176 posts, 9 pages, 23,165 views
Ranskan finaalivastustajaks voisin veikata isäntämaata Portugalia.
Maailman paras jalkapalloilija ei edes pelaa kisoissa,l koska on syntyperältään nigerialainen :)
heh, toinen vanhemmista on kyllä Marokkolainen, toinen Ranskalainen :D
Ranska - Englanti. Aijai, jännä ottelu loppuun saakka :) Harmittaa kyllä, että Ranska tuli rinnalle ja vielä kaikenlisäksi ohi.. Pari henkilökohtaista virhettä ratkaisi koko ottelun. Onko se sitten "suuren" joukkueen merkki, että pystyy nousemaan tuollaisesta tilanteesta yliajalla voittoon? Mun mielestä enemmänkin tuuria. Toivotaan, että Englanti voittaa loput alkusarjan ottelut ja jyrää jatkoon Ranskan rinnalla, sen verran hyvää peliä minun mielestä esittivät. Englannin hyökkäys oli PALJON vaarallisempaa kuin Ranskan, joka ei saanut pelaamalla oikeastaan ainoatakaan maalintekopaikkaa.
Mut kaiken kaikkiaan jokainen ottelu mitä on toistaiseks tullut, on mielestäni ollut erittäin viihdyttävää futista. On ollu kiva kattella :)
Toivotaan, että Englanti voittaa loput alkusarjan ottelut ja jyrää jatkoon Ranskan rinnalla, sen verran hyvää peliä minun mielestä esittivät. Englannin hyökkäys oli PALJON vaarallisempaa kuin Ranskan, joka ei saanut pelaamalla oikeastaan ainoatakaan maalintekopaikkaa.
Ehdoton lempilapseni on sympaattinen Tanska, jonka toivon menevän pitkälle kisoissa.
...
Mutta nyt kaikki peukut ja varpaat pystyyn Tanskan puolesta! :excellent:
Ei perkeleen englanti, miten se aina onnistuu :scared:
Hieno peli Tanskalta... tosi ilosta ja ennakkoluulotonta hyökkäyspeliä...