Paul Oakenfold to Helsinki

82 posts, 5 pages, 7,523 views

Avatar
#41 • • Jokke Guest
Semmonen ilmoitusluontoinen asia, että sain juuri kuulla että Paul Oakenfold -ennakkolippuja ei ole myynnissä heti perjantaiaamuna, vaan ne saapuvat todennäköisesti vasta myöhemmin iltapäivästä. Tarkkaa kellonaikaa en osaa valitettavasti sanoa.

Joku ystävällinen sielu voisi kertoa tästä myös Klubitukseen, koska mulla ei ole tunnareita sinne.
Avatar
#42 • • 3decks Guest
Line up:
Hernan Cattaneo
Jokke

5 e (Päätapahtuman lipun kanssa)
5 e (Erick Morillon lippua vastaan vain ennakkoon Street Beatista)
[/quote]

Nyt joutuu jo kumartamaan Colors posseille, koska ne antaa luvattua hyvitystä Morillosta, vaikka ymmärsin, että ne ei saa mitään hyvitystä Morillon myöhästymisestä. KIITOS :D
Avatar
#43 • • Happy Meal Guest

Club Colors presents Paul Oakenfold


Päätapahtuma:

Line up:
Paul Oakenfold
Alex Kunnari
Käpä

Ammu-jatkot:

Line up:
Hernan Cattaneo
Jokke


Viihdettä tarjolla... ihan aamun asti.
:roll: :) :roll:


Ja missähän mennään lauantai-iltana??
:) :confused: :)

Avatar
#44 • • Inditm Guest


Nyt joutuu jo kumartamaan Colors posseille, koska ne antaa luvattua hyvitystä Morillosta, vaikka ymmärsin, että ne ei saa mitään hyvitystä Morillon myöhästymisestä. KIITOS :D



:) miten mulle tuli sellainen kuva että 3decks omaa läheiset suhteet colors posseen, kun henkilöllä on vaan muutama postaus koko foorumilla ja kaikissa taidetaan hehkuttaa colorsin poikia. Itse en sitä paitsi tajunnutkaan että halvemmat liput jatkoille with Cattaneo on se hyvitys mistä Morillon keikkailtana puhuttiin.

Ei siinä mitään, kiitokset todellakin Colorsin pojille, että saadaan syrjäiseen Suomeenkin suuria staroja vieraaksi. Taas pysyy kurissa halu lähteä kauemmaksi klubittamaan. Zabielan ja Kleinenbergin kun saatte vielä visiitille...
Avatar
#45 • • DyyD Guest
Kuka tää paul on? :confused:
Avatar
#46 • • alex Guest


Nyt joutuu jo kumartamaan Colors posseille, koska ne antaa luvattua hyvitystä Morillosta, vaikka ymmärsin, että ne ei saa mitään hyvitystä Morillon myöhästymisestä. KIITOS :D



:) miten mulle tuli sellainen kuva että 3decks omaa läheiset suhteet colors posseen, kun henkilöllä on vaan muutama postaus koko foorumilla ja kaikissa taidetaan hehkuttaa colorsin poikia. Itse en sitä paitsi tajunnutkaan että halvemmat liput jatkoille with Cattaneo on se hyvitys mistä Morillon keikkailtana puhuttiin.

Voihan olla et hän on joku meidän tuttumme mutta ainakaan mulla ei ole tietoa kuka olisi kyseessä.

Hyvitys on todellakin se mistä mainitsimme Morillon iltana. Me emme saa mistään minkäänlaista korvausta siitä, että hän myöhästyi koska dj.n managmentti sekä lentoyhtiö pesevät kätensä taphtuneesta. Kuitenkin, koska lupasimme hyvittää jotain oli tämä meidän ratkaisumme ja luulemme sen olevan reilu teko kaikkia kohtaan.
Avatar
#47 • • Happy Meal Guest
:confused: :confused: :confused:
1993 saw Paul hired to provide the warm-up sonics on U2's Zoo TV world tour

Mitens oli, kuka lämppäs Suomen keikan, mielestäni se ei ollut Oakie vaan ...
:confused: :confused: :confused:
Tietäjälle palkinox rispektii :D
Avatar
#48 • • alex Guest
Bussi Oakenfoldin keikalle Turusta!!

Lähtö Turusta: 20:00
Takaisin Helsingistä: 04:00
Hinta: 35 eur (sis. matkat + lipun tapahtumaan)
varaukset:
Defa
puh: 0407390592
email: [email protected]
Avatar
#49 • • alex Guest
Pitäisiköhän kuitenkin kaiken varmuuden vuoksi bileet siirtää takaisin hesarille, kun sitä ei ainakaan vielä ole ostettu.. ; ) Oakenfoldin keikkan ainakin nykyisten tietojen mukaan pitäisi olla Maestrossa.. tosin Sedun valtakausi alkaa heti vajaan 4 päivän päästä meidän tapahtumasta.. Saas nähdä kuinka kaiken käy.. Eipä taida olla meillä paljoa sananvaltaa asiassa. Pidetään kuitenkin viimeiset kunnon bileet Maestron sekä kesän loppumisen kunniaksi..
Avatar
#50 • • Edited [reiv:] Guest

Club Colors presents Paul Oakenfold

Päätapahtuma:

Line up:
Paul Oakenfold

Ja missähän mennään lauantai-iltana??
:) :confused: :)




No [reiv:]-klubilla Wäiskissä tietysti :)
Avatar
#51 • • Retro Huggu Guest
Olikos tänne vielä lippuja. Soitin erääseen myymälään kysyäkseni samaa, mutta kun eivät vastaa puhelimeen niin minkäs teet. :confused:
Avatar
#52 • • holle Guest

Liput myyntiin joo ja taas ainoastaan Streettiin. Kiitti vitusti! :angry:



Oletko ajatellut sitä vaihtoehtoa, että pyytäisit jotakuta Hgissä asuvaa ostamaan lipun itsellesi? Sitä paitsi, ei tota tapahtumaa ihan heti loppuun myydä, kun kapasiteetti on kuitenkin se 1250.



Kyllähän se mielessä kävi, mutta piti nyt päästää vähän höyryjä pihalle.
Joten eiköhän tänne lipun saa...

Niin, jospa Nature onen porukka saa jokukerta mielenhäiriön ja järjestää Suomen suurimmat bileet, huimalle line-upilla sodankylässä, niin onhan se enemmän, kuin kohtuullista myydä lippu vain/ainoastaan sodankylän r-kioskilla (ei puhelinvarauksia!!). :D (okei, kärjistettyä...but you got the point.)
Avatar
#53 • • Retro Huggu Guest
Dodii, nyt on lippu, stadissa kun asun...
Avatar
#54 • • Individual Guest

Liput myyntiin joo ja taas ainoastaan Streettiin. Kiitti vitusti! :angry:



Oletko ajatellut sitä vaihtoehtoa, että pyytäisit jotakuta Hgissä asuvaa ostamaan lipun itsellesi? Sitä paitsi, ei tota tapahtumaa ihan heti loppuun myydä, kun kapasiteetti on kuitenkin se 1250.



Kyllähän se mielessä kävi, mutta piti nyt päästää vähän höyryjä pihalle.
Joten eiköhän tänne lipun saa...

Niin, jospa Nature onen porukka saa jokukerta mielenhäiriön ja järjestää Suomen suurimmat bileet, huimalle line-upilla sodankylässä, niin onhan se enemmän, kuin kohtuullista myydä lippu vain/ainoastaan sodankylän r-kioskilla (ei puhelinvarauksia!!). :D (okei, kärjistettyä...but you got the point.)



Mikäs siinä, syntymäkaupunkini, joten sitten voisin hyvinkin lähteä sinne
Pyssykylän ärrälle jonottaa lippuja... :D
Avatar
#55 • • Zapa Guest
juu liput taskussa, tänään haettu. nyt enää toivotaan, että miäs soittaa v. 98-99 tavaraa. just soi Essential Mix 1999-03-28 - Paul Oakenfold, Miamin setti ja huh mitä nostoa.

klisee vielä perään: kyllä se näin on, että ränce kuoli 2000-luvulla...
Avatar
#56 • • Juki54 Guest


klisee vielä perään: kyllä se näin on, että ränce kuoli 2000-luvulla...



:D
Avatar
#57 • • Hexe Guest

juu liput taskussa, tänään haettu. nyt enää toivotaan, että miäs soittaa v. 98-99 tavaraa. just soi Essential Mix 1999-03-28 - Paul Oakenfold, Miamin setti ja huh mitä nostoa.

klisee vielä perään: kyllä se näin on, että ränce kuoli 2000-luvulla...



Toihan se kultakausi oli juu... Nykyään tulee enää harvoin hyvää ransee, mut ne mitkä tulee niin kilisee kunnolla. Ja 97-2000-setti olis aikast tod. maistuva... ja Pauli on jokseenkin hyvä DJ soittamaankin sitä varmaan...:)
Avatar
#58 • • Retro Huggu Guest

juu liput taskussa, tänään haettu.



Tulitte vastaa Aikatalossa kun tulin ulos Streetistä lippu taskussa...
Avatar
#59 • • Zapa Guest

ja Pauli on jokseenkin hyvä DJ soittamaankin sitä varmaan...:)



noo juu täytyy myöntää kun pääsi joitain kertoja livenä todistamaan miehen selektiota tuolloin UK:ssa :excellent: mut nykytränse ei kyl nappaa jostain syystä... tai sit mä oon jämähtäny sinne aikakaudelle :scared:

huggu: oisit moikannu
Avatar
#60 • • Happy Meal Guest
noo juu täytyy myöntää kun pääsi joitain kertoja livenä todistamaan miehen selektiota tuolloin UK:ssa :excellent: mut nykytränse ei kyl nappaa jostain syystä... tai sit mä oon jämähtäny sinne aikakaudelle :scared:

älä jämähdä!
:panic: :panic: :panic:
sä tarvit apuu, niinki mäki
:D :D :D