Skenepistelaskuri™

171 posts, 9 pages, 27,255 views

#41 • • vaavu Guest
Äh, ei jaksa laskea, tässä pitäisi olla joku webikilke että tän jaksaisi tehdä! Veikkaisin että Villen kanssa aika samoilla pisteillä, sen verran identtisiä meidän vastaukset tulisi olemaan.
#42 • • olliS Guest
303

skenelol.jpg
#43 • • ville Guest
tää testi pitäisi laittaa myös klubitukseen, koska yleensä sanotaan että plattari on enemmän "pousaajien" ja "skeneäijien" paikka, joten tämän avulla saisi katsottua pitääkö tuo paikkaansa :D
#44 • • Funkatronik Guest

77

Tuolla oli juttuja, jotka istuu huonosti Ouluun...toisinsanoen: meillä ei ole täällä "skeneä" (eikä kyllä pahemmin haittaa)

Ja pöh, kyse on vain siitä miten asian ilmaisee. Voisit sanoa vaikka että teidän skene on vaan niin uugee (= kuuntelet yksin iltaisin kotona teknoa)
tai dissata Helsinkiä siitä kun täällä kaikki on niin isoa ja kaupallista eikä ollenkaan aitoa, bileissäkin käy tyttöjä ja kaikkea.
#45 • • Edited Gnizhak Guest
kaikki noi biisit on jotain mtv-poppia..

tarkistuksen jälkeen (kaikki bonuskohdat huomioituna)
sain 103 (ennen 83), mut täs on tavotteena kyl kohottaa näitä vielä ;))
#46 • • vaavu Guest
Hihii, mä katoin että saisin noista musiikkikysymyksistä (kysymykset 12-16) yhteensä negatiivisia pisteitä. Vetäkää paremmaksi! :laugh:

Muuten, toi kysymyksen 7 pisteytys jäi vähän mietityttämään:

7. Mitä teet bileissä?
a. Tanssin. - 5 pistettä
b. Diggailen musaa baaritiskiltä ja käy välillä spottaamassa soivan biisin. - 3 pistettä
c. Jubailen kavereiden kanssa. - 1 piste
d. Vedän perseet olalle. - 0 pistettä
e. Kaikkia edellamainittuja. - 3 pistettä

Mun havaintojen mukaan yleensä ne ihmiset, ketkä ovat tulleet bileisiin aika äskettäin, käyttävät valtaosan ajasta tanssimiseen. Silloin kun ei tunne ketään, on seinäruusuna olemisen lisäksi ainoa vaihtoehto tanssiminen. Vastaavasti promoottorit, dj:t ja muut isot kihot eivät _ikinä_ tanssi, tai ainakin erittäin harvoin. Itse en muista että olisin nähnyt koskaan esimerkiksi Haban, Joonaksen, Orkidean tai Mickon tanssivan. Ehkä vaan en ole ollut paikalla oikeisiin aikoihin. :cool:
#47 • • OSC8 Guest

Mun havaintojen mukaan yleensä ne ihmiset, ketkä ovat tulleet bileisiin aika äskettäin, käyttävät valtaosan ajasta tanssimiseen. Silloin kun ei tunne ketään, on seinäruusuna olemisen lisäksi ainoa vaihtoehto tanssiminen. Vastaavasti promoottorit, dj:t ja muut isot kihot eivät _ikinä_ tanssi, tai ainakin erittäin harvoin.

Juu, mutta tässä selvitetäänkin kuinka hallitset skeneilyn :hah:

Skeneillessä pousaillaan, luodaan kontakteja "silmäätekeviin" sekä muutenkin sosialisoidaan että nautitaan bileiden tunnelmasta & musiikista :p
#48 • • Edited Lachesis Guest
Korjailut jne.
98
#49 • • Timmo Guest
78.

Mutta tää olikin Tapi T:n ihanneskene.

Mulla on onneks ihan oma skene, missä mä miksaan genret sekasin.
#50 • • Edited SnoXn Guest
55 :(

edit: voihan sitä olla olevinaan vaika kuinka skene, mutta tällainen kylmien faktojen kysely paljastaa armotta totuuden. :crybaby:
#51 • • Homegrove Guest
171

Olen Raumalta joten en oikein näe miten tämä syrjii ulkohelsinkiläisiä. :D
#52 • • okiru Guest
138
#53 • • Karo Guest

Skeneillessä pousaillaan, luodaan kontakteja "silmäätekeviin" sekä muutenkin sosialisoidaan että nautitaan bileiden tunnelmasta & musiikista :p

85 pistettä ja olen siihen ihan tyytyväinen. Ei tää skene oo kuitenkaan mun elämä. :winkwink:

Mut siis tohon Vaavun ja OSC8:n keskusteluun viitaten: aivan oikein, tässä selvitetään nimenomaan kuinka hallitset skeneilyn, ja juuri siksi vaihtoehdoista b, c ja e olisi pitänyt saada ENEMMÄN pisteitä kuin tanssimisesta. Got it? :rolleyes:
#54 • • ville Guest

Mun havaintojen mukaan yleensä ne ihmiset, ketkä ovat tulleet bileisiin aika äskettäin, käyttävät valtaosan ajasta tanssimiseen. Silloin kun ei tunne ketään, on seinäruusuna olemisen lisäksi ainoa vaihtoehto tanssiminen. Vastaavasti promoottorit, dj:t ja muut isot kihot eivät _ikinä_ tanssi, tai ainakin erittäin harvoin.

hmm ...

jolloin siis tanssimisesta pitäisi saada vähiten, eikö niin?
#55 • • Tapsa Guest
Voi surku . .
100
#56 • • khatt Guest

tää testi pitäisi laittaa myös klubitukseen, koska yleensä sanotaan että plattari on enemmän "pousaajien" ja "skeneäijien" paikka, joten tämän avulla saisi katsottua pitääkö tuo paikkaansa :D

Jos tämän testin olisi tehnyt joku klubituksen skenettäjä, kyssärit olisivat suurinpiirtein:

Mitä laitat bileisiin päälle?
Tavalliset vaatteet 1p
Mustan t-paidan ja farkut -5p
Viimeisimmät muotivaatteet ja piikkitukan 5p
Karvakädet, miesten hameen ja kaulapannan 10p

(disclaimer: ylläoleva viesti oli vitsi, kuten on myös tämän topicin skenetesti)
#57 • • mosaik Guest
92 :sleepy:
#58 • • Juha Vilkamo Guest

Itse en muista että olisin nähnyt koskaan esimerkiksi Haban, Joonaksen, Orkidean tai Mickon tanssivan.

Nähty, sundance 2001:n rantakahvila-sunnuntaiaamujuhlassa. :cool: Vai oliko se jo maanantai..

ps. ~85 poäng
#59 • • innae Guest
Buahaahhaah... Jonon häntänä on hyvä olla, 32 pistettä:)
#60 • • erik Guest
81 pojoo, ei kovin "skene" -sääli... ;)