:D '
just call me stan, digital beat's fan number wan!
<3
154 posts, 8 pages, 18,663 views
:D '
just call me stan, digital beat's fan number wan!
joo ihan selvä DB:n uus/vanha nikki , eiks kukaa muu tajuu miten selvä juttu toi on ?!
joo ihan selvä DB:n uus/vanha nikki , eiks kukaa muu tajuu miten selvä juttu toi on ?!
nyt kyllä pitää puhalluttaa, sen verran huonosti meni toi suoralla viivalla käveleminenkin.
suoraa verikokeisiin.
veri mats indiid.
ja jos ollaan käyty vielä viivallakin ni huhhuh..
vitu kytkönen. HÄPEÄ!
mun mielestä käyrä on kivempi, kutittaa just oikeesta kohtaa. ja sen jälkeen ei tartte kokeitakaan ku tietää saletisti kuka on isi. mutta kuka on äiti?
kuukautisen punainen sundin on ruotsin ainoo järkevä vastine tanskan joukkueelle, siinä olet oikeassa. (tosin kyseinen pointti on atm keskustelussa irrelevantti)
viivalla käy vaan kaikki teknoskenen tyypit, jos ei peilejä oo rikottu.
Jos koko lapsen elämän lähtöasetelma on tuollainen, suosittelen aborttia vaikka perheväkivalloin.
ja kai ne ny teknoskenessä sanoo noin. kerran sano yks saksalainen mulle lontooks: "friend with speed is a friend indeed"
Ja jos peilit on rikottu ni peruuta siinä sitten taskuun. Sepalukseen se menee kuitenki :(
entä jos puolikkaan lapsen (tarkemmin sanottuna sikiön) elämän loppuasetelma on päätyä shangrialaisen taidekannibaalin lautaselle niin abortti on jo myöhäistä. perheväkivallalle toki aina on tarvetta.
mä taas en tykkää nopeista tyypeistä. en sanois kaveriks sellasta joka ei aamulla uskalla sanoo ees 'moi' ennen ku lähtee yhtä nopeesti ku yöllä tulikin, ja sit ne vielä kaupungilla kehuu kuinka niiden ajot kiihtyy nollasta sataan 2 sekunnissa. se on sitä nyky-yhteiskuntaa jossa kaikilla on kiire.
7 vuoden epäonnihan (lisäksi 9 kuukauden preggofetisismin kultakausi) siitä tulee jos yrittää peruuttaa taskuun mut meneekin sepalukseen, sillä vasta 8 vuotiaan tytön voi kääntää selälleen ja kuvitella.
Aina puhutaan noista tarpeista. Kun sitä asutaan länsimaissa niin luulis et täällä tulee kaikki tarpeet aika hyvin tyydytetyksi. Itseasiassa ollaan päästy jo niin pitkälle että tarpeilla voi jopa tyydyttää. Yleisön pyynnöstä jätän siihen neuvovan linkin kuitenkin postaamatta.
vaikka asutkin tampereella ni vois käyttää ne kaikki konsonantit vaikka se hämäläiseen ilmaisuun ei ilmeisesti kuulukaan. Knoppityypithän ovat elämän suola. Mietipä nyt kuka tekisi Trivial Pursuitin kysymykset ja työkseen ulostaisi paperille aliaksen sana-arvoituksia?
Sellaisten tyyppien kuullen ei kannata sanoa 'moi' koska se aiheuttaa ainoastaan pitkän luennon kyseisen ilmauksen lingvistisestä alkuperästä, joten anna niiden mennä kun ne on tullu. Ihan silloin kun niistä tuntuu parhaalta. Silleen se tuntuu parhaalta sustakin vaikkette te kaikki tytöt sitä tunnukkaan tajuavan.
Meilläpäin sitä kutsutaan 18 vuoden epäonneksi. (onneksi) [nimim. delay lay lay ay ay y y] Siinä vaiheessa sitä on turha yrittää peruuttaa. Olen kuullut jopa ihmisten joutuneen vankilaan jos abortti on tehty esimerkiksi 87:lla raskausviikolla. Ja tosta kuvittelusta olen eri mieltä. Mun mielestä tatuoinnit ja lävistykset kuuluvat vasta aikuisen ihmisen elämään, koska jokaisella pitää olla päätösvalta omasta kehostaan. paitsi tietysti elettäessä parisuhteessa
suoraa verikokeisiin.
veri mats indiid.
ja jos ollaan käyty vielä viivallakin ni huhhuh..
The jokes on you, folks. As long as you people continue to waste your time on this character, he will continue to exist here and elsewhere - suspensions, bans sound really fearful but only to people that actually care about the nick they are using - if you don't care, just re-register under a different name (from a different ip if neccessary) and you're back in the game, db is no different from other professional forum trolls in this respect.
Personally I think he's quite funny because his shit is so childish that whoever wastes their time sincerely responding to it just lowers themselves onto the same kindergarden level.
word
Yritän ymmärtää. Siis tyyppi on 32? Huh. Eikö sillä ole parempaa tekemistä kuin olla plattaris? :panic: :scared:
siis oikeesti, tää jengihän selvästi tarvitsee jotain tämän tapaisia ilmiöitä että päästään sitten joukolla hymistelemään, voivottelemaan ja osoittelemaan sormella "kuinka tyhmä" joku toinen on, koska ei keksitä itse sitten mitään parempaa sanottavaa niihin threadeihin, joissa oikeesti puidaan jotain uutta ja luovaa aihetta (jos niitäkään nyt paljoa täällä on;))
... mua ei sinänsä häiritse tää ilmiö, mun mielestä aika huvittavaa.
Mä en tiedä onko päähäni naksahtanut syyttä vai syyllä tuntuma että sähän tässä oot kaikista katalin hymistelijä koko foorumilla. :D Sillä erotuksella että astut suuren joukon eli "jengin" olkapäille yhden onnettoman sijaan.
"Te olette aivan hölmöja kun teette näin. Itse olen koko roskan yläpuolella ja mulla on parempaakin tekemistä" :p
ps. nyt sun pitää syyttää mua samasta epäkäytöksestä
Täytyyhän aina olla se yks "DB".
Yhdessä vaiheessa se oli Jarea.
Sitten minä sain olla vittulun kohteena...
Ja sitten tuli Digital Beat.
Mutta mikä on nyt esim meidän kolmen erona?