Hei muistakaa hymyillä! Jooko!? :))

36 posts, 2 pages, 4,822 views

#21 • • axiom Guest

Oli hieno tosiaan, vaikka vähän sairas, mut hienosti tehty pätkä

Mun mielestä nyky-yhteiskuntaan kantaa ottava animaatioteos ei voi olla sairas, vaan sairaana täytyy pitää yhteiskuntaa josta se kertoo. Eihän uutiskuvaajakaan (välttämättä) ole sairas, vaikka kuvaakin pahoja asioita ja tuo niitä ihmisten tietoon.

Tai sit mä vaan ylianalysoin sitä tapojeni mukaan ja löysin pätkälle merkityksiä joita sillä oikeesti ei ole :scared:. Mutta jokainen tulkitkoon tavallaan...
#22 • • A-E Guest
Toi pätkä anto uuden merkityksen acid hymiöille :(
#23 • • DeaconX Guest
Tyylikäs.. musa todella tunnelmallinen.
Liian pitkä ja tylsä.
#24 • • JussiS Guest
aika synkkää katottavaa maanantaille.
#25 • • LyoN Guest
Aivan loistopätkä! Ahdistava tunnelma on saatu kyllä vangittua todella hyvin, mistä suuri kiitos menee musiikille. Jotenkin vaan tosin tuntuu, että ilman tuota "loppukevennystä" animaatio olis ollut vielä parempi. Mutta klassikkoainesta kaikesta huolimatta!
#26 • • Tres Guest

Aivan loistopätkä! Ahdistava tunnelma on saatu kyllä vangittua todella hyvin, mistä suuri kiitos menee musiikille. Jotenkin vaan tosin tuntuu, että ilman tuota "loppukevennystä" animaatio olis ollut vielä parempi. Mutta klassikkoainesta kaikesta huolimatta!

Tosta voikin sit olla montaa mieltä
et oliks toi 'kevennys' oikeesti
kevennys vai pelkkä punakynämerkintä
sille varsinaiselle pointille.
#27 • • ruoho Guest
:hah:
#28 • • onnela Guest

Joo, siis mun mielestä toi "loppukevennys" vaan lisäsi ahdistusta.
Aivan sairaan hieno pätkä kaiken kaikkiaan.
#29 • • Hexe Guest
Toi pilasi paskan päivän...
Sairasta...
Hyvin noi ilmeet oli tehty kyl...
Ja kuten sanottu musa toimi, nyt kun miettis...
Ilman ei olis mitään...
#30 • • MikkiHiiri Guest
Huh :eek:
Olipas synkkää meininkii! Sopi tähän sateiseen päivään antamaan lisävitutusta ;)
#31 • • MikkiHiiri Guest

Joo, siis mun mielestä toi "loppukevennys" vaan lisäsi ahdistusta.

Joo näin teki. Semmonen "paha voittaa"-victory vielä tohon
seivästyksen päälle
#32 • • LyoN Guest

Niin, onhan siinä lopussa havaittavissa jonkinlaista yhteiskuntakriittisyyttä, mutta sen pointin olisi voinut tuoda ilmi vieläkin ahdistavammin ---> lisää ahdistusta :heart:
#33 • • Mikco Guest

':D'

PLUR

:(
Aika synkkää meininkiä mun mielestä...
#34 • • vaavu Guest
Mistäköhän ton pätkän löytäisi uudestaan? Piti laittaa linkki yhdelle tutulle, mutta näemmä tiedostoa ei enää löydy tuosta urlista. :(
#35 • • samppa Guest

Mistäköhän ton pätkän löytäisi uudestaan? Piti laittaa linkki yhdelle tutulle, mutta näemmä tiedostoa ei enää löydy tuosta urlista. :(

say cheese
#36 • • sauce Guest
jotenkaan mä en nähnyt tota "synkkänä" enemmän toi oli sellanen kantaaottava ja jossain määrin poliittinen.

paras kohta oli ku se reppana yritti hymyillä, ja sitten se "sexy bitch" eli siinä mukana.

lopun käännettä en ymmärtänyt. tai siis kyllähän sen tajuu mitä näkee, mutta jotenkin heräsi vaan kysymys että eikös toi nyt ollut "itsestään selvää".