Eilen sain sit maksaa ja hakea postista sen iPodin.
On kyl hieno laite!! :hearts: :heart:
On kyl hieno laite!! :hearts: :heart:
291 posts, 15 pages, 65,974 views
Mintusta diggaan aika paljon, mutta toi sitruuna-minttu ei säväyttänyt. Minttutee on parempaa. Ja pari lehtee ku kuivattaa ja laittaa röökin sekaan, ni on hyvä tupakka. Menthol tupakkaa en suostuisi suuni lähellekkään laittamaan, mutta minttu on hyvää.Karpalo-Basillika, Mango-Punapippuri & Sitruuna-Minttu!
bensaa parilla kympillä
bensaa parilla kympillä
Mä en muuten ymmärrä et mikä järki siinä on ostaa bensaa silleen "vähän kerrallaan". Vitosella ja kympillä jne. Laskeeko bensan hinta joskus mun huomaamatta niin olennaisesti et joku voi todeta "onneks ei ollu tankki täynnä ni sain tankata halpaa bensaa" vai mikä siin on et tarvii esimerkiks kaks kertaa turku-helsinki välillä käydä heittääs kympillä bensaa tankkiin?
Cash Flow Issues?
Cash Flow Issues?
No en mä nyt sitäkään oikein uskois, kuukausipalkat ja kulutetun bensan määrä on suhteellisen vakio. Eli miksei sitä tankkia voi sit samantien pistää täyteen.
Monta kertaa kuussa sulle maksetaan sun kuukauspalkka?Cash Flow Issues?
No en mä nyt sitäkään oikein uskois, kuukausipalkat ja kulutetun bensan määrä on suhteellisen vakio. Eli miksei sitä tankkia voi sit samantien pistää täyteen.
Cash Flow Issues? ;)
Cash Flow Issues? ;)
Niinpä. (Sitä se mun edellinen sarkastinen heitto koitti viestittää myös.)Pointtina oli siis että tässä ei oo niinkään rahasta kyse, vaan siitä että jengi tankkaa vähän kerrallaan jostain täysin käsittömästä syystä ja huomenna taas sama uusiks.
ja Jussia miellyttääkseni tänään sit tankkasin lähes tyhjän tankin ihan täyteen niin saa hänkin nukkua yönsä rauhassa ;)
Mintusta diggaan aika paljon, mutta toi sitruuna-minttu ei säväyttänyt. Minttutee on parempaa. Ja pari lehtee ku kuivattaa ja laittaa röökin sekaan, ni on hyvä tupakka. Menthol tupakkaa en suostuisi suuni lähellekkään laittamaan, mutta minttu on hyvää.Karpalo-Basillika, Mango-Punapippuri & Sitruuna-Minttu!
Karpalo-basilika ja mango-chili on loistavia!
Se on se musta tölkki, Royal Club tms.?