu et ku Kamppi valmistuu avaa sama SK-ketju myöskin niihin tiloihin isohkon ravintolan vai oliko tämäkin samanlainen huhu kuin Maestron sekä Ctrl.än yhteydessä ??



Juu tiedossahan tuo oli, mutta nysse oli varmistunut ilmeisesti perjantaina. Tää alkaa oikeasti näyttämään aika hyvältä kaiken suhteen, sillä jos kaikki paikat lähtee alta, niin se on morjäänz klubiskene ja tervetuloa underground.

Kai sen on pakko nokkansa sinne kamppiinkin tunkea, onhan se suuri
läpikulkukeskus ja siinä on hyvät liikenneyhteydet.

Mutta joo, ei tässä muuta kuin tehdashallia virittelemään.

// L
Avatar
#40 • • Happy Meal Guest

Helsinki Club on niitä harvoja paikkoja jälleen kerran joka on tehnyt klubi iltoja normaamali ravintolana vaikka bisnes toimii hyvin ilmankin.. sekä kaiken lisäksi pysynyt pystyssä.. täytyy olla paljon toimivia iltoja jotta paikka pysyy pystyssä..



Joo niin täytyy, tai sitten voidaan olla osa koko Suomen kattavaa, valtavaa osuuskauppaverkostoa, kuten muuten Erottajan Mempparikin on.

Siinä vaiheessa kun sama talo omistaa sekä naapurin Alepan että Erick Morillon keikkapaikan että muuten myös Viru-hotellin, johon aika iso osa Sedun R.I.F.F.in asiakkaista kömpii aamunkoitteessa sammumaan, hommassa alkaa olla ison talon meininkiä, jossa oikea käsi ei enää välitä mitä vasen käsi tekee ja konemusiikki saattaa päästä apajille vähän "puolivahingossa". Se ei silloin leimaa koko suuryritystä ja sen suurimmaksi osaksi tylsiä vähän rafloja.



:D :D :D