Teknobileet?

79 posts, 4 pages, 16,045 views

Avatar
#62 • • Individual Guest

Joulukuun alkuun on Helsinkiin luvassa isommat, erittäin laadukkaat teknoiltamat. Kyseessä siis vain one off -bileet. Mutta esiintyjälista räjäyttää potin. Nimekkäät, kokeneet saksalaiset ja pari paikallista underground-sankaria. Lisätietoja hieman tuonnempana.



Mä paskannan kohta housuuni :hearts: :excellent: On kiva kuulla hyviä uutisia juuri parituntia ennen Rauta klubiin lähtöä.



Näin sitä pitää! :excellent:
Avatar
#63 • • snt Guest

Joulukuun alkuun on Helsinkiin luvassa isommat, erittäin laadukkaat teknoiltamat. Kyseessä siis vain one off -bileet. Mutta esiintyjälista räjäyttää potin. Nimekkäät, kokeneet saksalaiset ja pari paikallista underground-sankaria. Lisätietoja hieman tuonnempana.



hyvähyvä \o/
Avatar
#64 • • Timce Guest

Joulukuun alkuun... Nimekkäät, kokeneet saksalaiset



Noi saksalaiset herätti uteliaisuuden.
M.Kruse?
S.Väth?
M.Burkat?
C.Liebing?
L.Klein?
Avatar
#65 • • mekaanikko Guest
M. von Oswald? =D
Avatar
#66 • • sonni Guest
t. brinkmann?)
w.&r. voigt?)
Avatar
#67 • • reso Guest

t. brinkmann?)
w.&r. voigt?)



Nuo menee tähän astisista arvauksista lähimmäksi. Sorry, mutta vielä ei voi paljastaa lisätietoja. Yritetään nyt noin viikon sisään saada homma julkiseksi.
Avatar
#69 • • sektori Guest
jos brinkmann ja voigtit menee lähellekkään niin meikä on paikalla :)
...mutta en sanos että MRI on mitään sinnepäinkään....
Avatar
#70 • • reso Guest

jos brinkmann ja voigtit menee lähellekkään niin meikä on paikalla :)
...mutta en sanos että MRI on mitään sinnepäinkään....



Asiasta voidaan toki olla montaa mieltä. IMO tuo MRI on kuitenkin samassa seurassa niin T. Brinkmannin kuin Voigtien kanssa niin labeleiden kuin musiikinkin puolesta. Niin Brinkmannin, Reinhardt Voigtin kuin MRI:n julkaisuja esiintyy mm. Mille Plateauxilla ja Force Inc.:illa ja samoissa maailmoissa liikutaan. Tietysti tämä riippuu siitä, kuinka tarkkaan halutaan jakaa ryhmää vielä pienempiin osiin IMO saman genreryhmän sisällä, mutta tää nyt taas on tätä... Toki on niin, että MRI-setissä on pehmeämpi house-äänimaailma kuin Voigtien ja Brinkmannin tikityksessä.
Avatar
#71 • • djsakke Guest
vaikee kyl lahtee vertaileen mri vs voigt ja voigt. jalkimmaisilla on sen verta korkea taso julkaisujen suhteen etta ihan epista.
Avatar
#72 • • metsis Guest

eli ensin pyydetään teknobileitä ja sitte ku joku järkkää niin aletaa jänkkäämään että järjestäjä ei tuonu tarpeeksi kovia nimiä. tällästä.



hehe, just näin. jos sielt ois tullu joku perussaksalainen anaaliraiskaaja niin jengi ois jo jonottamassa lippuja. mutta itse olen positiivisesti yllättynyt että joku uskaltaa suomeenkin tuoda vähän marginaalisempaa saundia tällaiseen one-offiin. kunnioitukset siitä, itse olen takuuvarmasti paikalla.
Avatar
#73 • • burdock Guest

M. von Oswald? =D



ei muuten tee keikkaa kovin helpolla :D kysytty on...
Avatar
#74 • • sektori Guest
jep jep, en tarkottanu että ei tarpeeksi kovia, mri:llä on hetkensä kyllä, mutta huomattavasti housemissa tunnelmissa liikutaan minusta ku brinkmannin ja voigtien trippiteknossa :)
mutta nuo bileet vaikuttaa kyllä ihan helsinginmatkan arvoselta tapahtumalta.
Esa

Posts: 947

#75 • • Esa
Mitä atmosfääriltään ja muilta puitteiltaan sopivia venueita Helsingissä ylipäätään olisi missä järjestää teknokemuja?

Esim.
- pieniä 150...300 hengen ?
- suurempia 500....1000 hengen ?
Avatar
#76 • • hpi Guest

Mitä atmosfääriltään ja muilta puitteiltaan sopivia venueita Helsingissä ylipäätään olisi missä järjestää teknokemuja?

Esim.
- pieniä 150...300 hengen ?
- suurempia 500....1000 hengen ?



suuremmat kemut: eipä tule minulle muuta helsingistä mieleen kuin Tavastia-klubi, siis paras_soundisin/rosoisen ja ihanin kokemani paikka täällä kaakonkurjalassa, kun DJnä on alan teknomies/nainen, joka vetäisi sitten tarpeeksi puristeja ja muita laatutietoisia musadiggareita. 10-vuotta sitten joskus tuli käytyä Vanhalla Yo-talolla, mutta siitä ei ole enää sen koommin kokemuksia.

ensielona sitten taas toivottavasti Flow05 :cool:

Kermaa edelleen ikävä. Ruusutarhaan kait kuiteskin pitäs mennä joskus..JiiHoo tule jo..
Avatar
#77 • • karrio Guest

w.&r. voigt?



Tää on nyt vähän OT, mutta kuulin Reinhard Voigtin liven viime perjantaina Panoramassa/Ostgutissa Berliinissä, ja se oli paikoin yllättävän epätasainen. Reinhard aloitti tyypillisimmällä Profan-julkaisujensa matskulla, eli täysin niin kuin olin odottanut. Pörinä kävi aika nopeasti hieman liian simppeliksi, vaikka olikin hienoa nähdä kolmesataa saksalaista kiljumassa ja nostamassa käsiä ilmaan siitä huolimatta. Reinhard ilmeisesti huomasi itsekin, että nyt voisi muuttaa välillä setin linjaa, ja teki yhtäkkisen vaihdon samplepohjaisempaan soundiin, millaista en ite tiennyt R. Voigtilla kovin paljoa olevankaan. Tästä tultiin taas myöhemmin takas siihen Reinhardille tyypillisempään matskuun, ja kuultiin aika paljon miehen vanhempia "hittejä", joka pisti porukan pähkinöiksi.

Voigtin setti ei ollut mitenkään huono, mutta yllättävän epätasainen: tuntui, että mies aloitti yhdellä linjalla, ja vaihtoi sitten yhtäkkiä toiseen, kokeili hetken, ja vaihtoi sitten taas. No, ei se nyt ihan noin yhtäkkisesti mennyt, mutta kuitenkin. Pari kertaa oli ilmeisesti hetkellisiä ongelmia tekniikan kanssa, ja kuulosti siltä, että jokin kaatui, kun biisi loppui yllättäen ja hetken hiljaisuuden jälkeen alkoi soida jotain aika muuta.