Kämppistä haussa (Lappeenrannan tekn.yliopist. Skinnarila).

10 posts, 1 page, 2,272 views

Caro²

Posts: 5,301

#1 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2
EDIT: Yläkerran naapuri hakee känppistä. 19.7.2005
Kts viestit ketjun lopusta.

orig postaus:

Epätoivoiseksi meneepi :D

Olisiko joku sattumoisin siirtymässä opiskelmaan lappeenrannan teknilliseen yliopistoon, ja etsii känppää koulun lähettyviltä?

Edellinen känppis muutti eilen pois, ja loasin suunnalta tuli viestiä, ettei känppää ole vielä annettu eteenpäin, mutta kiire on jos meinaa saada vaikuttaa känppiksen valintaan..

Joten semmosta olisin vailla :)

Kyseessä on siis Skinnarilankatu 28:ssa sijaitseva kahden henkilön poikasolu.. juu, seka-asumiset ei kuulemma ole Loasin mieleen :eek:
Caro²

Posts: 5,301

#4 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Ootko vielä kämppistä löytäny?
Oon itse ainakin tulossa sinne.. :)

No lähettele privaa.



Ei ollu löytyny. Nyt on: Tervetuloa :)



http://ircquotes.bittivuoto.net/?35362

:D



Mistä jengi aina kaivaa näitä syomassa.gif

P.S. Yhtään paistinpannua ei tipahtanu postiluukusta. jouduin ostamaan kokonaisen 8euroa maksaneen pannun. Paistoin 400g jauhelihaa, laitoin 8dl vettä, ja pussiruoka-ainekset (meksikonpataa jos jotakuta kiinnostaa). Pannu oli piripintaan täynnä :(

Edelleen pannuja hakusessa.
Avatar
#5 • • Quu Guest
Jatketaan vielä offtopicointia:

P.S. Yhtään paistinpannua ei tipahtanu postiluukusta. jouduin ostamaan kokonaisen 8euroa maksaneen pannun. Paistoin 400g jauhelihaa, laitoin 8dl vettä, ja pussiruoka-ainekset (meksikonpataa jos jotakuta kiinnostaa). Pannu oli piripintaan täynnä :(



Voithan hoitaa tuon säädön myös kokonaan kattilassa?
Caro²

Posts: 5,301

#6 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2


Voithan hoitaa tuon säädön myös kokonaan kattilassa?



Emmie jaksa paistaa jauhelihoja kattilasta.. ne on paljo söpömpiä pannulla.. ja pannua on kivempi sekotaa, ja sieltä on kivempi noukkia sapuskaa :heart:

En sitte jaksa jauhelihojen paiston jälkeen sotkea yhtä ylimäärästä astiaa (sitä kattilaa), joten pannu pelastaa :)
Avatar
#7 • • da_chef Guest
En tajua miks pitää löytää mahdollisimman halpa pannu, koska ne oletusarvoisesti on aina paskoja. Helvetin ohkasia pellinpalasia. Vähän sama kun tekis grafiikkaa 10" monitorilla mikä ei ole värivakaa.

Kun sijoittaa vähän enemmän, saa pannun mikä hyvin hoidettuna kestää vuosia ja taas vuosia. Itselläni on wokkipannu isompia satseja varten ja perinteinen paistinpannu pihvejä ja pienempää paistamista varten.
Caro²

Posts: 5,301

#8 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

En tajua miks pitää löytää mahdollisimman halpa pannu, koska ne oletusarvoisesti on aina paskoja. Helvetin ohkasia pellinpalasia. Vähän sama kun tekis grafiikkaa 10" monitorilla mikä ei ole värivakaa.


Jälleen samaa mieltä. Juurikin tästä syystä yritin etsiä pannua "käytettynä" joltakin ihmiseltä. JOS vaikka kävisi niin hyvä tuuri, että saisin laatupannun itselleni. Mutta koska oma rahatilanne on mitä on, en raaskinut ostaa 45euron pannua sen takia että saisin hyvän pannun... niin, ja mitä pihveihin tulee. En todellakaan paista niitä pannulla (ehkä korkeintaan valurautasella), vaan sitä varten on grilli.

Yritän kyllä pitää omat työkaluni sellaisina että oikeaan tehtävään käytetään oikea välinettä :)

P.S. Minun käytöllä 45e maksava pannu on jo huippu.. siusta en tiedä.
Avatar
#9 • • da_chef Guest

P.S. Minun käytöllä 45e maksava pannu on jo huippu.. siusta en tiedä.



Kyllä toi alkaa jo olla aika maksimi mitä itse maksan, kalliimpi on jo pröystäilyä :)
¡ Previous post about a year ago !
Caro²

Posts: 5,301

#10 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Nyt olis taas känppistä vailla, en tällä kertaa itse, mutta yläkerran naapuri.

Osoite on Skinnarilankatu 28 C 5, 53850 lpr
Koululle (Lpr teknillinen yliopisto) on matkaa noin 300metriä.

Etsitään kyseiseen rappuun mahdollisimman konemusiikkiystävällisiä ihmisiä, jos vielä on kyseessä dj:n retku, tai muu vastaava muusikon retku, aina parempi :)

Vuokrat on 216e/kk, sisältäen 100mbit linjan, veden ja sähköt, sekä kalusteet.

Ottakaa yhteyttä suoraan yläkerran naapuriin, mieluiten IRCin kautta (IRCnet): Mela (#techmu) tai mikäli irkkiä vierastaa, niin sposti on: antti.mielonen@lut.fi