Bitchstream - Arabian Nights [electronica]

16 posts, 1 page, 3,452 views

Avatar
#1 • • Edited miikkaL Guest
Bitchstream.jpg

Tässä olis tarjolla tällainen Prodigy-tyyppinen mättö:
bassoja, biittejä, pientä vokaalikikkailua sekä mm kuusnepa -saundeja :)

Palaute ja kehitysideat ovat enemmän kuin tervetulleita, koska en ole
träkkeriaikojen jälkeen tällaista matskua tehnyt, edellinen vastaava
taisi olla vuodelta '98.

Bitchstream - Arabian Nights
192 kbps mp3, duration 5:04

Ps. Mihin genreen tämä biisi uppoaa?
Ante

Posts: 16

#2 • • Ante
Tämä on tietty sitä electronicaa. Kivasti vokaalisamplet istuu biittien kanssa, draivia löytyy. Hyvää perussettiä. Ei nyt muuta rakentavaa tule mieleen.
Avatar
#3 • • Maz Guest
Joo nyt kyllä löyty biisi mun mieleen. Alku oli kyllä todella huono(käytetty liikaa).
Mutta muuten oli kyllä kaikki kohdallaan.
Tää taitaa muuten olla parhaiten miksattu biisi mitä oon tääl kuullu.
Ehkä biisiä vois kyllä parantaa soundillisesti jos laittais jotain putki kyllästettä (tulis vähän rososempi saundi).
pitää kuunnella uudestaan, jota tääl ei tapahdu mulle juuri ikinä!
Loistavaa!
Avatar
#4 • • AlexS Guest
Jooh, alkuun vois kehittää jotain erikoisempaa. Mutta.
Muuten oli oikein oiva kappale, kuulosti heti ekalla kuuntelukerralla hyvältä. Robottiäänet oli makeet ;)
Toi 3:20 alkava häröily pisti vähän ihmetyttämään, silti -> Lisää kiitos!
Avatar
#5 • • rewind Guest
Ei todellakaan ole vaikea päätellä, mistä on vaikutteet imetty. Hemmetin hieno biisi kuitenkin. Tuttu ja turvallinen.
Avatar
#6 • • miikkaL Guest
Prodigya on tosiaan tullut kuunneltua paljon ja vaikutteet kuuluu enemmän kuin selvästi tästä.. Mutta eipä sillä oo sen enempää merkitystä :)

Rosoisuutta pitäisi tosiaan saada vähän lisää, viilailen kyllä vielä tätä biisiä suuntaan jos toiseenkin.. Noi iskut pitää saada vähän voimakkaammaksi, ja huomasin että parissa kohtaa on vaihevirheitäkin, ne täytyy nyt ainakin korjata.

Ps. Jos joku maailman kovin englanniks räppäävä tyyppi kuuntelee tän ja innostuis heittämään pientä vokaalia, niin laittaa privaviestiä rohkeesti! :)
Avatar
#7 • • Kalle Karvanen Guest
Alku oli hiukan puuduttava, koska variaatio puuttui melkein täysin. Tuossa 3min paikkella alkaa tapahtumaan ja toimimaan. Soundit ihan ok kunnossa, tosin bassopuoleen enemmän lämpöä ei olisi pahitteeksi.

Joo ja enemmänhän tämä Prodigyltä kuulosti kuin Prodigy itse.
Avatar
#8 • • miikkaL Guest

Alku oli hiukan puuduttava, koska variaatio puuttui melkein täysin. Tuossa 3min paikkella alkaa tapahtumaan ja toimimaan. Soundit ihan ok kunnossa, tosin bassopuoleen enemmän lämpöä ei olisi pahitteeksi.



Vähän kliiniseltä se itsellekin kuulosti, ja sen takia piti laittaa tuo v0.9 merkintä :)


Joo ja enemmänhän tämä Prodigyltä kuulosti kuin Prodigy itse.



Siinäpä se pääsyy, miksi tämän biisin väänsin.. Kuin Liam ei tehnyt niin piti tehdä itse.
Avatar
#9 • • a98 Guest
oikein kivalta kuulosti, vielä kun saisi biitti osaston kuntoon, enemmän sellasta aitoa soitannun tuntua ja omaa soundia. nyt biitti osasto oli vähän liian perussoundinen mun makuun. muuten toimikin sitten hyvin, ehkä vielä jotain lisää tänne joukkoon ja taustalle, mutta hyvältä kuulostaa :)
Avatar
#10 • • introvert Guest
Olipas kyllä mainio! Hyvin tuotettua - saundit toimii tosi mainiosti mut sitä variaatiota sais olla kyl enemmänkin. Tulee ihan Music for the jilted generation mieleen tästä.. :)
Avatar
#11 • • P.Korhonen Guest
Pitää kai nyt olla erilainen nuori ja sanoo että ei uponnut.

Prodigyssa on aina viehättänyt nimenomaan läski, ilkee ja tiukka soundi, mitä tässä ei musta ole. Vocodereista en diggaa yhtään.
Intialainen orava -soundi on ihan jees. :hah: Näin tällä kertaa.
Avatar
#12 • • miikkaL Guest

Pitää kai nyt olla erilainen nuori ja sanoo että ei uponnut.

Prodigyssa on aina viehättänyt nimenomaan läski, ilkee ja tiukka soundi, mitä tässä ei musta ole. Vocodereista en diggaa yhtään.
Intialainen orava -soundi on ihan jees. :hah: Näin tällä kertaa.



"Intialainen orava -saundi" on oikeesti ihan puhasta, ei pitchattua, intialaista vokaalia, ei oravaa :D

Tuosta läskistä saundista oon samaa mieltä, tyydyin nyt tähän mitä sain aikaan.. Täytyy vaan toivoa et jotain kehitystä tapahtuu tolla alueella!

Kiitos palautteista! :)
Avatar
#13 • • whuf. Guest


Tuosta läskistä saundista oon samaa mieltä, tyydyin nyt tähän mitä sain aikaan.. Täytyy vaan toivoa et jotain kehitystä tapahtuu tolla alueella!

Kiitos palautteista! :)



Ootkos sä Reasonilla tän kasannut? Jos niin otappas se sen säröefekti käyttöön. Vois toimii..
Mut siis tosi maistuvaa beattia. Onhan tää tämmöstä turhan kliinistä(kuten bomfunk), mut muuten just siistii. Ostaisin ennemmin tän kun niitä uusia (mukamas)Prodigy biisejä.
Lisää tämmöstä :D
Avatar
#14 • • DeaconX Guest
Enempi tää on Grandmaster Flash ku Prodigy.
Ihan jees, mutta liian kliininen, eikä oo sellaista "voi JUMALAUTA!" -qualitya, joka tulee yleensä silmille räjähtävistä soundeista.
Potentiaalia olis, mutta oot tuottanu tän kuin trancebiisin.
Avatar
#15 • • finntuner Guest
mainiota matskua :) Liam olis kateellinen tästä.
Avatar
#16 • • J.Cage Guest
Hyvä träkki, mutta soundit ja etenkin bassot on aika ohuen kuuloiset. Bassolinja ei tunnu potkivan oikeastaan ollenkaan. Innolla odotan jos tästä tulee soundeiltaan päivitetty versio.