Perttu Lindroos - I Disagree With Myself (herkkis)

7 posts, 1 page, 1,658 views

Avatar
#1 • • master bator Guest
Ihan paskaa

Loppuun tuli hätäinen fadeout ku meni soittaminen vituiks.
Avatar
#2 • • mad'ison Guest
hhmm..ihan ookoo raita, ei sinänsä mitää vikaa, sopii tietynlaisee mielentilaa, mut kyl äijän ne rankemmat tekno veisut..aijai, niis on sitä jotain.. :hah: mut siis ei tääkää paha ollu..sellanen tasasen rauhallinen.
Avatar
#3 • • rewind Guest
Toimii ainakin tähän vuorokauden aikaan.

Soundit on aika omaperäiset. Bassline kuulostaa jotenkin tutulta, vai kuvittelenko vaan?

Miinusta tuosta hihatista/ridesta joka kihisee vähän turhan paljon ja jotenkin snaren rytmitystä voisi muuttaa, ei toimi ihan täysillä vielä. Bassorumpu jää liikaa peittoon ja muutenkin perkussioista puuttuu alapäätä turhan paljon. 3:30 tuleva efekti pannaa turhan nopeasti, ainakin luureilla häiritsi.
Ante

Posts: 16

#4 • • Ante
Ihan jees. Bassossa yksi sävel kuulosti heittävän. Soundit nyt olivat sellaista no jaa -osastoa, mutta melodiat paikkaa. Jotenkin noista synajousista tuli Pet Shop Boys mulle mieleen. Jos jotain pitäis tehdä, niin ehkä vähän lisää variaatiota sekä soundit kuntoon niin hyvä tulee.
Avatar
#5 • • master bator Guest

Bassline kuulostaa jotenkin tutulta, vai kuvittelenko vaan?



Tuo bassolinja on niin simppeli, että saattaa hyvinkin olla käytetty miljoonassa biisissä. Itselleni ei tule kyllä yhtäkään mieleen, mutta saattaa olla...

mut kyl äijän ne rankemmat tekno veisut..aijai, niis on sitä jotain..



Mä en tajua mitä niissä mukamas on... Tuossa kun just pari päivää sitten kuuntelin mun teknobiisejä enkä löytänyt niistä oikeastaan mitään hyvää... Erittäin tylsää paskaa ja kaikki tasot ihan vituillaan... Virta-tuotantoon olen kyllä ihan tyytyväinen, mutta siinä onkin miksun kädenjälki pelastamassa.
Avatar
#6 • • J-P Guest


Mä en tajua mitä niissä mukamas on... Tuossa kun just pari päivää sitten kuuntelin mun teknobiisejä enkä löytänyt niistä oikeastaan mitään hyvää... Erittäin tylsää paskaa ja kaikki tasot ihan vituillaan...



Peetuhei, lopetas nyt tommonen gooti-asenne. hyviä biisejä, aina on jotain parannettavaa, mutta niin on kaikilla muillakin.
se, että löytää omista biiseistään vikaa, on vaan hyvä asia: ne voi sit korjata :)

iloinen mieli ja puhtaat, kammatut hiukset!
Avatar
#7 • • Jukka I Guest
Samaa mieltä edellisten kanssa bassorummun alapään keveydestä sekä basslinen yhdestä (toiseksi viimeisestä) nuotista, joka sotii sävelkorvaa vastaan.

Rakenne on kohdallaan. 3:12 tuleva breakdown on ajoitettu juuri oikein, sillä toistoa alkaa olla maksimimäärä. Hieman häiritsee se, että breikin jälkeen jatketaan kuitenkin samoilla eväillä. Jonkinlainen b-osa olisi ollut kenties paikallaan, mutta toisaalta ei näin lyhyessä biisissä ehdi vakavaa puutumista tapahtua vaikka pelattaisiinkin vain yhdellä teemalla.

Kyllä tähänkin ralliin on saatu kunnolla fiilistä mukaan, mikä on aina ollut sun tuotannossa merkillepantavaa, mäisketeknot mukaan lukien.