kelasin tossa jokupäivä, että kaikkee sitä on tullut tehtyä. en tiedä osaanko mitään kunnolla, mutta seuraavia hommia olen tehnyt ja yleensä palaute on ollut hyvää.
työn mittana on se, että siitä on saanut palkkaa, koska muuten toi lista olisi paljon pidempi. se on hassua että töitä kyllä olisi, mutta palkkaa saa vain sieltä sun täältä... jos saa.
(noin kronologisessa järjestyksessä alkaen varhaisimmasta päätyen viimeisimpään)
- kaljarekan apupoika,
- kurkunpoimija(pesti kesti yhden päivän),
- mansikanmyyjä,
- lohkosiivooja(eli siirtelin metalliromua telakalla),
- levysepän apulainen,
- adobe premiere -ohjelman opetus,
- "nuorisolehti" -projektityöntekijä,
- radiotoimittaja,
- mainosmusiikki "säveltäjä",
- kuvaaja(häävideo),
- metallimies(sekalaista hommaa metallipajalla)
- rakennusapulainen,
- apulaisohjaaja(musiikkivideot)
- lukio-opettaja,
- freelance toimittaja,
- www-suunnittelu,
- "roudari" ja
- puulattian tekijä.
eli monen moista on tullut tehtyä. ainakin mä koen ton rikkaudeksi. tiedänpä hiukan mitä maailmalla on tarjota.
mitäs sä olet tehnyt, millaisilla fiiliksillä ja mitä on jäänyt käteen?
[edit] juu, ton lehtimyyntihomman olinkin jo unohtanut. kolmepäivää sitä paskaa kesti, palkaksi antoivat pienen viinipullon... mahtoiko mennä kaikkien sopimusten mukaan...
*seuraa tilitystä*
se on kyllä sellasta huijausta ja riistoa että pistää oikein vihaksi! suoraan puhelinluetteloista ja keltaisista pörsseistä löivät numeroita eteen, ja sanoivat että jos joku kyselee jotain niin "anteeksi häiriö ja luuri kiinni"". ja oikeesti sinä aikana kun olin siellä, yks nainen myi SOKEELLE mummulle lehden! kele :angry:
työn mittana on se, että siitä on saanut palkkaa, koska muuten toi lista olisi paljon pidempi. se on hassua että töitä kyllä olisi, mutta palkkaa saa vain sieltä sun täältä... jos saa.
(noin kronologisessa järjestyksessä alkaen varhaisimmasta päätyen viimeisimpään)
- kaljarekan apupoika,
- kurkunpoimija(pesti kesti yhden päivän),
- mansikanmyyjä,
- lohkosiivooja(eli siirtelin metalliromua telakalla),
- levysepän apulainen,
- adobe premiere -ohjelman opetus,
- "nuorisolehti" -projektityöntekijä,
- radiotoimittaja,
- mainosmusiikki "säveltäjä",
- kuvaaja(häävideo),
- metallimies(sekalaista hommaa metallipajalla)
- rakennusapulainen,
- apulaisohjaaja(musiikkivideot)
- lukio-opettaja,
- freelance toimittaja,
- www-suunnittelu,
- "roudari" ja
- puulattian tekijä.
eli monen moista on tullut tehtyä. ainakin mä koen ton rikkaudeksi. tiedänpä hiukan mitä maailmalla on tarjota.
mitäs sä olet tehnyt, millaisilla fiiliksillä ja mitä on jäänyt käteen?
[edit] juu, ton lehtimyyntihomman olinkin jo unohtanut. kolmepäivää sitä paskaa kesti, palkaksi antoivat pienen viinipullon... mahtoiko mennä kaikkien sopimusten mukaan...
*seuraa tilitystä*
se on kyllä sellasta huijausta ja riistoa että pistää oikein vihaksi! suoraan puhelinluetteloista ja keltaisista pörsseistä löivät numeroita eteen, ja sanoivat että jos joku kyselee jotain niin "anteeksi häiriö ja luuri kiinni"". ja oikeesti sinä aikana kun olin siellä, yks nainen myi SOKEELLE mummulle lehden! kele :angry: