Unity The Island 2004

183 posts, 10 pages, 16,026 views

#41 • • Tapi T Guest
Ekoja bileitä odotellessa voi fiilistellä lukemalla elokuun bileiden topiikkia.
#42 • • HardS Guest

Ja kahden jälkeen yöllä pääsee todennäköisesti myös sisään.

jos on yhtä lämmintä kuin viime vuonna ja viel pahempi tungos lattialla niin tulee olemaan varmaan kivaa D:
#43 • • Quu Guest
Tuotantotalouden opiskelijana yksi asia on iskostunut mieleen. Jos varastotaso on optimaalinen ja varastot myydään silti tyhjiksi, niin silloin hinta on ollut liian alhainen.

Tuskin yksikään kiksuplurhömppäpömppä laittaisi pahakseen jos lipun hinta olisikin siinä 20e tietämillä ja siten lipun saaminen helpompaa.
#44 • • NS Guest

Tuotantotalouden opiskelijana yksi asia on iskostunut mieleen. Jos varastotaso on optimaalinen ja varastot myydään silti tyhjiksi, niin silloin hinta on ollut liian alhainen.

Tuskin yksikään kiksuplurhömppäpömppä laittaisi pahakseen jos lipun hinta olisikin siinä 20e tietämillä ja siten lipun saaminen helpompaa.

Paitsi jos tavoitteena ei ole maksimaalinen tuotto vaan maksimaalinen hyvä mieli. Voi kuitenkin miettiä toteutuuko tavoite, jos monet paljonkin valmiita maksamaan olevat jää ilman. Siitä vain optimoimaan että millä hinnalla saadaan mahdollisimman monet tyytyväisiksi. :)
#45 • • Gnizhak Guest

Mä en edes lue tuotantotaloutta, ja tarkemmin ajateltuna vihaan kauppatieteitä ja vastaavia. Silti mussa heräs sama kysymys. Lisärahat voi sitten sijoittaa johonkin vänkään ekstraan (ylläridj tai joku muu vänkä juttu.)
Esa

#46 • • Esa

Nyt kun taloustieteisiin mentiin niin hinnoiteluasiaa tulee toki miettiä myös marketing-wise, tuotteen / brandin profilointimielessä - mikä onkaan lopulta kannattavaa, ja mikä ei. Tämä toki liittyy keskeisesti strategiaan ja asetettuihin tavoitteisiin.
#47 • • salaisinko Guest
Itse ainakin joutuu skippaamaan clubi-bileet tuon ikärajan takia, mutta uunisaaren rannalle ainakin on tultava hengailemaan, oli viime vuonna meinaa sen verran hauskaa touhua :)
#48 • • kapseli Guest

Nämä pari tyyppiä vois tosiaan hieman hillitä tätä hehkutusta ennen kuin lippujono on mallia "taru sormusten herrasta",
Ei hätää, lippu on ja pysyy... :D

Joo, onhan ne hyvät bileet mutta tää vitun hypetys alkaa jo vähän naurattamaan!! Heinäkuun lippuja jengi varmaan jonottaa telttojen ja makuupussien kanssa!?!?! Haloo.... :confused:

Vähän rajaa sentään, eihän sielä soita "kun" Orkidea, ja kaveri nyt soittaa kuitenkin aika monta hyvää settiä stadissa pitkin vuotta!! :silence:
#49 • • pie Guest
Kapselin kanssa samaa mieltä..ei Unityt nyt niin valtaisa juttu ole. Toki itsekin olisin mielellään liput ostanut, jos niitä olisi ollut saatavilla 24min jälkeen. Jos yhtä nopeasti menee niin jää Unity välistä heinä- ja elokuussakin.

Auttaisikohan asiaa jos liput tulisivat myyntiin alkuillasta niin työssäkäyvätkin saattaisivat päästä ostamaan.
#50 • • Individual Guest

Nämä pari tyyppiä vois tosiaan hieman hillitä tätä hehkutusta ennen kuin lippujono on mallia "taru sormusten herrasta",
Ei hätää, lippu on ja pysyy... :D

Joo, onhan ne hyvät bileet mutta tää vitun hypetys alkaa jo vähän naurattamaan!! Heinäkuun lippuja jengi varmaan jonottaa telttojen ja makuupussien kanssa!?!?! Haloo.... :confused:

Vähän rajaa sentään, eihän sielä soita "kun" Orkidea, ja kaveri nyt soittaa kuitenkin aika monta hyvää settiä stadissa pitkin vuotta!! :silence:

Itseänikin alkaa pikkuhiljaa hymyilyttää tää hypetys. Tietenkään en ole paikalla ollut, mutta mitä noita viime kesänkin bilepalautteita lukee, niin ei siellä nyt niin übermahtavaa ollut koko ajan tyyliin hirivttävä ryysis, lauttojen odottaminen vesisateessa yms...
Jos Unity:a ei järjestetä vuonna 2005, niin mitähän on odotettavissa...Joukkoitsemurhia tai muuta kivaa.
#51 • • Tryffeli Guest
Tuota ikärajan nostoa täytyy oikeasti kannattaa lämpimästi. 25 ei olis lainkaan paha :)
#52 • • ville Guest

Itseänikin alkaa pikkuhiljaa hymyilyttää tää hypetys. Tietenkään en ole paikalla ollut, mutta mitä noita viime kesänkin bilepalautteita lukee, niin ei siellä nyt niin übermahtavaa ollut koko ajan tyyliin hirivttävä ryysis, lauttojen odottaminen vesisateessa yms...
Jos Unity:a ei järjestetä vuonna 2005, niin mitähän on odotettavissa...Joukkoitsemurhia tai muuta kivaa.

Mut mulla oli kivaa myös silloin kun vettä satoi :)

12 yötä jäljellä kenties vuoden odotetuimpaan tapahtumaan :heart:
#53 • • Individual Guest

Mut mulla oli kivaa myös silloin kun vettä satoi :)

12 yötä jäljellä kenties vuoden odotetuimpaan tapahtumaan :heart:

Hauskaa jos näin on.
#54 • • Link Guest

Kerpele, sanoisin, että aika perseestä tää homma. Ei sitä nyt ehdi kauppaan, jos töissä on.

:angry:

Tällä kertaa oma moka, en tiennyt, että tulivat jo myyntiin.

Mutta 1 lippu per lärvi eikä muuta.

Sit on siistii maksaa 40e junalipuista et saa mahdollisuuden jonottaa
12e pilettiä bileisiin.
Jeeeees....
Helsinki ja sen oma hiekkalaatikko :-/
Ainiin...unohdin, että siellähän on se oma 'eliitti' eikä sinne tarvita haisevia
landeja :x Ne ei kuitenkaan tajuu mistään mitään ja ainoastaan douppaa.

Samalla ikäraja voisi olla 30v niin ei olis jonoista tietoakaan. Loppuisi se
turha valittaminen. Ainiin...eihän siit tulis mitään kun 500 nuorta aikuista
ruikuttaisi ikärajasta. Itse olen 20 enkä pääse bileisiin. Toisaalta se on
ikävää omalta kannaltani, mutta parempi sille joka sen 1 lipun saa.
Miksi aina pitää tärrätä ihan turhasta? Bileitä tulee ja menee.

Ketä rehellisesti jaksaa kiinnostaa se kellä on lippu ja kellä ei,
tai kuka niit myyt ja kuka ei. Jos on lippu niin hienoo pidä hauskaa ja
jos ei niin parempi onni ensi kerralla. Yhdet bileet sinne ja tänne.
Tuski kuitenkaan se elämä loppuu vaikka rannalle jäisi.

Onneksi ihmiset ajattelevat vaan harvoin itsekkäästi :-/

Nää on vähän näit ikävii asioita...
#55 • • vaavu Guest
Elkää nyt ihmiset vouhkatko niistä lipuista. Keskitytään mieluummin olennaiseen, eli mukaviin bileisiin. Muistakaa sitten kaikki jättää turhat stressit ja kiristelyt mantereelle 12.6., niin ainakin itse ajattelin tehdä. PLUR vaan kaikille ja hyvää mieltä. :heart:
#56 • • Mimako Guest

Samalla ikäraja voisi olla 30v niin ei olis jonoista tietoakaan. (---) Ketä rehellisesti jaksaa kiinnostaa se kellä on lippu ja kellä ei.

Ajatella, kesä hädin tuskin alkanut ja happamat pihlajanmarjat haisevat tänne stadiin saakka. Ja kyl siel kolme- ja nelikymppisiäkin käy... Ihan jonotetaan ennen Streetin aukeamista siinä missä muutkin...

Ja kun jotkut muutkin mua ennen kirjoittaneet on kouhkanneet siitä miksi ihmiset kouhkaavat Unity the Islandista, niin kerrotaan nyt kaikille joille vielä on epäselvää, miksi siitä kouhkataan. Siksi, että Uunisaari on paikkana niin hieno, hyvällä säällä ainakin. Mukavaa bilettää pääsalin kiksua (useimmat) tai baarin muuta settiä (minä). Tuttuja ja tuntemattomia talo täynnä. Jos ei sada, voi lisäksi hengata ulkona ja tuijottaa Kaivopuiston kunnianarvoisia kerrostaloja melkeinpä omistajan elkein, vaikka oikeasti asuisi missä lähiössä vaan :happyroll: Tai tuijottaa merelle. Saaristobileet!
#57 • • Individual Guest
Edit: Huonoa huumoria... :eek:
#58 • • Retro Huggu Guest
KYLLÄ! Minä Jari, olen täällä ensi lauantaina, satoi vaikka napalmia!!!
#59 • • ville Guest
hups, tämänhän on jo tällä viikolla ....

odotusta takana (elokuun tapahtumasta): 303 päivää 4_6_109.gif

odotusta edessä (lauantaita ei enää lasketa): 5 päivää 16_6_13.gif
#60 • • Paarma Guest
Jeps, kyllähän se on tänne saavuttava lauantaina. Onkos tuota "beach party"-osaston ohjelmaa tarkemmin eriteltynä jo jossain, lähinnä esiintyjät/soittoajat-tyyppisesti?

t.captain jack