Ostetaan : Fillari + kiikarit!

6 posts, 1 page, 2,084 views

Avatar
#1 • • pakana Guest
Polkupyörä

Hybridiä haen, isorunkosen maastopyörän huolin mut muutkin fiksut yleispätevät ratkasut retki/duunimatka/kaupunkikäyttöön otetaan huomioon.

Mul on vähintään missimittaset säihkysääret, eli renkailla & rungolla saa olla kokoa.

Oiva tilaisuus päästä vanhasta eroon, mulle kelpaa muutkin ku ens kevään mallit.

Kiikarit

Elämä risaseks :) eli jos et ole vuosiin käyttänyt joskus lahjaksi saamiasi kiikareita, vaihda ne käypään valuuttaan! Hakusessa 7/8 x 35> väijyntävehkeet.

Asialliset ja asiattomat ehdotukset privana... kiitos.
Avatar
#2 • • Keba Guest
Paa ilmotus www.ridefree.org ja www.fillari-lehti.fi . Fillari lehteen tarttee tilaajanumeron, mut ainahan sen voi arpoa, 317 + kolme numeroa tuottaa aika usein osuman :)
Avatar
#3 • • pakana Guest
Kiitti vinkeistä, Keba. :cool:
Avatar
#4 • • Remotion Guest
oisko kiinnostusta mun Cannondale Jekyllille? vm. kait 2000 tai 2001...
se on erittäin hyvä pyörä todela speciaali osilla mutta mä oon vaan 184cm pitkä ja siinä on ikäänkuin puol pykälää liian korkee runkä mun makuun....joten tuntuu kömpelöltä, viime keväänä teetin täydellisen huollon ja ostin uuden koko kaupan kalleimman XC-keulan siihen, jotain 700e superfly X1 80mm tms vieläpäå vahasin ja pesinkin mutta , kesänä ajoin sillä vain 6 lyhyttä kertaa tänä kesänä kävin kerran kokeilee.
Mukaan lähtis alkuperäinen Headshok Super Fatty, siitä vuotaa ilmapatruuna, uus patruuna on jotain 100e jos jostain syystä haluaa marsun pois keulalta.
hintaa about 1500e.

joo muutkin saa tarjota jos kiinnostaa, nyky hinnoista ei oo tietoo (nousseet kai verojen takia??) mut käytännössä täs on noin 3700e arvosta rahaa kiinni... Uudehkoa keulaa lukuun ottamatta ajettu n. 120-150 tuntia parina kesänä. Kuvii löytyy tuolta fillarit osastolta.
Avatar
#5 • • pakana Guest
Kiitos tarjouksesta periaatteessa kiinnostais, hulppee peli mut laadullisesti overkill...

...ja asun Vaasankadulla. Pyöräkellarista toi lähtis ekana yönä, jos saisin sen edes sinne asti.

Eli hakusessa vähän mundaanimpi könkeli.
Avatar
#6 • • Keba Guest
Sen takia se kannetaankin aina oman sängyn viereen tyttö-/poikaystävän iloksi, eikä ikinä jätetä vartioimatta edes lukkoon minnekään :)