Siis tuo minun viestini oli suurimmaksi osaksi huonoa läpänheittoa, mutta minun pointtini oli, että nyt ei ole kyse siitä, kuka rikkoo lakia, vaan siitä, missä virassa oleva ihmnen rikkoo lakia. Tässä tapauksessa on kyse kansanedustajana toimivasta henkilöstä.
Ja mun pointti oli ettei kyse oo siitä missä vaiheessa elämäänsä ihminen rikkoo sitä lakia, jos se on päässy kansanedustajaks ja rikkonu sitä lakia ennen sitä, niin se on ihan yhtä suuri rikos. Mun mielestä kansanedustaja ei oo lain silmissä millään tavalla mun yläpuolella tai alapuolella. Ei ennen edustajakauttaan, ei sen aikana eikä sen jälkeen. Ei vaikka se ois säätäny sen lain.
Voin tunnustaa etten ole ole itse syyllistynyt tähän kohuttuun huumeiden käyttörikokseen, sillä uskon ettei kyseessä ole se minun juttuni. Mutta enemmän mua häiritsee ihmisten takapajuinen asenne ko. päihteeseen kun kuitenkin samalla lasketaan jostain käsittämättömästä syystä alkoholiveroa. Valmisteveroon minä olisin puuttunut, keskioluen hintaa (ja etenkin erikoisoluiden hintaa) olisin itse halunnut alaspäin. Viinin hintaa tietenkin, mutta nyt Suomalaisia koulitaan takaisin väkevien kiskomiseen. (Ja olen Osmo-sedän kanssa samaa mieltä, että kun totutaan juomaan taas viinaa niin sitten aloitetaan se ralli lahden takaa kossumäyriksin ja viru valge -mäyriksin).