conan hates us all (payback time)

82 posts, 5 pages, 10,481 views

Avatar
#21 • • Bio Guest
ääh.. Conan on ihan ykkönen! Paras talk-show mitä tiedän
Avatar
#22 • • Daniel Braun Guest

toivottavasti ei satele kovin paljon tuota muropakettia mainostavia kortteja :börje:



joo, conania varmaan kiinnostaa joku v*tun muropaketti


Ketä oikeesti kiinnostaa Muropaketti? :confused:
1000+n elämänsä kadottanutta tietokonenörttiä keskustelemassa koneiden modauksesta, teinitytöitä ja siitä miten Muropaketti sai Anti Tuiskun menettämään voittonsa Idols kisassa...
Muropaketti voi vaikuttaa kaikkeen! :scared:
Avatar
#23 • • Daniel Braun Guest

toisin ku plattarissa 1000+ elämänsä kadottanutta progenörttiä keskustelee 303-modaamisesta, teinitytöistä ja siitä miten digweedin yks vaihto ei tainnut onnistua kunnolla 1997 lontoon theprogedomen keikalla. Ja nehän kaikki käyttää huumeita.

yleistäminen helpottaa aina.



No, yleistämiseksihän toi meni...
Mut kun se mitä oon Muroa seurannu niin tuntuu että siellä jengi on just tämmöstä "muropakketi voi tehdä mitä tahansa, vaikuttaa Antti Tuiskun tippumiseen ja seuraavaan USA:n presidenttiin" :panic:

BTW: mistä täältä löydät 1000+ progenörttiä jotka keskustelevat 303-modaamisesta? :D
Eiks toi oo noiden puristien hommia puhua kolkista ja sen sielunelämästä...
Mut teinitytöt on aina påp!
Avatar
#24 • • serotonot Guest


Ketä oikeesti kiinnostaa Muropaketti?




Mut kun se mitä oon Muroa seurannut



daniel mä rakastan sua

:heart:
Avatar
#25 • • drS Guest

daniel mä rakastan sua



:sad:
Avatar
#26 • • Daniel Braun Guest


Ketä oikeesti kiinnostaa Muropaketti?




Mut kun se mitä oon Muroa seurannut



daniel mä rakastan sua

:heart:


bananallama.gif
Niin minäkin sinua!
Avatar
#28 • • :t:c: : : Guest

BTW: mistä täältä löydät 1000+ progenörttiä jotka keskustelevat 303-modaamisesta? :D


esmes täältä: http://www.platinum.ac/phpbb/memberlist.php



Ja jos vielä jauhetaan, tulee kuitenkin elävästi mieleen "kesä '94" tjmsp ja "subscribe fi-rave [email protected]stan" :) Se kesä taidettiin oikeesti jutustella vaan kolkin modaamisesta tms ;D

Mut joo, lähettäkääkin sit kivoja kortteja et Conan voi alottaa uuden 'Whacky letters from Finland' -osion. Muropaketti ei taida joo teemana riittää ;)
Avatar
#29 • • petrus.g Guest
Pikkuisen kyrpii kun tässä murjussa ei näy Subbis :mad:
Avatar
#30 • • da_chef Guest

toisin ku plattarissa 1000+ elämänsä kadottanutta progenörttiä keskustelee 303-modaamisesta



Progenörteillä kolkkeja? Mitä helvettiä?
Avatar
#31 • • Daniel Braun Guest

Progenörteillä kolkkeja? Mitä helvettiä?


Tätä samaa minäkin ihmettelin.
Se mitä nykypäivänä ymmäretään "progenörtillä" ei oikein istu tohon Kolkkia modailevaan puristiin...
Tosin jos "progenörteistä" puhuis mm Muusikoiden.net:issä, luulisivat he että kyse on jostakin progerokki diggareista :scared:

Mä en oo progenörtti enkä "I <3 TB303" t-paidan omistava puristi, mut kyl mä voisin vähän vilasta Kolkin sisuksiin ja tutustua sen sielunelämään. :excellent:
Avatar
#32 • • louis Guest

no toi kolkki tuli ekana mieleen koska kuuntelen yleensä vain hyvää musaa niin en tosta progesta tiedä, vaihetaan se vaikka "millä vst-plugarilla saa parhaimman liidisaundin"

kaikille kuitenkin tuli toi ajatus selväksi ja eihän dani, toi sinunkaan kuvaus murosta paikkaansa pitänyt, jos ton sun väitteen pasteis muroo niin varmaan se haukuttais ihan valheeks ja fasismiksi ja korjais virheet.
toi mun yleistys oli niinq tehty ulkopuolisen silmin, tosin ehkä kotkassa "turistit" osaa kertoa mitä instrumenttejä progessa käytetää, dunno.sovitaa että osu ja uppos?
en nyt halua suututtaa sua dani joten ihan rauhassa vaan.



Miten tää liittyy Conan O'Brieniin?
Avatar
#33 • • trusti Guest

no toi kolkki tuli ekana mieleen koska kuuntelen yleensä vain hyvää musaa niin en tosta progesta tiedä, vaihetaan se vaikka "millä vst-plugarilla saa parhaimman liidisaundin"

kaikille kuitenkin tuli toi ajatus selväksi ja eihän dani, toi sinunkaan kuvaus murosta paikkaansa pitänyt, jos ton sun väitteen pasteis muroo niin varmaan se haukuttais ihan valheeks ja fasismiksi ja korjais virheet.
toi mun yleistys oli niinq tehty ulkopuolisen silmin, tosin ehkä kotkassa "turistit" osaa kertoa mitä instrumenttejä progessa käytetää, dunno.sovitaa että osu ja uppos?
en nyt halua suututtaa sua dani joten ihan rauhassa vaan.



Miten tää liittyy Conan O'Brieniin?




Nii just!! OFF TOPIC! OFF TOPIC! OFF TOPIC! OFF TOPIC!

Nyt joku moderaattori vois antaa nuhtelut tolle tyypille! Vois sen melkein bannata jo!
Avatar
#34 • • :t:c: : : Guest
Joku on oikeutetumpi käyttään kolkkia omassa konemusassaan! Voi jeesus teidän kanssa, molempia uskon yhtä paljon :D

¡CANON RAWLÖZ!
Avatar
#35 • • da_chef Guest

Joku on oikeutetumpi käyttään kolkkia omassa konemusassaan! Voi jeesus teidän kanssa, molempia uskon yhtä paljon :D

¡CANON RAWLÖZ!



No se nyt vaan on FAKTA ettei PROGEEN kolkki sovi, niinku.
Avatar
#36 • • :t:c: : : Guest

Joku on oikeutetumpi käyttään kolkkia omassa konemusassaan! Voi jeesus teidän kanssa, molempia uskon yhtä paljon :D

¡CANON RAWLÖZ!



No se nyt vaan on FAKTA ettei PROGEEN kolkki sovi, niinku.



No niinku tosiaan, koska ko. laitteesta saa muunlaistakin saundia kuin env/cutoff rikasta pörinää, sillä saa myös helvetin hyvän perusbassolinjan, kuten esim Junosta. Jos joku tuntee kolkin vaan sen 'yhden' käyttötavan mukaan, niin ei voi mitään ;D

Edit:

Pakko laittaa muuten et viimeviikonloppuisessa Kiss 100 diggerz vierasmixissä Cass ja Paolo Mojo laitto tunnin settiin varmaan 40 min tech/acid pohjasta juttua, peruskolkkivääntöineen jne jne.. Ja on muuten niiiiiin progedeejiitä kun olla ja voi ;) tirsk
Avatar
#37 • • sauce Guest


No se nyt vaan on FAKTA ettei PROGEEN kolkki sovi, niinku.



mahtavaa, että edes JOTKUT asiat on tässä maailmassa varmoja. että johonkin voi sentään luottaa. "kolkki ei sovi progeen" -mahtava universaali totuus:D
Avatar
#38 • • da_chef Guest

No niinku tosiaan, koska ko. laitteesta saa muunlaistakin saundia kuin env/cutoff rikasta pörinää, sillä saa myös helvetin hyvän perusbassolinjan, kuten esim Junosta. Jos joku tuntee kolkin vaan sen 'yhden' käyttötavan mukaan, niin ei voi mitään ;D



älä ny viitti kaikkee niin tosissasi ottaa, tämähän on friistailah, beibi!
Avatar
#39 • • :t:c: : : Guest

No niinku tosiaan, koska ko. laitteesta saa muunlaistakin saundia kuin env/cutoff rikasta pörinää, sillä saa myös helvetin hyvän perusbassolinjan, kuten esim Junosta. Jos joku tuntee kolkin vaan sen 'yhden' käyttötavan mukaan, niin ei voi mitään ;D



älä ny viitti kaikkee niin tosissasi ottaa, tämähän on friistailah, beibi!



Mahtavaa et löysit tuon 'tosissaan hymiön' aka ';D' tosta mun tekstistä :D
Avatar
#40 • • serotonot Guest
HAISTAKAA KAIKKI ISO HIRVEN VIRTSA!
paska.jpg


sitä paitsi kolkkinirskuttelu on kuin moonbootsit, bula-hattu ja vyölaukku. iha vitu jees mut ois voinu silti jättää 90-luvulle