JukiMix0604 (kiksu)

12 posts, 1 page, 1,717 views

Avatar
#1 • • Juki54 Guest
Tässäpä nyt minun ensimmäinen miksaus teille kuunneltavaksi. Soittokokemusta omaan n. 10 kuukautta. Jussille kiitokset serveritilasta :heart:

http://ota.tr.spt.fi/~jsoro/jukimix0604.mp3


1. Ferry Corsten - Kyoto
2. Corderoy - Sweetest Dreams (Ferry Corsten Remix)
3. Ronski Speed - EOS (Positive Ways Mix)
4. Binary Finary - 1999 (Ronski Speed Remix)
5. Armin Van Buuren - Burned With Desire
6. Darren Tate vs. Jono Grant - Nocturnal creatures (Jono Grant remix)
7. Fictivision vs. Phynn - Escape (Fictivision Mix)
8. Waterplanet - Introspection (John Askew Remix)
9. Super8 - Dawn
10. Balearic Bill - Destination Sunshine
11. Motorcycle - ATRC (Above & Beyond Dynaglide mix)

Palautetta olis kiva saada :)
Avatar
#2 • • poet Guest
Jo on maukas biisilista,vaikkakin aika juustovetoinen ja tuttu valikoimaltaan. Yöllä tuli kuunneltua ja ei kyllä malta nukkumaan käydä. Toi Corderoyn Sweetest dreams on todella loistava kipale ja nostaa aina mieleen Ferryn keikan Hesarilla. Sitä hetkeä tuskin pystyy unohtaa... Lopetubiisikin oli erityisen hieno helmi menneisyydestä, vaikkakin se tuntuu löytyvän aika monesta mixauksesta tääl plattarilla. Löytyyhän siitä onneks monta eri versiota kuunteluun :)

Aika mukavasti olit koonnut muutenkin vanhemmat klassikot ja uudemmat rallit yhteen. Mixaustekniikka oli mun mielestä ihan ok. 10kk soittokokemuksella kuulostaa varsin hyvältä. Oliko mahdollisesti vinyylit vai cd:t soitossa? Jotkut vaihdot haki pari laukka-askelta, mut ei varsinaisesti häirinny ja korjasit monet kohdat tosi hienosti. En sit tiedä oisko equilla leikkimällä saanu vielä vähän enemmän eloa ja särmää vaihtoihin... No, se nyt on kikkailua, enkä sitä itsekään oikeen hallitse.

Erittäin positiivinen kokonaisuus kiksun nälkään! Joutuu kyllä kuuntelee vielä monet kerrat läpi.
Avatar
#3 • • Juki54 Guest
Kiitos palautteestasi :) Miksaus tehtiin seuraavilla välineillä: levarit Stanton Str8-60 ja Reloop RP-4000 MK2, mikseri Behringer VMX 200, luurit Sony MDR-V150.
Avatar
#4 • • Ribe Guest
Hyvää settiä oli kyllä juuh. Mä oon ihan fiilareissa kokoajan. Soi melkeen jatkuvasti.. :heart:
Avatar
#5 • • Jace Guest
Joo täytyy ihan vaan todeta että erittäin hyvä kiksumixi ja ihan hyvin miksattu yhteen vielä kaiken lisäksi, tätä tulee varmasti vielä kuunneltua useammankin kerran, varsinkin Baleriac Billistä tuli mukavia muistoja mieleen :excellent: Ei muuta kuin jatka Juki samaan malliin!! :happyroll:
Avatar
#6 • • OCS Guest
Kivalta kuullosti. Jossain vaihdossa kuuli vähän epätarkkuutta ja jossain kohtaa seuraava biisi tuli aika kovaa edellisen päälle, mutta nämä on vain pikkujuttuja.
Motorcyclet ja Arminit on noita "must" biisejä, jotka olisin ehkä jättänyt pois. Johtuu varmaan siitä että on itse soittanut ja kuunnellut noita ihan liikaa ;)
Fictivision oli ehkä parasta antia biisien puolesta.
Muuten hyvä miksaus, mutta biisit ei pudonnut mulle :| Toimii varmaan paremmin, kun on paremmat fiilikset.

Jatkakee samaan malliin :)
Avatar
#7 • • Kosmonaut Guest
Kiksuahan tämä oli :) Biisilista ei tarjonnut hirveästi yllätyksiä, Destination Sunshine oli kiva kuulla pitkästä aikaa. Miksaaminen oli yllättävän hyvää kun ottaa huomioon millä vehkeillä tämä on soitettu. Itsellä oli joskus pari vuotta sitten tuollainen stantonin levari eikä se sopinut mulle kyllä ollenkaan. Tai no, ehkä olin sillon vaan niin kärsimätön etten jaksanut opetella beatmatchausta vaan käänsin mikserin vivut aina lineasentoon ja atomix päälle :hah:
Jossain vaiheessa kuuntelua tuli olo että setti ei tavallaan kehity tarpeeksi, mutta eipä se haittaa jos kerran vain kiksua soitat. Itse en hollantitrancesta välitä enää niin paljon että jaksaisin kuunnella pelkästään sitä yli tunnin, mutta se oon vaan mä :heart:
Avatar
#8 • • Mike Kila Guest
Vai että 10 kk ja Relooppi ja Stantoni alla.. Se antaakin hyvän lähtökohdan tämän miksauksen arvioinnille. Muistan kun itsekin soittelin Reloopeilla ja melkeinpä joka vaihto laukkasi aina, mutta oot saanu kyllä ihan hyvin miksattua ihan ok kappaleita.

Kyotolla lähtee.. Biisihän on taivaanlahja trancejukkien aloitusraidaksi ja aika yllätyksettömästi se myös tähän on valittu.
Aaahh.. Sweetest Dreams maistuu nyt ja aina :).
EOS:stä valittu se huonompi versio ;), olisit vaan pistäny Club mixin..
1999 en ookkaan ennen kuullut, maistuvaa menoa. Miksaus lähti mulla kunnolla vasta tässä käyntiin, johtunee siitä että meno hieman tiivistyi.
BWD on ihan kiva rallattelu ja nimenomaan vocal mix ;). Miksaus hieman outoon kohtaan tässä mielestäni.
OiOIoi :D. Maistuva miksaus ja paras biisi miksaukses ja sopivasti keskellä, nam.
Escape on ihan hyvä, mutta Phynn remix olis ollu parempi tähän kohtaan.
Introspectioni on John Askewin paras remiksi tähän mennessä, kivasti menee..
Alba EP:n b-puolikin on näköjään maistuvaa menoa, en ookkaan kuullu tätä aikaisemmin.
Ei maistu sit yhtää tää ns. legendabiisi täs miksaukses :D
No sit vähän korjataan menetettyä tunnelmaa kun ATRC tärähtää kajareista :).. Vähän tusina A&B:lta tää silti kuulostaa.

Miksauksesta sen verran että se on ihan hyvää, mutta kaikki vaihdot on samanlaisia ja yllätyksettömiä ja kappaleet liian samalta kuulostavia. Suurin osa tämän miksauksen kappaleista tulee suurlabeleilta kuten Euphonicilta tai Tsunamilta. Tykkään myös, että seteissä on vaihtelua joko tempon tai tunnelman suhteen. Tässä ei suurempaa vaihtelua ollut..

Mutta tää on vaan mun mielipidettä, jokanen miksatkoon tyylillään. Mitäs tähän voi sanoa loppuun kuin että hittikiksua oli :D!

Vähän tuli tämmönen linja, mutta älä ota pahalla.. Tarkoitushan on vain antaa rakentavaa palautetta ;). Arvosanaksi vois tynkästä 8-.
Avatar
#9 • • Hexe Guest
Niin, tämähän on hyvä kiksumiksaus, mutta siinä se sit onkin. Kaikki biisit ovat hyviä tai ok-biisejä eli siinä ei mitään. Miksauksetkin ovat ihan luontevia ja onhan siel klasarisunshainikin. Se hyvä. Tässä setissä on ehkä liikaa hyviä biisejä. Kaikki hyvät ns. kumoavat toisensa ja setistä tulee aika tasapaksu. Ite olisin laittanut jotain hiukan progempaa alkuun ja siitä lähtenyt kehittämään tunnelmaa. Hyvä miksaus, mut tasapaksu.
Avatar
#10 • • Juki54 Guest
Kiitoksia Mikko pitkästä palautteesta. Kommentoinpa sitä nyt vähän..:)

1.Elikäs, Reloop on ehdottomasti parempi noista kahdesta levarista. Stantonin käyttö on jotain aivan hirveää :(

2. E.O.S:n club mix ei olisi sopinut tuohon :)

3. Phynn remix ei sovi tohon niin hyvin kuin Fictivisionin remix :)

Ja hittimäisyydestä sen verran että mulle on oikeestaan ihan sama onko soittamani biisit hittejä. Pääasia on että musiikki jota soittaa kuulostaa omaan korvaan hyvältä.
Avatar
#11 • • Mike Kila Guest

Kiitoksia Mikko pitkästä palautteesta.


Eiipä kestä ;).

1.Elikäs, Reloop on ehdottomasti parempi noista kahdesta levarista. Stantonin käyttö on jotain aivan hirveää :(


Juu, kyllä Reloopeilla nyt joten kuten soittaa, mutta kun oot kokenu Teknarin => no turning back

2. E.O.S:n club mix ei olisi sopinut tuohon :)


Ei kyl, totta puhut..

3. Phynn remix ei sovi tohon niin hyvin kuin Fictivisionin remix :)


No nii no :)

Pääasia on että musiikki jota soittaa kuulostaa omaan korvaan hyvältä.


Oikee Asenne!

Jatkakaamme :D!
Avatar
#12 • • Juki54 Guest


Oikee Asenne!
Jatkakaamme :D!



KYYL!! :D