virallinen "mitä ostin eilen" topic

291 posts, 15 pages, 66,035 views

#121 • • carnice Guest
Eilen sain sit maksaa ja hakea postista sen iPodin.

On kyl hieno laite!! :hearts: :heart:
#122 • • anton Guest
Marketista tarttui eilen muutamia mielenkiintoisia mehuja matkaan, kaiken norm. ostosten lisäksi. Vai mitä sanotte näistä yhdistelmistä: Karpalo-Basillika, Mango-Punapippuri & Sitruuna-Minttu!
#123 • • pie Guest
kupillisen kahvia 1,60e
6xjuustohampurilainen = 6e
2xteho-energiajuoma = 4,10e
bensaa parilla kympillä
#124 • • Taedium Guest

Karpalo-Basillika, Mango-Punapippuri & Sitruuna-Minttu!

Mintusta diggaan aika paljon, mutta toi sitruuna-minttu ei säväyttänyt. Minttutee on parempaa. Ja pari lehtee ku kuivattaa ja laittaa röökin sekaan, ni on hyvä tupakka. Menthol tupakkaa en suostuisi suuni lähellekkään laittamaan, mutta minttu on hyvää.

Karpalo-basilika ja mango-chili on loistavia!

Se on se musta tölkki, Royal Club tms.?
#125 • • JussiS Guest

bensaa parilla kympillä

Mä en muuten ymmärrä et mikä järki siinä on ostaa bensaa silleen "vähän kerrallaan". Vitosella ja kympillä jne. Laskeeko bensan hinta joskus mun huomaamatta niin olennaisesti et joku voi todeta "onneks ei ollu tankki täynnä ni sain tankata halpaa bensaa" vai mikä siin on et tarvii esimerkiks kaks kertaa turku-helsinki välillä käydä heittääs kympillä bensaa tankkiin?
#126 • • Quu Guest

bensaa parilla kympillä

Mä en muuten ymmärrä et mikä järki siinä on ostaa bensaa silleen "vähän kerrallaan". Vitosella ja kympillä jne. Laskeeko bensan hinta joskus mun huomaamatta niin olennaisesti et joku voi todeta "onneks ei ollu tankki täynnä ni sain tankata halpaa bensaa" vai mikä siin on et tarvii esimerkiks kaks kertaa turku-helsinki välillä käydä heittääs kympillä bensaa tankkiin?

Cash Flow Issues?
#127 • • JussiS Guest

Cash Flow Issues?

No en mä nyt sitäkään oikein uskois, kuukausipalkat ja kulutetun bensan määrä on suhteellisen vakio. Eli miksei sitä tankkia voi sit samantien pistää täyteen.
#128 • • Quu Guest

Cash Flow Issues?

No en mä nyt sitäkään oikein uskois, kuukausipalkat ja kulutetun bensan määrä on suhteellisen vakio. Eli miksei sitä tankkia voi sit samantien pistää täyteen.

Cash Flow Issues? ;)
#129 • • Taedium Guest

Cash Flow Issues?

Cash Flow Issues? ;)

Monta kertaa kuussa sulle maksetaan sun kuukauspalkka?
#130 • • JussiS Guest

Cash Flow Issues? ;)

Pointtina oli siis että tässä ei oo niinkään rahasta kyse, vaan siitä että jengi tankkaa vähän kerrallaan jostain täysin käsittömästä syystä ja huomenna taas sama uusiks.
#131 • • Taedium Guest

Pointtina oli siis että tässä ei oo niinkään rahasta kyse, vaan siitä että jengi tankkaa vähän kerrallaan jostain täysin käsittömästä syystä ja huomenna taas sama uusiks.

Niinpä. (Sitä se mun edellinen sarkastinen heitto koitti viestittää myös.)

Jos on rahaongelmia, niin silloin ainakin itse olen tehnyt niin, että tankki täyteen, niin ainakin pääsee loppukuun töihin, mietitään sitä ruokaa sitten myöhemmin. Jos ei pääse töihin, ei tule lisää rahaakaan. Ja sitten se syömäpuoli jää vielä vähemmälle.

Ehkä se bensaan laitettu raha tuntuu pienemmältä jos sitä tankkaa vähemmän kerrallaan, mutta useemmin? Tai sitten ne laskee auton painoa ja kulutusta ja tankkaa niin vähän ku mahdollista, että on toi paino alhanen ja kulutus sitä myöden. Ei vissii kavereitaankaan kyyditse, kun tulee liikaa painoo?
#132 • • pie Guest
Parilla kympillä tankkasin sen takia, kun lähdin pitkähkölle ajomatkalle ja sattui olemaan heti lähtöpaikan lähellä bensaa myynnissä "edullisesti" eli edullisemmin kuin keskimäärin muualla. Tankki oli jo puolillaan niin ei mahtunut enempää kuin n. 20euron edestä. Kelpaako vastaukseksi?

ja Jussia miellyttääkseni tänään sit tankkasin lähes tyhjän tankin ihan täyteen niin saa hänkin nukkua yönsä rauhassa ;)
#133 • • JussiS Guest

ja Jussia miellyttääkseni tänään sit tankkasin lähes tyhjän tankin ihan täyteen niin saa hänkin nukkua yönsä rauhassa ;)

Huh!

Viime yö menikin pelkäksi sängyssä pyörimiseksi. Mä aloin jo huolestumaan sun bensanostotavoista.
#134 • • pie Guest
voihan sitä nähdä vaikka mitä painajaisia :D

mut asiaan, eilen ostin pizzaa.
#135 • • anton Guest

Karpalo-Basillika, Mango-Punapippuri & Sitruuna-Minttu!

Mintusta diggaan aika paljon, mutta toi sitruuna-minttu ei säväyttänyt. Minttutee on parempaa. Ja pari lehtee ku kuivattaa ja laittaa röökin sekaan, ni on hyvä tupakka. Menthol tupakkaa en suostuisi suuni lähellekkään laittamaan, mutta minttu on hyvää.

Karpalo-basilika ja mango-chili on loistavia!

Se on se musta tölkki, Royal Club tms.?

YEP!
#136 • • insertxox Guest
Työjalkineet.
Tuli sopivasti toi veroilmoituskin. :)

52512183.jpg
#137 • • Ali Quis Guest
Lipun Mother's Finestin keikalle. Oli hyvä ostos - hiki tuli :excellent:
#138 • • Ms. Piipi Guest
Ostin eilen:

- paljon ruokaa....

- ilmapalloja kukkakuosilla, väreinä keltainen, fuksia ja vihreä :heart:

- hopean väristä serpentiiniä :heart: vähän niinkuin ois timangeja :1star: :1star: :1star: Valinta oli vaikea hopean ja kullan välillä....
#139 • • Remotion Guest
4kpl RH AO-Phoenix 8,5x18"
2kpl 225/40-18 Pirelli PZero Asimmetrico (Porsche spec)
2kpl 225/40-18 Continental SportContact2

2x etujarrupalat
2x takajarrupalat
+ asennustyö

ilmastointi huolto (selvis aika ikäviä rahareikiä)
kuljettajan lattiamatto
///M hiilikuituinen avaimenperä :laugh:

voevoe, on muuten rahat ihan loppu.
avasin tänää oven ni lattial loju tollanen vajaa 600egen vakuutusmaksu
se plus muutama muu juttu pitääkin huolen et kesällä ei tarvii matkustella.
#140 • • Zapa Guest
Canon Digital IXUS 65.
Vihdoinkin digikameran jaksoin ostaa.