O: Quasimidi 309:n räkkiraudat

4 posts, 1 page, 947 views

Avatar
#1 • • ajj Guest
Pöytätila alkaa pikkuhiljaa käymään uhkaavan vähäiseksi, niin ajattelin joskos tuon 309:n saisi tuosta siivotuksi vähän syrjemmälle. Eli jos jollain sattuu lojumaan kyseiseen laitteeseen sopivat räkkikorvat tarpeettomina ja olisi vielä niistä sopuhintaan valmis luopumaankin, niin yhteyttä tähän suuntaan. Kiitos.

Myöskin jos joku jossain sattuu törmäämään moisiin, niin reippaasti vaan yhteyttä. Omaan silmään ei ole vielä missään osunut moisia, vaikka manuaalin virkaa toimittavassa monistenipussa on jopa kuvakin kyseisestä rack mounting kitistä. Oletettavasti niitä siis ainakin yksi kappale on jossain päin maailmaa olemassa.


- ajj @ edu.lahti.fi
Avatar
#2 • • bulk Guest
Teet itse?

Tarvitset:

a) Peltiä
b) Peltileikkurin / hätätilassa peltisakset
c) Poran
d) Pokkauskoneen / hätätilassa vasaran ja alustan.
e) maalia

TAI

a) Autocadin tms piirustuksia varten
b) Peltiseppäfirman

Ekassa kohdassa kustannukset hipovat nollaa, tokassa vaihtoehdossakaan rahaa tuskin kuluu kaupallisia räkkirautoja enempää.
Avatar
#3 • • ajj Guest
Mietinkin että oisko tohon pitänyt lisätä että taidan olla turhan laiska tehdäkseni moiset itse. :)
Eikä mulla sen puoleen ole juuri mahdollisuutta päästä peltileikkurin ym. härveleiden ääreen.

Kokeillaan nyt josko täällä tärppäisi. Jos ei, niin täytynee sitten kunnostautua ja tehdä kierros lähimmässä rautakaupassa, sekä ottaa vasara pieneen karvaiseen käteen. Ei tuo varmastikaan kovin ylitsepääsemätön operaatio olisi, kunhan vain jaksaisi siihen paneutua.
Avatar
#4 • • deetsay Guest
Sori vaikket jaksakaan tehdä itse ni budjettiratkaisuista puheenollen täytyy mainita että marketista saa "asennusnauhaa" eli rulla semmosta metallista juttua missä on reikiä... Se kääntyy ja tarvittaessa katkeaa taittelemalla ilman työkalujakin. Jos vaan sopivia ruuveja löytyy niin silläkin voi asentaa räkkiin (/seinään/kattoon...) ihan mitä vaan :-)