Rewind - Giant Leap (Update)

8 posts, 1 page, 1,182 views

Avatar
#1 • • Edited rewind Guest
Techno/trance -tyylistä paukutusta, en osaa lokeroida paremmin. Kuunnelkaa ja ruoskikaa.

Vanha
[img]http://mikseri.mpoli.fi/covers/rewind-giantleapjpg[/img]
LoFi
HiFi
Download

EDIT: Miksailin hieman uusiksi paremman tekemisen puutteessa. Paska RB-soundi sai väistyä, tosin eipä tuossa uudessakaan vielä hirveästi kehumista ole... Lisäksi huomasin äsken, että ainakin luureilla kuunneltuna vasemmassa kanavassa on aika ärsyttävä bassoröpötys, mutta pitää tehdä täysremontti joskus kun jaksaa

Uusi
95580.jpg
LoFi
HiFi
Download
Avatar
#2 • • Hexe Guest
Aika nopsa biisi, tempoa löytyi...
Yllättävän kuuloinen, synkkä tuo tekele myös, mut jotain puuttumaan jäi. Ehkä sitä "koukkua" odotteli hiukan tulevan tullakseen tos lopuspäi.
Pieni osa puuttui, mutta muuten mun makuun jees.
Kuuntelen kyl uudestaan...taas ja ees...
Nyt syömään...
Avatar
#3 • • murQla Guest
hyvin rullas... :king:
Avatar
#4 • • rewind Guest
Kiitän kommenteista. Löytyykö muita mielipiteitä esim miksauksesta yms?
Avatar
#5 • • xybo Guest
Rebirthmainen "kolkki" soundi alussa aiheutti heti aika suurtga
hylkiöefektiä, mutta taistelin loppuunasti.

Komppi taustalla on aika puuroa, ei meinaa millä erottaa
soundin eriosia. rebirth soundia laittasin kanssa hiljemmalle.
Ja.. kohdassa jossa biisi loppuu olettaisin juuri biisin
"hittikohdan" alkavan, mutta se loppuukin sitten siihen.

Jotain muutakin jäi puuttumaan lopunlisäksi. En nyt kyl osaa
sanoa mitä...

-- xybo
Avatar
#6 • • Jusu Guest
Xybo tossa jo puuttuikin rytmisektion mössöisyyteen. Haitsujen osalta säröä kandeis ehkä lieventää tai jättää kokonaan pois. Jotain alempien keskiäänten taajuuksilla tapahtuvaa perkussiohäsmänkää jäin kaipailemaan. Nyt on tuolta paistaa lähinnä beissi ja cläppi. Ja toi puhesample on kliseisyydessään ärsyttävä.

Muuten toimii hyvin.
Avatar
#7 • • rewind Guest
RB lähti kävelemään ja rummuista poistin vähän tavaraa. Rumpuosasto pitää vaihtaa vielä joskus ja muokata myös rakennetta paremmaksi.
Ante

Posts: 16

#8 • • Ante
Hyvin toimi, vähän vajaa ja rakenne ei mulle ihan pudonnut ts. hyvin kehittyi tuonne 2:40 hujakoille, mutta sitten olisi jo kaivannut jotan selvästi uutta sisältöön. Turboaahdettu old school industrial mulle tyylinä tulee tästä mieleen.