Riotbot - Hollow Evil [192KBps * hard techno]

12 posts, 1 page, 1,390 views

Avatar
#2 • • rhedlund Guest
rokkaa muuten sit kohtuu huolella :eek:

!!!! :mad: :mad:
Cutoff

Posts: 14

#3 • • Cutoff
Vaikken teknosta välitäkkään niin voi tästä kyl sen sanoo asiaan vihkiytymätön henkilö, että soundit on kunnossa ja patterni groovaa. Atmot on laadukkaan kuulosia ja noi aina pakolliset ridet sun muut kilkuttimet just ihanan säröllä. Valmista tavaraa.
Avatar
#4 • • MfLI Guest
Jep. Hyvin lähtee ja on kunnon ravia :roll: Tää menis ehdottomasti osana jotain genrensä mixiä. Vähän omaan makuun monotoninen, jonku dkunnolla ruvelle distortatun squareleadin tohon vois heittää jollain hyvällä gatepatternilla :D

:cool: MfLI :cool:
Avatar
#5 • • Diodi Guest
kiva mörköraita.
Avatar
#6 • • trusti Guest
Todella, todella hyvän kuulosta. Itse olisin kaivannut vielä hitusen enemmän "menoa ja meininkiä" kun tämmöinen piriteknoilija olen :)
Avatar
#7 • • dr_pron Guest
Tästä kuulee painkiller-äänen, mutta en pysty sitä paremmin analisoimaan. Ehkä hieman nopeampana ja säröisempänä uppoaisi itselle paremmin. Nyt on kuitenkin kesä eikä jaksa tanssia edes ulkona kovin nopsaan, joten tämä lienee parempi. Tahtoo tanhuamaan.
Avatar
#8 • • pie Guest
Sais olla snadisti tempoa lisää, ainakin mulle tämä on aavistuksen liian jumittavaa. Soundit on kyllä rouheat ja kyllä tästä helpolla kuulee biisin tekijän (sama juttu muuten crc:n biiseissä) - se taas on sekä hyvä että huono asia. Taustalle vielä jotain lisää niin kelpaa kuunnella.
Avatar
#9 • • J Raninen Guest
Riittävän roheeta tavaraa, joutus varmaan ostamaan. Jos nyt jostain pitää naputtaa, niin joku vetävä bassokuvio vois vähän lyödä lisää menoa tähän.
Avatar
#10 • • A-E Guest
Todella laadukkaan kuuloista "mono" technoa, jossa bpm pysyy juuri oikealla tasolla (vaikka monet näyttivät lisää tempoa haluavan). Loistava biisi ja ehdottomasti yksi parhaimmista biiseistä, mitä olen plattarilla kuullut tänä vuonna. Nyt vaan pari samalaista biisiä kehiin ja demoa eteen päin, niin saadaan tämäkin loisto biisi viellä jonain päivänä vinyylille.
Avatar
#11 • • theblender Guest
käyn oikeestaa plattarilla vain tän hemmon takia... joka ikinen biisi uppoo tähän suuntaan, onko dfca-kaksikolle jatkoa? tahtoo sitä lisää :D
Avatar
#12 • • LyoN Guest
ROK!ROK!ROK!