...

7 posts, 1 page, 1,151 views

Avatar
#1 • • Edited Kosmonaut Guest
...
Avatar
#2 • • poet Guest
Kivannäköinen lista on mut en saa linkkiä avattua...
Avatar
#3 • • Kosmonaut Guest

Kivannäköinen lista on mut en saa linkkiä avattua...



Nyt pitäisi toimia taas :)
Avatar
#4 • • poet Guest
Aika nastan kuulosta. Kuuntelen viel kunnolla ja laitan sit kommenttia!
Avatar
#5 • • poet Guest
joo sori että kesti palautteen antaminen... On ollut varsin paljon tekemistä viimeaikoina ja Unitykin oli vko-loppuna. :laugh:

Tää setti oli tosiaan aika pitkä ja ehkä siksi tuli venytettyä sen kuuntelua, enkä halunnut lähteä pätkissä kuuntelee, ettei kokonaisuus rikkoudu ja punainen lanka katoa. Mixaustekniikkasi on edelleen loistava, vaikkakin alku ja yks vaihto lopussa hapuilikin... mut sehän on uuden soittimen johdosta.:D

Anyway, huomasin, et tämä puolimaraton uppoaa muhun todella hyvin. Mark James-Hear me tosin kuulosti tässä vähän löysältä... en muista minkä version olen aikaisemmin sit kuullut. Taxi-Glistenining on tullut muutaman kerran kuunneltua mut toimii aina!! Toi Markus Schulzin versio Karadan Last Flightistä oli loistava, vaikkakin juuri Lost Languagella julkaistu Robert Nicsononin demo mix kolahti muhun jo alunperin kovaa.

Kokonaisuutena tää on sitä tuttua tasoa sun aikaisempien mixien kanssa ja niitähän kuuntelee aina mielellään! :excellent:
Avatar
#6 • • Homegrove Guest
Perkele, tää pitää kuunnella. Vaikuttais tracklistin perusteella aikast loistolta fiilistely-mixiltä. :excellent:
Avatar
#7 • • Kosmonaut Guest
Kiitos Poet hienosta, pitkästä palautteesta! Tuosta Mark Jamesista on mun mielestä yleensä ollut soitossa kääntöpuolen instrumentaalimiksaus, mutta imo biisi ei ole mitään ilman niitä naisvoksuja :hearts: Jälkeenpäin kuunnellen muutama vaihto kusee tosi pahasti ja rakenne kärsii kun heitin pari biisiä joukkoon enempää ajattelematta. Mutta kiva että maistui :)

ps. Tein pari päivää myöhemmin toisen, 80-minuuttisen miksauksen, mihin olen paljon tyytyväisempi. Se on jaossa Globalbeatzissa, ja jos kiinnostaa niin sen saa sieltä mutta lataus vaatii käyttäjätunnukset. Tästä linkki:

http://music.globalbeatz.net/dj-mix-mp3/4037