Ens alkuun mainittakoon että tämä postaus ei ole mikään puolustus, koska en nyt kovinkaan aktiivisesti osallistunut db-keissiin, mitä nyt sillointällöin ehdottelin miehen bannaamista sirkuksen lopettamiseksi.
Ja toinen, etten oo mitenkään vakavalla mielellä liikenteesä. :)
noh, mutta mä ylensä kritisoin sillä erolla, etten mene ylensä henkilökohtaisuuksiin tai ihan out-of-line kommenttieni kanssa, ellei joku toinen sitä .. öh, "pyydä".
Mä puhuin nyt siitä että sorrut samaan mistä muita kritisoit. Piirrät ikäänkuin kehän platinuminkäyttäjien ympärille kuvitellen että ringin sisässä vallitsisi jonkinasteinen samankaltaisuus ja osoitat sormella sanoen: "minä en pönkitä egoani muiden kustannuksella kuten te, olen siis teitä parempi"
mun mielestä tää db homma kuvaa taas todella tyypillistä suomalaista ahdasmielistä ja ehkäpä jopa kateellista ("voi ei, db pitää itestään melua vaiks mun mielest sen musa on paskaa, ei kai se vie mun levytysdiilii :eek:") ajattelua.
Tietty liioittelet yms yms, mutta otanpa kommenttisi kuitenkin sanasta sanaan ja sanon että nyt kuljetaan aika pitkällä korvessa. Vai puhutko nyt itsestäsi? :)
äh, jatkakaa ihan sama mulle :D
"Itse olen keissin yläpuolella ja mulla on parempaakin tekemistä" ;)
---
gweanna kirjoitteli hyvin, mutta hämmästelisin vielä ääneen että mistä toi ajatus oman egon pönkittämisestä oikein kumpuaa? Kyse on yksinkertaisesti siitä että platinum on perinteisesti ja tavoitteellisesti ollut asiapitoinen foorumi jossa voi harrastaa keskustelua joka jokseenkin poikkeaa irkistä (toisin kuin joillakin foorumeilla ;). Useita vuosia kirjoitelleilla ihmisillä yksinkertaisesti naksuu hermo kun joku tulee vetämään kerralla koko homman vitsiksi, ja on selvää että ylilyöntejä tapahtuu.
Kaiken lisäksi db on ollut enimmäkseen platinumin ulkopuoleinen ilmiö. Suurin osa aiheeseen liittyvästä vitsailusta on kuulunut irkissä ja irlissä, huomattavan suurelta osin ihmisiltä jotka eivät käytä aktiivisesti tätä foorumia. On siis kumma syyttää plattaria tai sen käyttäjiä tästä ilmiöstä.
ja loppuun vielä:
mut anyhow, eihän plattari kiksuboardina edes oo ihan mun heiniä...