Orion - Tribute to the North (80min trance)

19 posts, 1 page, 2,237 views

Avatar
#1 • • -orion- Guest
Orion - Tribute to the North

80min trancea
Omia tämän hetken suosikkejani, kevyemmästä ajavampaan, hävyttömiä bassolinjarevittelyjä ja luonnollisesti Suomi-soundi hyvin edustettuna.

Livenäkin pääsee kuulemaan - kurkkaa webbisaitilta tulevat keikat ;)

Palautteen voit kirjoittaa tähän alle tai klikata linkkiä ja kirjoitella sinne:
http://www.iki.fi/juska/mtarchives/000039.html

01. Intro
02. Chable & Fernandez - Before You Break On Me
03. Introvert vs Björk - Jòga (4/4 dub)
04. Taxi - Glistening
05. Blank & Jones - Secrets & Lies (Solid Sessions Remix)
06. Futureshock - Pride's Paranoia (Eric Prydz remix)
07. Joey Beltram - The Infinite Wisdom
08. Cohen vs Deluxe - Just Kick!
09. Dave Robertson - For Her
10. Thomas Penton - Dominica
11. Water Planet - Return To Innocence
12. Peak Twins - Hypnowaves
13. Zed-X - The Storm
14. Marcos - My World
15. Primolux - Turnpoint

Download:
http://www.iki.fi/juska/mixes/oriontribute.mp3

Site:
http://www.iki.fi/juska

Feedback:
http://www.iki.fi/juska/mtarchives/000039.html
Avatar
#2 • • Pomo Guest
En tiedä kenelle tai mille tämä miksaus oli omistettu, mutta valikoima kolahti minulle ainakin juuri nyt. Kivan ilmavaa ja monipuolista soundia sekä ennen kaikkea hyvässä järjestyksessä. Tämä menee ehdottomasti kannettavaan MP3-soittimeen!

Muutenkin Orion-nimellä kulkevat miksaukset ovat lähellä makuani. Kivasti sellaista "vanhanaikaista" 90-luvun alun tunnelmointia yhdistettynä nykyaikaiseen soundimaailmaan. Onko tämä myös tarkoituksena? Ja mitä tarkoitti se, kun sanoit että "suomi-soundi on hyvin edustettuna"?
Avatar
#3 • • Timmo Guest
Tää kyllä toimi todella hyvin. Kiitoksia.
Avatar
#4 • • -orion- Guest

Kivasti sellaista "vanhanaikaista" 90-luvun alun tunnelmointia yhdistettynä nykyaikaiseen soundimaailmaan. Onko tämä myös tarkoituksena?



Oikeastaan aika naulan kantaan. Nykyinen yletön kiksuilu ja/tai paahtosoundi menee pääosin aika yli - se vanhasoundi(tm) oli ja on kuitenkin se juttu :)

Ja mitä tarkoitti se, kun sanoit että "suomi-soundi on hyvin edustettuna"?



Tuossa ekassa postauksessa on linkki, jonka takaa löytyy englanniksi pieni esittely noista miksauksen sauna-artisteista. ;)
=>
http://www.iki.fi/juska/mtarchives/000039.html
Avatar
#5 • • OSC8 Guest
Joo, me ollaan näköjään 029:n kanssa päästy projektimme myötä edustaan tälle miksaukselle :)

Kiitoksia vain Orionille tuesta, on kyllä hieno fiilis kun oma biisi on kelpuutettu selektioltaan näinkin hienoon seuraan :eek:

Tässä miksauksessa on upea tunnelma, joka ei missään nimessä tarkoita sitä että tekisi mieli kaivaa nenää, päinvastoin, tietty ajava fiilis on koko ajan päällä.

Teknisestikin pelaa hyvin, eikä ole sorruttu ylipitchailuun tms. Ai niin, ja kerrankin setillä on pituutta tarpeeksi, eikä mitään 45min pyrähdyksiä niinkuin joskus näkee!

Kyllä Rovaniemestä näköjään ajoittain kajahtelee ja kunnolla. rok rok :)
Avatar
#6 • • Pomo Guest
Jaa kiitos. Pitääkin tutustua.

Nykyartistit menevät itseltäni pääosin "yli hilseen". Siksi kai pidänkin enemmän vanhasta - taidan olla liian wanha. Kiksuilua ei tosiaan jaksa.
Avatar
#7 • • San Mejor Guest
Tämä oli kyllä erittäin maukasta tavaraa. Setissä riitti sekä mehevää energisyyttä että upliftaavia melodioita.
Olin erityisesti fiilareissa siitä Solid Sessionsin remixaamasta Blank&Jonesin biisistä, sekä kaikesta mitä sen jälkeen tuli.
Alkuosa oli sellaista warm-up-fiilistelyä, mutta loppu-osa oli todella ylivertainen.
Teki mieli olla jossain vitun isossa hallissa kuuntelemassa tuota shittiä.
Hyvää oli myöskin huomata, että setissä oli paljon nousevia kotimaisia artisteja.
Erittäin hyvä kokonaisuus loppujen lopuksi. Tällaista kuuntelis kyllä mielellään lisää.
Avatar
#8 • • drS Guest
Käsittämättömän hyvää saundia jälleen <3

Kokonaisuutena setti on loistava. Biisivalinnat, vaihdot ja progressio toimii. Mukana oli paljon mulle ennestään tuntemattomia herkkuraitoja, sekä myöskin vanhoja tuttuja. Biisilistan parasta antia olivat: cohen vs. deluxe, dave robertson, thomas penton, waterplanet, zed x ja primolux. Orionia kuulis mielellään taas Tampereellakin, on pelottavan hyviä settejä ollu aina :eek:
Avatar
#9 • • poet Guest
pirteää sykettä! Mä oon tosi yllättyny, ku en oikeestaan etukäteen tienny ku about puolet näistä artisteista. biisit on jollain tavalla tosi raikkaita ja järjestys eteenpäinvievä. Sinänsä olen huono sanoo mitää asiantuntevaa,ku tää on tosi erilaista matskua mitä olen tottunu itse soittelee. Hitto, täytyykin alkaa täydentää omaa levyvalikoimaa uusilla tuulilla. Kokonaisuutena mixaus on loistava. Vaihdot on niin pehmeitä, et kateeks panee ja huolella. :sad:
Avatar
#10 • • kosmo Guest
käskystä paikalla. ;)

Nyt jo muutaman kerran kuunnelleena täytyy kyllä sanoa että hyvän setin oot taas kerran polkaissut kasaan. Teknisestä puolesta ei mitään moitteita, eikä kyllä rakenteenkaan osalta. Osa biiseistä oli tuntemattomia, osa tuttuja.. kaikki oli löytänyt kuitenki paikkansa. Kohta tätä toivottavasti on livenäkin tarjolla? :excellent:

joku pieni murina mulla tästä oli kun ekan kerran kuuntelin.. mut en enää muista eli se siitä. :D
Avatar
#11 • • -orion- Guest
Kovasti kiitoksia palautteesta. Mukavaa, että tällainen monenlaisia elementtejä sisältänyt kokonaisuus on löytänyt kuulijansa ja että trancemiksaus jossa ei ole niitä samoja raitoja kuin kaikilla muillakin miksauksilla voi miellyttää useammankin korvaa.

Ja hep ladanneet - laittakaapa omat mielipiteenne tänne myös - miltä kuulosti?
Avatar
#12 • • ruoho Guest
hyvä oli. ja nimenomaan kuten sanoit, se että on vähemmän tunnettua raitaa aina plussaa, alkaahan samat raidat maistuun todella puulle.
Avatar
#13 • • thomas Guest
juurikin sitä vanhemmanpuoleista trancea mistä itse tykkään.
vaihdoissa ei valittamista ja järjestys juuri ok, vaikkakin
ensimmäisessä kuuntelussa häiritsi se että futureshock tuli
ns. "väärään väliin", mutta sen jälkeen ei enää haitannut.

propsit myös äänenlaadusta

taagii shittii
Avatar
#14 • • ruoho Guest
korjaus, tää on aivan loistava! :hearts:
Avatar
#15 • • onnela Guest
No mutta, täähän toimii ihan kybällä.
Me likes... :)

Biisiselektio on just sopivan vaihteleva ja miksaamisesta en kyllä
keksi mitään pahaa sanottavaa. Juustoisuutta on just sopivissa määrin.

Oh... rok!
Avatar
#16 • • JussiS Guest
Olipas pitkästä aikaa loistava trancemiksaus. Mukavasti eri tyylejä edustettuna, ja progressio toimii juuri siten, ettei ehdi kyllästymään, kun soundi vaihtuu tasaisesti (silti setti pysyy hyvin kasassa). Miksaus on taatun tarkkaa ja oikeissa kohdissa. Biisit oli ainakin suurelta osin ennaltaan tuntemattomia, mutta oikein maistuvia. Kyllä tätä kuuntelee mielellään :)
Avatar
#17 • • pixel juice Guest
kyl tuli vanhat hyvät ajat miälee :D
jos tällaista soitettais tuol lähiökuppilassa niin sinne voisi joskus jopa vaivautua...
kiitän ja kumarran.
Avatar
#18 • • Remotion Guest
Eilen kuuntelin yöllä osittain useita miksauksia ja tämä kuulosti mielenkiintoiselta.
Todennäköisesti menee CD:lle ja autoon pyöritykseen.

Selektioo löytyy! :excellent:
Avatar
#19 • • Ztar Guest
Miltei tunnin kuuntelin ihan mielissäni, ja mieleen tuli jo että kumman täs pitäisi olla huolissaan omasta musamaustaan tms, mut sitten 57min paikkeilla homma lähti niin rajusti kiihtyvään syöksykierteeseen, että voinemme molemmat huokaista helpotuksesta. ;)

Eli hyvä miksaus, varmaan kokonaisuudessaankin, mut tiedät mun maun. :)