JüüstokiXua

27 posts, 2 pages, 3,420 views

Avatar
#1 • • Edited whuf. Guest
Tämmöstä piilonimellä Matt Davies tehtyä matskua...

-poistin linkin-
Avatar
#2 • • Tuppu_ Guest
Joo, ei tässä mitään valittamista löydy. Miksaus yms. tehty viimeisen päälle. Todella vetävä perusosasto ja rakenne kaikkine kilkkeineen. Tykkäsin siitä tunnelmaa luovasta hieman utuisesta padista. Sahaliidi menee hieman perinteisesti päävaiheessa, mutta muuten aika bueno. :)

Edit. lisätään tähän nyt vielä, että paras trance-pätkä minkä täällä plattarissa oon kuullu.
Avatar
#3 • • kontaktor Guest
Laadukasta ja taidokasta työtä. Mukavan spacy-meininki ja erityisen maukkaat bassomurinat. Juustossa löytyy, muttei mitenkään ärsytykseen asti. Basarin kumimaisuus hämäs hieman alussa, mut ainoastaan tosi vähän hieman. :D

Joku makee lyhyt vokaalipätkä kruunais koko paketin.
Avatar
#4 • • RX24 Guest
"<RX24> jos tolla ei saa diiliä niin työnnän pääni anukseeni ja en ota sitä pois ennenkö antti tuisku on eläkkeellä"

Äijä :eek:

Ota tää pois jaosta niin ei tykkää labelit huonoa :cool:

Ei vaan juu. Isot propsit. On kyllä hieno kixuttelu.

Bassorähinät :heart:
Avatar
#5 • • 029 Guest
helmee settiä :) Rokkaapi kyllä kybällä...

Trutheillakin kuulee bassot ihan kunnolla :):) Which is nice ;) mut joo... tasapainossa on kyllä. Tota bassoo on aika rutkanpuoleisesti mut ei niin paljoo et henk koht häiritsis ainakaan mua. Joku jolla on subbanen vois tota ehkä luovii paremmin.

Laini(t) ajaa ja rakenne kondikses... :) eipä siit senkummempii. Ihan proo saundii äijä säätäny kylli
Avatar
#6 • • OSC8 Guest
Jaaha postasit tän sitte ihan julkiseks.. No, onhan tää kerinny mulla iTunesissa jo kulumaankin :D

Ei tarvii paljo muuta kommenttia kuin et aivan loistava nostatuskixuilu - just sellasta soundia josta ite tykkään :hearts:
Avatar
#7 • • whuf. Guest
Juu tota vokaalijuttua ehdotti yks ruotsalaistuottajakin jolle tätä demosin (se oli ihan pähkinöinä kun kuuli tän! :D)... ja hmm, voi olla että sieltä suunnalta saan jelppiä sille osastolle.
Bassoja tosiaan on aika rutkasti, mut aattelin et parempi pikkasen liikaa kun liian vähän. Äänestä vielä senverran et onneks 128kbps mp3 pakkaus paskoo ylä-äänet sopivasti niin kukaan ei voipi tätä soitella vielä missään.
Rakennetta aattelin tästä vielä vähän muokata ja kai sitä radioeditinkin vois tehdä kun kaikki on tätä niin popiks sanonu :laugh:

Klubituksessa tuli aika mielenkiintosia palautteita... ööh tai jotain
:excellent:
Avatar
#8 • • tempest Guest
Onks tää Matt Davies nyt se äijä joka oli siinä date plate ohjelmassa (vai oliko se joku muu) ;) No sanotaa ny viä tännekkin että muuten loisto ralli mut melodia vaan vaihtoon! :) Vaikka toisaalta topicin nimi pohjustaa jo aika hyvin mitä tuleman pitää.
Avatar
#9 • • Dj Lost Guest
Ömm. Jumal... :eek: tämähän rokkaa alusta asti vallan mainiosti.
Perinteikäs mutta todella hyvän kuuloinen kappale.
Soundit top notch ja miksattu huolella.

Kieltämättä rupeaa remix hammasta kolottamaan sitä pahemmin mitä pitemmäle biisi edistyy... :) *wink*

Rakenne kolahtaa kyllä myös, suvannot ja niistä nostot toimii todella vakuuttavasti. Bassot on todella muhkeat ja toimivat kuin junan vessa.
Rumpuosasto ehkä vähän ohuempi kuin oma makuni suosii mutta toimii myös näin loistavasti... :heart:

Ei perhanas, kouluarvosanaksi antaisin piukan 9½ :roll:
Avatar
#10 • • whuf. Guest

Onks tää Matt Davies nyt se äijä joka oli siinä date plate ohjelmassa (vai oliko se joku muu) ;) No sanotaa ny viä tännekkin että muuten loisto ralli mut melodia vaan vaihtoon! :) Vaikka toisaalta topicin nimi pohjustaa jo aika hyvin mitä tuleman pitää.



Ei vaan se oli roolihuijarit :D
Ja kixussahan kuuluu olla juustoa joten.... :happyroll:

En sit jaksanutkaan(ainakaan vielä) muuttaa biisin rakennetta, mut tuli tehtyä lyhennelty versio. Radioeditti tai jotain... pistän nettiin hetken päästä.
Avatar
#11 • • dpdrm Guest
Noniin, mä sanoisin, että:

Tekninen toteutus: Top notch A-one guru. *respect* :hearts:

Soundit: Saa JiiPeestä ja Nordista muutakin irti kuin supersahaa yms. perussettiä *vinkvink*, mut annetaan anteeksi tällä kertaa, kun se sahaarpeggio filttereineen oli taas niin nannaa korville (milloinkahan mä lopullisesti oikeasti kyllästyn tohon soundiin... luulin jo näin käyneen mut ei). :)

Melodiat: "Ihan kivat" eli juusto-hollantipoppi-akselilla :crybaby: :D

...josta päästään siihen lopputulokseen, että itse vaihtaisin ainakin melodiat, MUTTA koska selvästi tiedät mitä oot tekemässä ja minne menossa, niin ei muutakuin onnea, kyl tän joku signaa (jossei jo signannuki? ;))
Avatar
#12 • • Edited whuf. Guest


Soundit: Saa JiiPeestä ja Nordista muutakin irti kuin supersahaa yms. perussettiä *vinkvink*, mut annetaan anteeksi tällä kertaa, kun se sahaarpeggio filttereineen oli taas niin nannaa korville (milloinkahan mä lopullisesti oikeasti kyllästyn tohon soundiin... luulin jo näin käyneen mut ei). :)



Juu totta. Jiipeetä löytyy yks soitin ja Nordia kaks.
Suurin osa soundeista on silti Waldorfin MicroQ:sta ja Korgin soundimodulista. Että sinänsä meni vähän mettään ;)
Kaks räyheetä arppia tossa on peräsin C64:stä, et oon mä jotain erikoistakin yrittäny sekaan sotkee.
Avatar
#13 • • dpdrm Guest

Suurin osa soundeista on silti Waldorfin MicroQ:sta ja Korgin soundimodulista. Että sinänsä meni vähän mettään ;)
Kaks räyheetä arppia tossa on peräsin C64:stä, et oon mä jotain erikoistakin yrittäny sekaan sotkee.



No just. Emmä huomannu mitään eroa JiiPeen filtteriin siinä sahaliidiarpeggiossa! :eek: :D

Äijä on kyl guru. :heart:
Avatar
#14 • • Tuppu_ Guest
Niinno kyllähän se pääliidi jp:tä onkin. Bassoa mun mielestä ei ollu yhtään liikaa. Just sopivan munakas bassline ja se särö-c64-pörinä oli loistava. :)
Avatar
#15 • • dpdrm Guest
Joo mä taas tajusin ihan mitä sattuu... :D

Oishan se ollutki aika pro JiiPee-mallinnus C64:sella. :hah: :panic:

Mutjoo. :happyroll:
Avatar
#16 • • whuf. Guest

Joo mä taas tajusin ihan mitä sattuu... :D

Oishan se ollutki aika pro JiiPee-mallinnus C64:sella. :hah: :panic:

Mutjoo. :happyroll:



Muah :D
Avatar
#17 • • onnela Guest
Ooh... :hearts:

Ihan uskomattoman loistava biisi kaiken kaikkiaan. En keksi mitään valittamista ja allekirjoitan kyllä edelliset kommentit täysin.

Älä ihmeessä mee vaihtamaan melodiaa. Pitkästä aikaa juustokiksuilu, joka ei kuulosta väkisin väännetyltä. Kyllä tässä menojalka alkaa vipattamaan.

Ostaisin välittömästi. :)
Avatar
#18 • • JussiS Guest
Erittäin pro soundia, mut jotenkin mulle jäi tästä sellanen fiilis, et se "koukku" puuttuu. Ja Tempestin kanssa samaa mieltä siitä, että melodia vaihtoon. Nyt se vaan "vaeltelee" omiaan, eikä kulje mitenkään tietyllä tavalla. Eipä siinä mitään, 70% julkaistusta trancesta on paskempaa kun tämä, mutta pro-jätkälle pro-arvostelu ;)
Avatar
#19 • • plink Guest
intro on liian pitkä ja aika järkyttävää skeidaa muutenkin. mutta sitten kun meno alkaa niin huh huh, parasta kiksua pitkään aikaan. :) introsta 3 min pois ni johan lähtee. thumbs up!
Avatar
#20 • • Edited whuf. Guest

intro on liian pitkä ja aika järkyttävää skeidaa muutenkin. mutta sitten kun meno alkaa niin huh huh, parasta kiksua pitkään aikaan. :) introsta 3 min pois ni johan lähtee. thumbs up!



Ootkosnä kuullunna ton raatioeditin?
Toiset ne diggaa vaan tosta introsta. Nooo... jokaselle jotakin :D