Renell - Hårt Tekno vol2 (Hard Techno)

18 posts, 1 page, 3,013 views

Avatar
#1 • • Edited h.renell Guest
Uutta settiä siis kaikille jotka sitä kaipaavat !

Sisältää pääasiassa saksaa ja pesukoneita.


----__OFFLINE__----



:roll:
Avatar
#2 • • A-E Guest
Vol 2 on vain parempi kuin edellinen. 100% heterokovaa mayhem technoa hyvin mixattuna.

Jos jostain voi valittaa niin siitä, että mukaan olisit voinut heittää jotain kikkoja ja biisilistan.
Avatar
#3 • • Johnny D Guest
Loistava setti, mutta ykkösosa oli ehkä snadisti parempi...
Avatar
#4 • • trusti Guest
hyvä setti
Avatar
#5 • • h.renell Guest

Vol 2 on vain parempi kuin edellinen. 100% heterokovaa mayhem technoa hyvin mixattuna.

Jos jostain voi valittaa niin siitä, että mukaan olisit voinut heittää jotain kikkoja ja biisilistan.




kiitos !
mukana on kyl 'jotain' kikkoja, tykkään vaan laittaa yleiseen jakoon 'puhtaamman' kuuloisia settejä.

:eek:
Avatar
#6 • • JsL Guest
Laita uudestaan jakoon jooko? :)

yst. tervisin nimim. pesukone
Avatar
#7 • • h.renell Guest

Laita uudestaan jakoon jooko? :)

yst. tervisin nimim. pesukone



kyllä se siellä pitäis pyöriä.

jos ei suora linkki toimi niin kokeile tuon toisen linkin kautta ! ilmoittele jos jotain onkelmia tulee ! =)


:roll:
Avatar
#8 • • h.renell Guest
setti olisi vielä jaossa jos jotakuta kiinnostaa, kommenttiakin saa laittaa jos siltä tuntuu !

keikkakalenteria ja muuta ihmeteltävää löytyy profiilista.



:happyroll:
Avatar
#9 • • JsL Guest
Joo unohtunu kommentoida. Piti vaan sanoa että täydellinen. :heart:
Avatar
#11 • • Coyote Guest
Uhhuh, kyllä maistu, alku ainaki tonne 20minsaan asti oli loistavaa sit ehkä pikkasen lässähti.
Mut joo pointsit vaa sulle ku soitat tällasta.
Liekö ainoo dj suomes joka soittaa tällast mättö teknoa..
Jatkoa odotelles.. :excellent:
Avatar
#12 • • erik Guest

Mut joo pointsit vaa sulle ku soitat tällasta.
Liekö ainoo dj suomes joka soittaa tällast mättö teknoa..



Serious derail mode mut tuntuu et valtaosahan soittelee nykyisin tommosta "schranz"-mättöö..
Avatar
#13 • • Edited h.renell Guest

Mut joo pointsit vaa sulle ku soitat tällasta.
Liekö ainoo dj suomes joka soittaa tällast mättö teknoa..



Serious derail mode mut tuntuu et valtaosahan soittelee nykyisin tommosta "schranz"-mättöö..




oikeastaan suomessa ei ole kuin kourallinen jotka soittaa rankempaa teknoa. vakavimmin ehkäpä otettakoon mm. Riotbot (ex. Painkiller), Diodi, Liebherr ja minä itse.


:eek:
Avatar
#14 • • mike mortal Guest
kas, olinkin missanut tän setin...onneks nostettu ylös.
vakuuttavaa tavaraa kyl!
vika biisi varsinkin aivan loisto. =)
Avatar
#15 • • tumpsi Guest

oikeastaan suomessa ei ole kuin kourallinen jotka soittaa rankempaa teknoa. vakavimmin ehkäpä otettakoon Riotbot (ex. Painkiller), Diodi, Liebherr ja minä itse.


Leo Lakeria tuskin kukaan ottaa vakavissaan? :hah:
Avatar
#16 • • h.renell Guest

oikeastaan suomessa ei ole kuin kourallinen jotka soittaa rankempaa teknoa. vakavimmin ehkäpä otettakoon mm. Riotbot (ex. Painkiller), Diodi, Liebherr ja minä itse.


Leo Lakeria tuskin kukaan ottaa vakavissaan? :hah:




Mietinki et kukahan tuosta nyt unohtu!! :) voi olla et vieläkin muisti tekee tepposia ja listasta puuttuu joku. no mutta pointti kuitenkin on että rankempaa teknoa soittaa vain kourallinen suomessa, agree? :)


:cool:
Avatar
#17 • • BetaFactory Guest
Kakkonenkin kuulosta aika hyvältä. Ehkä liikaa distortionia joissain biiseissä mun makuun. :D Toiset taas iskivät paremmin.
Avatar
#18 • • tumpsi Guest

agree? :)


I agree :)