Veroehdotus: mätkyjä vai palautuksia?

312 posts, 16 pages, 166,908 views

#21 • • sixtus Guest

Miksi verottaja laskee sen prosentin niin alakanttiin?

Hmm..villi veikkaus..sä asut Kotkassa?? :D
#22 • • LindaGP Guest

Miksi verottaja laskee sen prosentin niin alakanttiin?

Hmm..villi veikkaus..sä asut Kotkassa?? :D

Oon asunut vasta puoli vuotta, eli verotukseni on viime vuosien osalta ollut Espoon ja Järvenpään verotoimiston kautta, kuten tämä viimeisinkin Jäken. Hei kamoon, ei kaikesta voi syyttää Kotkalaisuutta, vaikka paljosta voikin.
#23 • • akir0 Guest

Ja jos joku tosiaan on saanut mätkyjä niin syyttäköön itseään.

Noh noh. Olen monta kertaa ihmetellyt sitä, että miksi veroprosenttini vuodesta toiseen on suht sama ja verottajan laskema, ja tulotkaan eivät ole lisääntyneet, mutta mätkyjä tulee joka kerta vaikkei sen tulorajan yli menisikään. Miksi verottaja laskee sen prosentin niin alakanttiin?

Kesälomaraha/tulospalkkio/pääomatulo/korkojen osuus pienentynyt/whatever.

Sanoisin kuitenkin, että veroprosenttia kantsii ehdotuksen tullessa nostaa aina snadisti ni ei tarvi maksella mätkyjä. (Vaikka tuo onkin ilmaista lainaa valtiolle)
#24 • • tenor Guest

Näinkö vittu Suomi tukee opiskelua,vähän ku meinaa saada muutaman euron ylimäärästä niin eiköhän sekin vähä viedä pois!Vittu pitäskö tässä alkaa myymään itteänsä tai huumeita että sais rahaa ettei vittu tarvis elää pyhällä hengellä ja pikkukivillä!VITTU lyhentäkää vaan opiskeluaikoja ja pienentäkää vaan sitä opintotukeekin samalla saatanan riistäjät!!!!!!
:angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

VITTU KU MÄ VALMISTUN NIIN MÄ KYLLÄ MUUTAN HEL-VE-TIN KAU-AS täältä vitun Suomen verohelvetistä!!!!!!

Vittu muuta vittu mielummin ennen ku vittu valmistut vittu ettei meiän vittu verorahoja mee turhaan vittu sun vittun koulutukseen vittu vittu :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
#25 • • Karo Guest
Eipä ole vielä tullut veroehdotusta, vaikka sukunimeni alkaa K:lla. :scared:

Mitenkäs kun palautin viime vuodelta opinto- ja asumistukia kolmelta kuukaudelta. Kait tuo palautus on otettu huomioon verotusta laskiessa? Siis että tuloni eivät olleetkaan niin massiiviset.
#26 • • Ezzy Guest
palautuksia 450e :)
#27 • • anskuli Guest
Jee plussalle menee 472,62?!! Pari vuotta sitten pitikin maksaa melkein sama homma.. silloin olin tehnyt pirusti enempi duunia.. kahta duunia, enkä tosiaan osannut aavistaa moista. Kuten en nytkään palautuksia. Oon joko tyhmä tai sit toi järjestelmä vähän bugaa.
#28 • • ken-guru Guest
Muistan joskus kuulleeni jonkinlaisen nyrkkisäännön että muutama sata markkaa kannattaa maksaa mätkyjä.

Palautuksiahan ei tietty kannata harrastaa sillä ne ovat valtiolle halpakorkoista lainaa (olikohan korko jotain 2% ? viisaammat voi vahvistaa).

Niin.. Sitten pieni juttu kaikille jotka meinaa pistää omaa toiminimeä pystyyn (esim dj-työskentelyä varten) ja aikovat saada vielä veroehdotuksen: ei onnaa :D
Tämä tuli todettua tänä keväänä...
#29 • • jaksu Guest

Mitenkäs kun palautin viime vuodelta opinto- ja asumistukia kolmelta kuukaudelta. Kait tuo palautus on otettu huomioon verotusta laskiessa?

ei ole otettu huomioon vielä veroehdotuksessa. saat syksyllä verotuksen lopullisesti valmistuessa uuden vahvistetun verotuksen vuodelle 2003, jossa on otettu huomioon tekemäsi palautus. et nou hätä.
#30 • • ovv Guest
20,69e takas :)
viimevuonna tais tulla pari euroa enemmän. aika tarkkaan menee.. pitäis varmaan vähän nostaa seuraavista maksuista prosenttia, ettei käy köpelösti ja sais vähän isommat joulu-"boonukset".
#31 • • timppa^ Guest
Tulee varmaan turpaan taas niin että lätisee.
#32 • • Tapsa Guest
Palautuksia \o/
#33 • • tuitui Guest
Nyt alko jännittää ihan kauheesti!

Sukunimi alkaa Klla eikä vielä oo kuulunut ilmoitusta...

*jännittel* :panic:
#34 • • innae Guest
Toivottavasti huomenna tulis kirjelmä että tietäis että tuliko pikavoitto vai ei... Sukunimi alkaa n:llä...
#35 • • varolevy Guest
kruunasin itseni verokuninkaaksi 460e Mätkyi ! pistäkää paremmaksi. Tää on sitä isojen poikien leikkimistä tämä...onneksi tuota maksuaikaa enemmän kuin kännykkälaskussa..
#36 • • phanatic Guest
Palautuksia.
#37 • • anri Guest
Eipä oo ehdotelmaa näkynyt..
Luulen, että palautuksia tulee.. Tai olis paras tulla!!!
Lähetetäänkö ne ihan rili aakkosjärjestyksessä?
#38 • • Hugo Guest
Varmaan käänteisessä koska mulle ei ainakaan oo mitään tipahtanut :confused: vielä
#39 • • ruoho Guest
:angry: vain 177e palautuksia.
#40 • • GateWay Guest
Pistäkää paremmaksi: 1148,50 euroa palautuksia :excellent: