toni aalto & lauri soini @ freeflow 2004-07-06

19 posts, 1 page, 3,080 views

Avatar
#2 • • ajj Guest
Tässä on meno ja meininki kohdallaan. Ainakin itse tykkäsin kovasti. Ihme sinäänsä, mutta tätä kuunnellessa tuntui työpäiväkin lähtevän vallan mainiosti liikkeelle.

Suosittelenkin tätä lämpimästi kaikille tasabiitin turruttamille ihmisparoille. Hyviä biisejä alusta loppuun ja vaihteluakin on aivan riittämiin. Toisin kuin monessa konemusiikkisetissä nykyisin, tässä ei ainakaan omalla kohdalla päässyt missään vaiheessa tylsistyminen iskemään.
Avatar
#3 • • keijo imailija Guest
yarrr! :D
joo jotain tollasta huomenna jyväskylän anchors up!-bileissä.
kiitokset vielä latelle :heart:
Avatar
#4 • • espoo_rumpshaker Guest
the man that puts the w back in wanha kettu representing once again, a must-download! :cool:
Avatar
#5 • • CJet Guest
:hearts: Olipas loistavaa. Rakkautta ensi silmäyksellä. Funkkasi juuri sopivasti. r0k. :excellent:
Avatar
#6 • • sonni Guest
kyllä, mahtavaa musiikkia!
Avatar
#7 • • Quu Guest
Eipäs missata tälläistä.

Class 1 shittiä.
Avatar
#8 • • woodoo Guest
Kaikkea sopivasti, menee tämäkin koulupäivä rattoisasti

you can ring my bell..
Avatar
#9 • • Matlåck Guest
Hieno miksaus.Voisko joku spotata mulle ton reggae-style biisin joka alkaa kohdassa 14 minuuttia 36 sekunttia? Noi lyriikat on soinut päässä 2,5 vuotta.
Avatar
#10 • • Droisntns Guest

Hieno miksaus.Voisko joku spotata mulle ton reggae-style biisin joka alkaa kohdassa 14 minuuttia 36 sekunttia? Noi lyriikat on soinut päässä 2,5 vuotta.



Sehän on Max Romeon Out of space. :) Kiva biisi.
Avatar
#11 • • Friction Guest
Nyt. Nyt ollaan asian ytimessä :happyroll: Tällaista lisää. Olisiko biisilistaa saatavilla?
Avatar
#12 • • Matlåck Guest

Hieno miksaus.Voisko joku spotata mulle ton reggae-style biisin joka alkaa kohdassa 14 minuuttia 36 sekunttia? Noi lyriikat on soinut päässä 2,5 vuotta.



Sehän on Max Romeon Out of space. :) Kiva biisi.



Kiitos tiedosta.Nyt kun sais ton jostain hommattua... :)
Avatar
#13 • • Juuso Guest
Olen sanaton. Mahtavaa matskua! :hearts:
Avatar
#14 • • djsakke Guest

Hieno miksaus.Voisko joku spotata mulle ton reggae-style biisin joka alkaa kohdassa 14 minuuttia 36 sekunttia? Noi lyriikat on soinut päässä 2,5 vuotta.



Sehän on Max Romeon Out of space. :) Kiva biisi.



Kiitos tiedosta.Nyt kun sais ton jostain hommattua... :)



Biisin nimihan on siis "Chase the Devil" (joskus myos "I Chase the Devil") ja jos nyt en ihan huonosti muista nii loytyy mm. miehen "War in Babylon" -albarilta (jota ainakin on jatkuvasti hyllyssa Tampereen Voltissa, vinyylina tietenkin).
Avatar
#15 • • keijo imailija Guest

Olisiko biisilistaa saatavilla?


menis jotenki tälleen:
Code:
000:00 gwen mccrae - funky sensation (atlantic) vaughan mason & crew - bounce, rock, skate, roll (black beats) max romeo - chase the devil (charmax 7") 018:00 laten selektioo -> 070:00 anita ward - ring my bell (t.k.) martino - 04:00 am in mourning (putsch'79 remix) (yellow) wildtyme - never home (midnight vocal mix) (x-rust) musa basha - pakaraboogie (flamongo) 088:00 en saa päähäni mikä olis, saattaa olla laurinki :) hundarna från söder - dovas (flora&fauna) manu dibango - soul makossa (matra) stevie wonder - all i do (motown) 102:00 late taas -> 123:00 putsch'79 - asian girls (clone) purple flash - we can make it dub (environ) uusi fantasia - nasty raydio (tellé) 139:00 late kai jatkaa tästä loppuun ->
Ante

Posts: 16

#16 • • Ante
Tuli ladattua joskus kauan sitten - varmaan kesällä, mutta kiitos äijille tästä setistä. Paikkapaikoin ihan kuunneltavaa musiikkia :)
Avatar
#17 • • Kalle Karvanen Guest
Ei voi muuta sanoa kuin: Hyvää shittiä! Vaihtelua oli sopivasti ja mukavia biisejä oli löytynyt. Ei tosiaankaan tullut aika pitkäksi. Paikan päällä on varmaan ollut mukava ilmapiiri. Tämän soidessa taustalla humaltuisin itsekin oikein mielelläni.
Avatar
#18 • • cybred Guest

Ei voi muuta sanoa kuin: Hyvää shittiä! Vaihtelua oli sopivasti ja mukavia biisejä oli löytynyt. Ei tosiaankaan tullut aika pitkäksi. Paikan päällä on varmaan ollut mukava ilmapiiri. Tämän soidessa taustalla humaltuisin itsekin oikein mielelläni.



Sopivan pitkä etkoilu/kokoontumis pläjäys ja taattua nousuhumala musaa. Kyseessä kipeen hyvii levyi. Ei yhtään huonoa, ei, ei.
Avatar
#19 • • main Guest
letkeää gruuvailua musiikin mutkaista tietä pitkin. Minä tykkäsin :)