63 posts, 4 pages, 8,061 views
onko kukaa muuten pistäny huomiolle miten tässä progedjsodassa ulkonäkö vaikutta myös! esim ollis:stä saa lukea melkein joka past event threadissa että ollis ihq <3, mutta milloin olet kuullut esim homegrovestä tällästä?
eli jos liikaa syö suklaata niin se alkaa ajan myötä maistuu paskalta.
liikaa mitä tahansa on liikaa.
Ja tosimiehethän ei ihkuile.
Ja tosimiehethän ei ihkuile.
Ei pidä paikkaansa :mad:
mun mielestä parasta mitä kenestä tahansa
proge-DJ:stä voi sanoo on että ne on ihan
vitun ihkuja ja söpöjä :heart:
mun mielestä parasta mitä kenestä tahansa
proge-DJ:stä voi sanoo on että ne on ihan
vitun ihkuja ja söpöjä :heart:
Ai onks täälä jotkut nenäkilpailut?
Ai onks täälä jotkut nenäkilpailut?
Kauhia kolvi, en ookaan ennen huomannu.
joo mulle ihan sama, tietysti moni varmaan on jo kyllästynyt ollixen matskuun jos noin paljon on tullut ulos..., mut mielestäni mosaik on saanut liikaa lokaa niskaansa yhden postin perusteella... hyihyi!
ja mäki haluan progesotaa:
"onko kukaa muuten pistäny huomiolle miten tässä progedjsodassa ulkonäkö vaikutta myös! esim ollis:stä saa lukea melkein joka past event threadissa että ollis ihq <3, mutta milloin olet kuullut esim homegrovestä tällästä? ollis on vuoden aikana mukavasti päässyt bedroomdjstä residentiksi isolle klubille kun samalla useat yhtä hyvät ellei jopa paremmat progedjt joutuu olemaan kotona ja soittamaan itselleen vaan sen takia että eivät ole yhtä hyvän näköisiä ja käytä päivässä useaa tuntia salilla personal trainerin kanssa jumpatessa, manikyyrissä yms yms. eli ulkonäkö ratkaisee tässäkin asiassa. helppohan se on kaikkia promoja saada tolla naamalla ja noilla vatsalihaksilla, eli djlle painorajat, tiukat rasvaprosenttiluvut joita ei saa alittaa ja naamarajaa tulee höllentää jotta rumatki voi päästä residenteiksi"
eli jos liikaa syö suklaata niin se alkaa ajan myötä maistuu paskalta.
liikaa mitä tahansa on liikaa.
Anteeksi Olli että olen loukannut sinua, mutta olen vain pirun kateellinen
ja valitettavasti satut olemaan kasan päällimmäisenä. Paroksysmaalinen
viettini oli yliladattu...