171 posts, 9 pages, 27,339 views
77
Tuolla oli juttuja, jotka istuu huonosti Ouluun...toisinsanoen: meillä ei ole täällä "skeneä" (eikä kyllä pahemmin haittaa)
7. Mitä teet bileissä?
a. Tanssin. - 5 pistettä
b. Diggailen musaa baaritiskiltä ja käy välillä spottaamassa soivan biisin. - 3 pistettä
c. Jubailen kavereiden kanssa. - 1 piste
d. Vedän perseet olalle. - 0 pistettä
e. Kaikkia edellamainittuja. - 3 pistettä
Mun havaintojen mukaan yleensä ne ihmiset, ketkä ovat tulleet bileisiin aika äskettäin, käyttävät valtaosan ajasta tanssimiseen. Silloin kun ei tunne ketään, on seinäruusuna olemisen lisäksi ainoa vaihtoehto tanssiminen. Vastaavasti promoottorit, dj:t ja muut isot kihot eivät _ikinä_ tanssi, tai ainakin erittäin harvoin.
Juu, mutta tässä selvitetäänkin kuinka hallitset skeneilyn :hah:
Skeneillessä pousaillaan, luodaan kontakteja "silmäätekeviin" sekä muutenkin sosialisoidaan että nautitaan bileiden tunnelmasta & musiikista :p
Mun havaintojen mukaan yleensä ne ihmiset, ketkä ovat tulleet bileisiin aika äskettäin, käyttävät valtaosan ajasta tanssimiseen. Silloin kun ei tunne ketään, on seinäruusuna olemisen lisäksi ainoa vaihtoehto tanssiminen. Vastaavasti promoottorit, dj:t ja muut isot kihot eivät _ikinä_ tanssi, tai ainakin erittäin harvoin.
Juu, mutta tässä selvitetäänkin kuinka hallitset skeneilyn :hah:
Skeneillessä pousaillaan, luodaan kontakteja "silmäätekeviin" sekä muutenkin sosialisoidaan että nautitaan bileiden tunnelmasta & musiikista :p
tää testi pitäisi laittaa myös klubitukseen, koska yleensä sanotaan että plattari on enemmän "pousaajien" ja "skeneäijien" paikka, joten tämän avulla saisi katsottua pitääkö tuo paikkaansa :D
Itse en muista että olisin nähnyt koskaan esimerkiksi Haban, Joonaksen, Orkidean tai Mickon tanssivan.