Koneisto 2004 - Kaapelitehdas, Helsinki 13.-14.8.

116 posts, 6 pages, 18,052 views

#21 • • hpi Guest
eiköhän nämäkin kemut tsekata jompanakumpana päivänä ainakin (Jori, Alexkid, Hawtin, Fabrice Lig..), ei taida sitten tänä kesänä Screen-lavaa olla (progemman kaman ystäville, no onhan siellä Olli kylläkin)? niin ja järjestäjille vinkiksi että Moravian prinsessa Luccalla olis vielä toi viikonloppu vapaana..wink..naisnäkökulmaahan aina olla pitää..ja saisin taas jalkani veteliksi..

toivottavasti jotain kurkoa vielä lisätään ja saadaan täten kansan syvät rivitkin mukaan!
#22 • • Päiväkoti HQ Guest
Pitää varmaan pistää tämä pieni info:

Mulla (Jaakko Parkkari) ei ole enää mitään tekemistä nykyisen Koneiston kanssa. Neljä vuotta riitti ja nykyisen omistajatahon kanssa alkoi viime vuoden jälkeen sukset menemään siihen malliin ristiin, että päätin omasta tahdostani jättää areenan muille.

Viime vuoden liksoja odotellessa....
#23 • • Leaphion Guest
Kyl.
#24 • • JussiS Guest

Mulla (Jaakko Parkkari) ei ole enää mitään tekemistä nykyisen Koneiston kanssa.

Saako nyt tuulettaa? :hah:
#25 • • vain Guest
Näyttää hieman vaisulta esiintyjälista viime vuoteen verrattuna, mutta toivotaan että paranee hieman vielä. Fabrice Lig jos joku pitää nähdä ja kuulla. Saa toivoa hartaasti että intistä saa loman oikealle paikalle.
#26 • • Edited Tapi T Guest
Helsingin Sanomien viikkoliitteen Nyt:n Kesämenot-liitteessä kerrotaan Way Out Westin saapuvan esiintymään Koneistoon.

Tämä on melkein liian hyvää ollakseen totta! :hearts:
#27 • • Homegrove Guest
Voi hyvä jumala! Oikeesti? WOOHOO! :hearts:
#28 • • willer Guest

Helsingin Sanomien viikkoliitteen Nyt:n Kesämenot-liitteessä kerrotaan Way Out Westin saapuvan esiintymään Koneistoon.

Tämä on melkein liian hyvää ollakseen totta! :hearts:

Siis ei h......i!!! Vähänkö siistii! :hearts:
#29 • • -orion- Guest
Tsiisus \o/
#30 • • hpi Guest
niin ja orkesteri samaan aikaan sitten varmaankin Kermapeltokemuissa Espanjan Valenciassa..eli 13.8 (perjantai ja 13..) voisi olla mahdollista, 14.8 lauantaina pojat matkaavat sitten tuonne aurinkogrillijuhliin Iberiaan (Creamfields).

itse pidän ainoana varmana poliisin paikallaoloa. jäädänpä odottamaan..
#31 • • dixoff Guest
Aijai, kyllä nuo muutkin Nyt-liitteen paljastamat starat aika herkkua ovat.
Ei todellakaan voi valittaa artistivalikoimasta. :hearts:
#32 • • okiru Guest
Eli Way Out West on sitten tulossa :eek:

"yes we are doing live show in helsinki" by Nick Warren @ GU

Todellakin mestoilla
#33 • • drS Guest

Eli Way Out West on sitten tulossa :eek:

joo, silmät putos päästä ku luin nyt liitteestä ton :eek: :eek: tää ratkas myös mun kohdalla asiat silleen et deep dish jää väliin, mut koneisto ei.

...hassua muuten että parin vuoden jälkeen oon heti valmis rikkoon periaatteeni etten mee koneistoon ennenku se on taas turussa, mutta WOW tekee ihmeitä :)
#34 • • timo-D Guest

Aijai, kyllä nuo muutkin Nyt-liitteen paljastamat starat aika herkkua ovat.
Ei todellakaan voi valittaa artistivalikoimasta. :hearts:

keitäs siellä sit oli?
koneiston omilta sivuilta en ainakaan löytäny mitään infoo...
#35 • • JussiS Guest

...hassua muuten että parin vuoden jälkeen oon heti valmis rikkoon periaatteeni etten mee koneistoon ennenku se on taas turussa, mutta WOW tekee ihmeitä :)

Hmmh, itellä on kyl paha harkinta saaks WOW mut maksaan tota hintaa. Mutta eiköhän se oo pakko tsekata, kovimpii juttui ikinä :)
#36 • • dixoff Guest

keitäs siellä sit oli?

Päällimmäisinä jäivät mieleen Ellen Allien ja Akufen. Oli siellä muitakin, mutta ei ole nyt lehteä käsillä mistä tarkistaa
#37 • • ville Guest
:hearts: WOW :hearts:
#38 • • vaavu Guest

Viime vuoden liksoja odotellessa....

Kuinka yllättävää. :rolleyes:
Esa

#39 • • Esa
Mukavan tasapainoisen kuuloinen tuo uusin julkaistu lineup.
#40 • • Homegrove Guest
Täytyy kyllä sanoa että on loistava line up kaiken kaikkiaan. :heart:

Zabielan kun vielä olis saanut. :(