15 - n2/x [deeptechnohousejumjumgroovet]

6 posts, 1 page, 985 views

Avatar
#1 • • aleksivirta Guest
mille plateauxin muistoksi päätin viskoa vapaaseen kuunteluun pari kyhäilemääni minimalistisempaa napsuttelutasabiittiä.

15 - n2
15 - sundae (x)

n2 on vähän teknompi ja sundae vähän housempi. ainakin mun mielestäni. toivottavasti maistuu.

ps. koska nää on kai kuitenkin jollain asteella aika grooveja niin päännyökkäykset lienee osoitettu enemmän sinne motor cityn kuin saksanmaan suuntaan.
Avatar
#2 • • crc Guest
Aikas viileetä kamaa kyl. Toi sundae jotenkin kolis enempi.. Molempia ehkä vaivaa pieni koukun puute ja kehittyminen, mut tällasenaankin oikeen mukiin menevää fiilistelyä.
Avatar
#3 • • Daniel Braun Guest
:hearts: Hyvin rullailee ja sheikkaa.
Toimii kyllä kympin arvoisesti!

Toi n2 ehkä uppos paremmin, jotenkin sopivan rouhee mun makuun.
Soundeiltaan toimii kyllä hemmetin hyvin, ehkä toi heti alusta lähtien mukana ollut "pulina/pulputus/rahina" oli hiukka liian pinnassa.
Pikkasen vetäisin sitä tonne taustalle.
Haitsuun taas ehkä vähän enemmän ääntä, toisaalta ton haitsusoundin kanssa toimii tommonen taustalle jättö.
Pituutta olis saannu ehkä snadisti enemmän olla, nyt vähän tyngäksi jäänyt letkeily.
Loppuu vähän kesken.

Toisestakaan ei juuri pahaa sanottavaa.
Mut vaan ei vaan ollu niin mun makuun kuin n2:nen.
Hyvää tavaraa kyllä oot taas saanut aikaan.
Tykkäsin kovasti.
Avatar
#4 • • 8PUS Guest
tykkäsinpä molemmista, hähää. jäivät
playlistille. tekno ehkä yleensä uppoaa
minuun paremmin kuin höyssi, mutta
toi x kyl veti pidemmän korren.

näpsäkät soundit, jonnekin ois ehkä
kaivannut vähän enemmän tilaa, jotain
avartavaa kaikueffua tmv.

mut jes, kivoi oli. :heart:
Avatar
#5 • • aleksivirta Guest
crc, juu, se koukun puuttuminen on huomattu itekin. :) as a result, noi biisit ei oikein oo toiminu keikoilla ainakaan ilman jotain sopivan härskiä pientä accapellakikkailua tai elementtei jostain muista biiseistä, ite tykkään kyllä enemmän kuunnella himassa lepposasti. toisaalta, vähän semmonen fiilis ettei noihin viittis enää kajota vaan tekee sitten uutta matskua taas.

dbraun, et oo ainoa joka on valittanut tosta pulinasaundista kyllä. jostain syystä mä tykkään siitä ite (tosin joo, nyt kun sanoit niin kyllä se vois olla vähän enemmän taka-alalla) mutta esimerkiksi heppu jonka piti alunperin julkaista toi biisi yhdellä kokoelmalla sanoi että sen mielestä sen vois häivyttää melkei kokonaa pois koska se kuulostaa ihan siltä että yritettäs miksata kahta biisiä päällekkäin ja alkais miksaus laukkaamaan... :roll:

8PUS, toi oli ihan tietonen ratkasu sinäänsä jättää ne hemmetin leveät taustamatot sun muut "ison saundin" tyylikikat väliin näissä biiseissä, kyllä nekin ois varmaan toimineet aika hyvin mutta siinä vaiheessa ei innostanut. mutta toi tilanpuute voi kyl sinäänsä johtua siitäkin että ton biisin miksaus on vähän tukkonen... pitäis joskus katella hyvän eq- tai multibandkompuraplugarin kanssa vähän tarkemmin jos jaksaa.
Avatar
#6 • • Daniel Braun Guest

dbraun, et oo ainoa joka on valittanut tosta pulinasaundista kyllä. jostain syystä mä tykkään siitä ite (tosin joo, nyt kun sanoit niin kyllä se vois olla vähän enemmän taka-alalla) mutta esimerkiksi heppu jonka piti alunperin julkaista toi biisi yhdellä kokoelmalla sanoi että sen mielestä sen vois häivyttää melkei kokonaa pois koska se kuulostaa ihan siltä että yritettäs miksata kahta biisiä päällekkäin ja alkais miksaus laukkaamaan... :roll:


Kyl mä siitä tykkään, se on ihan jees kuuloinen.
Mut snadisti liian pinnassa.
Tollaisena mattona häiritsevän esillä, sais olla pikkuisen siellä taaempana.
Tollaisenaan se vähän käy puuduttamaan korvia tms.

Mut ideana se on kyl hyvä...