30.-31.7.2004 DAS BOOT WEEKEND/Kotka

60 posts, 3 pages, 5,608 views

Avatar
#21 • • LindaGP Guest
Haa! Jos vaikka maaliskuun lopulla alkanut biletauko loppuisi tähän? Nakitan siipan hoitamaan vaippa-pullo-rallin perjantaiksi jos vain mahdollista.
Avatar
#22 • • Faini Guest

Haa! Jos vaikka maaliskuun lopulla alkanut biletauko loppuisi tähän? Nakitan siipan hoitamaan vaippa-pullo-rallin perjantaiksi jos vain mahdollista.



perjantaiksi, nimenomaan!
Avatar
#23 • • RadiaC Guest
molemmiksi päiviksi, nimenomaan :) ... hey mitkä groovet.. valaise vähä muakin.. muutama päivä pois teknologian parista ja sit o ihan pihalla kaikist jutuista :eek: ?? .. ja urmaz.. mä soitan kyl kans.. se everytime on aika ihana :hearts: jesh jesh jeshhh.. enää vähä aikaa.. ja jussi.. se on ehkä parempi et tuut mun ja hollenkaa samalle puolelle.. vituttaahan se hävitä.. :excellent:
Avatar
#24 • • holle Guest
Juu, lauantaina on melkein koko päiväksi ohjelmaa. Tälläinen flaba sattui käteen:

Isopuisto Groove
31.7. klo.14-20

"Tule nauttimaan kesäpäivästä kauniiseen Kotkan isopuistoon, kuuntelemaan nu-jazz. funk ja lounge musiikkia. Koko päivä ilmaiseksi"

DJ Zacharias
DJ Zata

(Kahluualtaalla rajattu päihteetön alue koko perheelle)

Täytyy varmaan lähteä pistäytymään...
Avatar
#25 • • JussiS Guest


(Kahluualtaalla rajattu päihteetön alue koko perheelle)


Tää on holle selkeesti sun mestas.
Avatar
#26 • • Daniel Braun Guest


(Kahluualtaalla rajattu päihteetön alue koko perheelle)


Tää on holle selkeesti sun mestas.


:laugh:

Tuonko Hollelle kumiankkoja ja vesileluja? :D

Duunista pääsen klo 14, joten eiköhän sitä tuu kävästyy etkoillakin.
Kattellaan ny, mut illalla ainakin laahustan paikalle.
Mut kyl toi alottelu puistossa jotenkin vaan kuullostais niin hyvältä :hearts:
Avatar
#27 • • Individual Guest
:::
Avatar
#28 • • George Shield Guest
Itse soittelen tällä kertaa vähän tavanomaisesta poikkeavamman setin, eli jos esimerkiksi artistit Chemical brothers, Fatboy Slim, Orbital ja Prodigy sanoo jotain, tule kuuntelemaan... :)
Avatar
#29 • • Individual Guest

Itse soittelen tällä kertaa vähän tavanomaisesta poikkeavamman setin, eli jos esimerkiksi artistit Chemical brothers, Fatboy Slim, Orbital ja Prodigy sanoo jotain, tule kuuntelemaan... :)



Ja yhä vain paranee... :)
Avatar
#30 • • Sampson Guest
[anelu]Urkki vois soittaa sellaisen kunnon trance klassikko setin, missä on vähän vanhempaa matskua.[/anelu]
Avatar
#31 • • olliS Guest

[anelu]Urkki vois soittaa sellaisen kunnon trance klassikko setin, missä on vähän vanhempaa matskua.[/anelu]


Sopis myös mainiosti mulle :)

ois hyvät 2,5h lämmittelyt tulossa ennen sitä ;)
Avatar
#32 • • urmaz kymi Guest

[anelu]Urkki vois soittaa sellaisen kunnon trance klassikko setin, missä on vähän vanhempaa matskua.[/anelu]


Sopis myös mainiosti mulle :)

ois hyvät 2,5h lämmittelyt tulossa ennen sitä ;)




OK! Vanhaa tranaa alkaen vuodelta -96 ja hiukan myös uutta höysteeksi.
Avatar
#33 • • Sampson Guest
Tuhannet kiitokset ;) Tulossa muutama kaveri ekaa kertaa teknobileisiin, joten eiköhän musiikin puolesta ainakin ilta ole mitä mainioin jos ei heille niin ainakin mulle.
Caro²

Posts: 5,301

#34 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2


OK! Vanhaa tranaa alkaen vuodelta -96 ja hiukan myös uutta höysteeksi.



Vanhaa? Ota ny tuosta vielä 5vuotta pois ja iskeydy klassikoihin :)
vois joskus haluta kuulla sitä oikein vanhaa tavaraa, ihan pitkää settiä soitettuna.. ihq!
Avatar
#35 • • Mrd Guest


(Kahluualtaalla rajattu päihteetön alue koko perheelle)


Tää on holle selkeesti sun mestas.



Jeah! Hollen lemppari: Voi hillua altaassa koko illan käymättä kertkaakaan vessassa, muahhahaa...!!! :laugh:
Avatar
#36 • • Edited urmaz kymi Guest


OK! Vanhaa tranaa alkaen vuodelta -96 ja hiukan myös uutta höysteeksi.



Vanhaa? Ota ny tuosta vielä 5vuotta pois ja iskeydy klassikoihin :)
vois joskus haluta kuulla sitä oikein vanhaa tavaraa, ihan pitkää settiä soitettuna.. ihq!




OK! Minkähän ikännen herra mahtoi olla vuonna -91? Annas kun arvaan 9-10. Aika nuorena olet trancea alkanut kuuntelee. Ei voi muuta kun hattua nostaa. Mutta lupaan palauttaa sinut nuoruuden vuoteen 1991 jolloin tuo kaunis musiikki löysi sinutkin (aloitin itse trancen kuuntelun vasta 94-95!
Caro²

Posts: 5,301

#37 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2


OK! Minkähän ikännen herra mahtoi olla vuonna -91?



Nyt en kyllä ihan aikuisten oikeasti näe asiayhteyttä millään ilveellä :D
Mutta vastauksena kysymykseen, 11v.

Aika nuorena olet trancea alkanut kuuntelee. Ei voi muuta kun hattua nostaa.



Ei kait äijjä ottanu itteensä? Ja ei.. en alkanu kuuntelemaan trancea sillon, vasta joskus pari vuotta sen jälkeen (92-94), silloin sain käsiini ensimmäiset mysterylandit, trancemasterit, ja rising high recordsin tuplat.. :) Siinä meni se pari vuotta ennenku osas löytää sitä oikeeta konemusiikkia kaiken maailman eurohuttujen seasta.
Noita kunnon levyjä sitten haettiinkin fillarilla matkojen takaa :)


Mutta lupaan palauttaa sinut nuoruuden vuoteen 1991 jolloin tuo kaunis musiikki löysi sinutkin (aloitin itse trancen kuuntelun vasta -95) :)



Pointtini olikin siinä, että olisi jokseenkin kiva kuulla sitä kunnon trancea ihan soitettuna joissakin bileissä. Eikä jatkuvasti tätä nykystä kiksupaskaa mihin kypsyi jo ensimmäisen supersahan kuultua..
Toisaalta trance jota oon kuullu siun soittaneen (varmaan kerran), on ollu noin 10x maistuvampaa kun kiksupolkka.
Avatar
#38 • • urmaz kymi Guest
Ok! Ailoitetaa sitten vuosista 92-94. Niiltä vuosilta löytyyki hyvää Eye-Q, Harthouse XL ja Bonzai levyjä.
Enkä ottanut itteeni ihmettelin vain että kuinka nuorena olet alkanut koneellisempaa musiikkia kuuntelee. Tällä hetkellä tiedettävästi nuorin konemusiikkia kuuntelemaan alkanut on NOISEKID (n. 10 v vanhana)! ISO KÄSI NICOLLE ja sulle ja Caro olet vain vuoden perässä!
Caro²

Posts: 5,301

#39 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2


Enkä ottanut itteeni ihmettelin vain että kuinka nuorena olet alkanut koneellisempaa musiikkia kuuntelee. !


Pakkohan sitä oli... isobroidi kuunteli Kissiä, rattia, ossia ja ties mitä.. melkein hairahduin :scared:

Ensimmäinen äänitetty (koko) levy, tais olla U96 - Dasboot, oiskohan se vuosi ollunna 92-93.. Niin, ja konemusaahan tuli haettua modien muodossa..

Huoh.. voi niitä aikoja :(

Kukakohan soittaa ekana Kotkassa jonkun träkkeri-klassikko setin.. hmm... .)
Avatar
#40 • • Individual Guest

Tuhannet kiitokset ;) Tulossa muutama kaveri ekaa kertaa teknobileisiin, joten eiköhän musiikin puolesta ainakin ilta ole mitä mainioin jos ei heille niin ainakin mulle.



Ylihuomenna!
Siistii nähdä Sampsonikin bileissä pitkästä aikaa. :)
Tulis vaan hyvät ilmat, vaikkei tietty Rellut ikinä ihan säidenkään varassa ole olleet, mutta silti.

gramPieni_Kotka_2004072915_2004072820.gif

Paskalta näyttää, mutta fingers crossed...