T R A N Z E X P E R I E N C E - 04

73 posts, 4 pages, 8,306 views

#41 • • R-Syke Guest
Omenassa on enää alle 10 huonetta jäljellä 18-19.9, huoneet loppuvat viimeistään ensi viikolla joten jos vielä haluat huoneen omenasta niin --> http://www.omena.com

Toinen suositeltava hotelli aivan tullikamarin vieressä on http://www.hotellivictoria.fi/

Ja http://www.restel.fi/ramada/ myösin vain korttelin päässä, mutta myös Ramadassa alkaa huoneet käydä vähiin...
#42 • • Edited Thunderbird Guest
Viime vuonna oli kyllä niin siistiä....!! :rolleyes:
#43 • • 029 Guest

Jepjep, kyllä parhaat bileet missä olen itse kikkaillut ovat olleet juuri Tullikamarilla. Sitä fiilistä ei voi voittaa kun nousee portaita ylös sieltä narikalta ja sit räjähtää koko komeus naaman eteen. Meinaa poru tulla :heart:

Täällä ollaan, kympillä, ja raahataan vielä kaikki kynnelle kykenevät messiin. :hearts:

jeah.. todellakin :) pitää lähtee kans tamperesteriin verestään omia muistoja!

Mahtavat bileet tulossa kyllihh =)
#44 • • Genepool Guest

+ tunnin jonotus -25 pakkasessa ja hirveessä lumituiskussa ei haitannu sillon joskus yhtään.

joo ei tuntunut missaan. ja vahintaan 10 kertaa illan aikana mysteerisen klubin ovelle yrittamaan vaikka nelisen vuotta viela puuttuikin siita kahdeksastatoista :D

legendaarinen paikka ja hieno lineup, toivottavasti tulee ihan himmeet bileet.
#45 • • Boot Guest
Turun kuljetukseen mahtuu vielä.

Postia mulle: [email protected]

Tai kilauta: 0400 525 026

Hopi hopi! :roll:
#46 • • R-Syke Guest
Omena on täynnä!

Viimetiedon mukaan victoriassa oli huoneita vielä saatavilla!!
www.hotellivictoria.fi

Victoria sijaitsee suoraan tullikamaria vastapäätä n. 50m päässä sisäänkäynnistä!
#47 • • okiru Guest
Tänään illalla tuli Guy Ornadelin mielenkiintoinen haastis Ylexillä Kalle Miettisen Tiistain tanssi-ilta ohjelmassa. Myös pieni skaba oli laitettu pystyyn ja onnee niille, jotka sen lopulta voittaa jo näin etukäteen. Sitten, kun skaba on ohi niin vois vielä täällä ilmoittaa voittajien nimet. :)

Pari viikkoa enään ja sitten Tullikamari ja Klubi rytisee. Itse koitan duunata miksauksen ennen itse bileitä fiilistelyä varten, joka antaa pientä osviittaa siitä mimmoista minä ja Özgur aiomme mm. soittaa. Tarvitsee vain oottaa, että uusimmat levyt saapuu viikon loppuun mennessä ja Mikko palaa Italiasta, jotta teknarit saavat jälleen kyytiä. :) Stay tuned!
#48 • • mark hamilton Guest
loppuunmyyty?
#49 • • Pokemon Guest

loppuunmyyty?

ei ole loppuunmyyty! tampereella oli tänään vielä ainakin 60 lippua ja varmasti muilla paikkakunnillakin on lippuja vielä jäljellä... mutta joo omena on loppuunmyyty :( joutuu meneen yöksi kotiin :(
#50 • • Entropy Guest
Entropy järjestää bussikuljetuksen Helsingistä Tranzexperience-bileisiin.

Matka bilelipun kanssa 30 EUR tai pelkkä matka 18 EUR.

Ilmoittaudu mukaan matkalle osoitteessa:
http://www.entropy.fi/trip/tranzexperience/

Bussi lähtee Kiasmalta klo 18.30. Paluukyyti Helsinkiin lähtee 04.30.
#51 • • R-Syke Guest
www.tranzexperience.com -> ei toimi juuri tällä hetkellä (palvelin nurin)
Tänään iltapäivällä homma pitäis olla korjattuna.

Pahoittelemme :(
#52 • • UzU Guest
Tämäkin on jo ihan kulman takana <3
#53 • • R-Syke Guest
Tranzexperience kilpailun voittajat:

2*kutsua, hotellimajoitus ja matkat:

Elvira Kempi, Vantaa

Tranzexperience 04 CD:

Olli Lehtosola, Rauma

Jyri Sinkkonen, Kerimäki

*Tranzexperience onnittelee, Voittajiin otetaan yhteyttä henkilökohtaisesti!
#54 • • Homegrove Guest
Varoitus. Riehaannun aina joskus juopottelemaan Tampereella. Muuten syljen lasiin.
#57 • • okiru Guest
Elikäs tännekin vielä ilmoutusluontoinen asia, että omat sivut ovat nyt auki ja tässä topikissa enemmän juttua..

Ja itse bileisiin on enään kaksi päivää! Tulee kyllä olemaan niiiiiiiiii-iin hauskaa! (ja pahoin pelkään, että erittäin humalainen) :cool:
#58 • • drS Guest
aattelin koittaa olla melkein selvänä.

..ei saa nauraa :sad:
#59 • • Parker Guest

aattelin koittaa olla melkein selvänä.

..ei saa nauraa :sad:

Määrittele "melkein"... :D
#60 • • Boot Guest
Terse!

Nyt alkaa olla liian myöhäistä kaikille maksukikkailuille. Jos haluat mukaan turun bussikuljetukseen, niin ilmesty ortodoksisen kirkon eteen lauantaina ennen 19.00. Eli ei tarvitse ennakkoilmoittautua. Ne joilla on jo ennakkolippu, pelkkä kyyti maksaa 15 euroa.

Releet niskaan ja mukaan. :roll: