Veroehdotus: mätkyjä vai palautuksia?

312 posts, 16 pages, 166,958 views

#261 • • drS Guest
354e palautuxii.
#262 • • insertxox Guest
-450 e
Wittu olis saannut olla tulematta.
#263 • • Matlåck Guest
n.-300€, ja odottelin hölmönä palautuksia
#264 • • ville Guest
se on bileiden paikka:

2216 back ja tulossa vielä vähennyksiä 400-500e :heart:

tai sit vaan ostaa elokuussa kassin täyteen elektroniikkaa japanista ja makselee masterin minimit joulukuun asti :hah:
#265 • • Hansu Guest

2216 back

Sulla lienee ollut pilviä hipova vero%. En oikein ole ikinä hiffannut miksi jengi riemuitsee valtavista veronpalautuksista. Kyllä, raha toki kelpaa, mutta kyseessä on kuitenkin OMA raha, liikaa maksettujen verojen lopputilinpäätös, ei mikään valtion iloinen yllätyslahja. Eikö paras lopputulos olisi se +-0?
#266 • • ville Guest

2216 back

Kyllä, raha toki kelpaa, mutta kyseessä on kuitenkin OMA raha, liikaa maksettujen verojen lopputilinpäätös, ei mikään valtion iloinen yllätyslahja. Eikö paras lopputulos olisi se +-0?

Onhan toi jees yllätys, koska kävin hakemassa marraskuussa uuden verokortin, jotta homma menisi about +- nolla. Odotin jotain pientä palautusta, mutta en suurta. Sitä en käsitä, miten ne verotoimistossa on voineet laskea marraskuun kortin päin pebaa, kun kuitenkin toimitin niille täydelliset tiedot veroista koko 10kk ajalta... toinen vaihtoehto tietysti on, että tilitoimisto ei tajunnut siirtyä uuden kortin käyttöön ja siten maksoin noi pari vikaakin kuukautta aivan liian korkealla prossalla.
#267 • • Homegrove Guest
1000 euroo tulossa nyt, matkakorvauksien pitäis vielä pistää siihen toisen tonnin päälle.
#268 • • sauce Guest
118e mätkyy, mutta matkakulujen pitäs nostaa plussalle kohtuu reilusti.
#269 • • Tapi T Guest

2216 back

En oikein ole ikinä hiffannut miksi jengi riemuitsee valtavista veronpalautuksista.

Kyl ainaki mun mielestä on ihan siistiä, jos jostain tupsahtaa tilille odottamatta rahaa, vaikka rahan on itse tienannut. Lisäks toi on varsin vaivaton tapa säästää, vaikkei mitään tuotakaan.
#270 • • Hansu Guest

2216 back

En oikein ole ikinä hiffannut miksi jengi riemuitsee valtavista veronpalautuksista.

Kyl ainaki mun mielestä on ihan siistiä, jos jostain tupsahtaa tilille odottamatta rahaa, vaikka rahan on itse tienannut. Lisäks toi on varsin vaivaton tapa säästää, vaikkei mitään tuotakaan.

Mutta tuleeko se odottamatta? Isolla veroprosentilla tietää saavansa palautuksia (paitsi Villen tapauksessa jossa verotoimisto oli siis ilmeisesti kämmäillyt), pienellä mätkyjä, sopivalla ei kumpaakaan. Mitä säästämiseen tulee... on tietysti henkilön itsekurista kiinni miten säästää, mutta mielestäni sen tietyn summan voi laittaa joka kuukausi esim. säästötilille eikä maksella liikaa ja saada sitten omat "säästönsä" jossakin vaiheessa takaisin. En vain jotenkin näe siinä mitään järkeä.
#271 • • pie Guest
No jos on yhtään se menee, mikä tulee tyylisesti elävä niin korkealla prosentilla on helppo säästää kun sitä rahaa ei vain tule niin paljon käyttöön.
#272 • • Encoder Guest
Äh, 99 eur mätkyjä. Takas ne ottaa sen minkä viime vuonna antoivat.
#273 • • _U Guest
Palautuksia. Mut ketä kiinnostaa. Löysin tänään uuden munakarvan.
#274 • • Roz Guest
Palautuksia tuli niin että soi. Nyt riemu! :D
#275 • • tumpsi Guest

2216 back

ja samal kantaa kortensa kekoon lainaamal valtiolle korottomasti rahaa.

kyl mäki pidän ihan tietosesti prossan - pari yli tarpeen.
ihan vaan siks et on kivempi saada ku antaa :excellent:
#276 • • Hansu Guest

No jos on yhtään se menee, mikä tulee tyylisesti elävä niin korkealla prosentilla on helppo säästää kun sitä rahaa ei vain tule niin paljon käyttöön.

Mä puhuinkin itsekurista ;)
#277 • • Homegrove Guest
Mitä vittua se on?

Mulla on kanssa tarkoituksella liian iso prosentti.
#278 • • Hansu Guest

Mitä vittua se on?

Ominaisuus joka näyttää puuttuvan monelta kuluttajalta.
#279 • • sauce Guest

Mitä vittua se on?

Ominaisuus joka näyttää puuttuvan monelta kuluttajalta.

Joo, sama juttu. Kaikki menee mitä tulee. Onneksi on lainaa niin on pakko "säästää":D.
#280 • • jarier Guest
palautuksia reilu 1800e \o/