60 posts, 3 pages, 5,695 views
Haa! Jos vaikka maaliskuun lopulla alkanut biletauko loppuisi tähän? Nakitan siipan hoitamaan vaippa-pullo-rallin perjantaiksi jos vain mahdollista.
(Kahluualtaalla rajattu päihteetön alue koko perheelle)
Tää on holle selkeesti sun mestas.
Itse soittelen tällä kertaa vähän tavanomaisesta poikkeavamman setin, eli jos esimerkiksi artistit Chemical brothers, Fatboy Slim, Orbital ja Prodigy sanoo jotain, tule kuuntelemaan... :)
[anelu]Urkki vois soittaa sellaisen kunnon trance klassikko setin, missä on vähän vanhempaa matskua.[/anelu]
[anelu]Urkki vois soittaa sellaisen kunnon trance klassikko setin, missä on vähän vanhempaa matskua.[/anelu]
Sopis myös mainiosti mulle :)
ois hyvät 2,5h lämmittelyt tulossa ennen sitä ;)
Tää on holle selkeesti sun mestas.
OK! Vanhaa tranaa alkaen vuodelta -96 ja hiukan myös uutta höysteeksi.
Vanhaa? Ota ny tuosta vielä 5vuotta pois ja iskeydy klassikoihin :)
vois joskus haluta kuulla sitä oikein vanhaa tavaraa, ihan pitkää settiä soitettuna.. ihq!
OK! Minkähän ikännen herra mahtoi olla vuonna -91?
Aika nuorena olet trancea alkanut kuuntelee. Ei voi muuta kun hattua nostaa.
Mutta lupaan palauttaa sinut nuoruuden vuoteen 1991 jolloin tuo kaunis musiikki löysi sinutkin (aloitin itse trancen kuuntelun vasta -95) :)
Enkä ottanut itteeni ihmettelin vain että kuinka nuorena olet alkanut koneellisempaa musiikkia kuuntelee. !
Tuhannet kiitokset ;) Tulossa muutama kaveri ekaa kertaa teknobileisiin, joten eiköhän musiikin puolesta ainakin ilta ole mitä mainioin jos ei heille niin ainakin mulle.