Pari psykeä

8 posts, 1 page, 1,470 views

Avatar
#2 • • Digital Beat Guest
Logigan soundimaailma oli mielestäni todella hyvä ja toimiva. Ideaa oli melodian vaihteluissa. Erittäin hyvä psybiisi. :) 9/10

Tuo transgression oli vähän yksitoikkoisen kuulonen ja en jaksanut kuunnella ihan loppuun asti edes. 7
Avatar
#3 • • Leaphion Guest
Voisin melkein sanoa että joku on tainnu kuunnella vähän gooaa.

Mutta siis, saundimaailmat on hyvät. Tää julkaistais saman tien
jos nyt ois vuos 1995. Tai itseasiassa Tranceform saattais kans
julkaista. Hyvää tää on. Ei kyl ihan mun feivörit. Mut hyvää. Joo.
Avatar
#4 • • Elvish Guest
Itse tykkäsin tosta transgression:ista! :hearts:

Kunnon oldschool Goa meininkii, siistii että tällästäkin vielä tehdään. :heart:

10/10
Avatar
#5 • • bulk Guest
Logica:

Alkuintro roxxaa kyllä ainakin mulle 10:bällä.

Aika perusjyrää, mutta bassolinja pelastaa aika paljon. Jotenkin tulee mieleen 1998 pulset ja muut.

Parin minuutin kohdalla oleva hehheijaa-vokaali tuntuu tosi hyvältä. Muu wannabe psy-psykedelia sensijaan ihan snadisti halvalta. Ja huilut on kulutettu jo.

Vähän kliseistä irti, niin ollaan kovasti menossa. Tuotantopuoli tässä on isosti hanskassa. ISO käsi siitä. :)
Avatar
#6 • • SamZa Guest
:cool: Tosi asiallista Goa sointua! Biiseissä on hyvä äänimaailma, enkä löytänyt juuri mitään moitittavaa. Logican bassonisku voisi ehkä olla hitusen toisenlainen, mutta ei nykyinenkään kyllä häiritse. Taidolla tehty! :excellent:
Avatar
#7 • • Taikakimi Guest
(kirjotan tässä sitä myötä kun kuuntelen)

Logica:

Sikkehyvä basari!! Jea! Miellyttävä akustinen särmä.
Inhottavat kanttiaaltourkupilipalisoundit pistää vihaksi.
Älytön tempo. En tykkää.
Bassossa tarpeeksi diskosoundia, hyvähyvä. Mä olisin kyl pistäny oktaavibasson, mut ymmärrän jos kaikki ei lämpene :)

Aika karnevaalilinjalla mennään... Ihan hauskaahan tällanen. Mua vaan harmittaa että kaikki melodinen psyke jota jengi nykyään tekee on tätä sirkusmusiikkia, itte oon aina lämmenny enemmän sellaselle TIP/Dragonfly-tyyppiselle fiilistelylle ja toivos että toikin soundi tekisi comebackin.

No voi ei. Nyt tuli joku vammainen mukamas itämainen melodia. Ööh. Nää ei toimi 95% tapauksissa :P

Teknisiä välihuomautuksia:
Ainakin kuulokkeilla soundit on hyvin balanssissa. Basari on siis ihan helvetin hyvä ja bassot pumppaa ihan kivasti. Ehkä enemmän särmää sais olla bassoissakinm, tai ehkä kakkosbassolinja. Njoo? Speak of the evil, niinhän tohon just tulikin. Hyvä!

Flippailusoundeja kaipailisin itte enemmän... Tosin karuselligooassa ne nyt ei niin välttämättömiä ole.

Toi chanttaus on kiva. Tosi kiva!

Transgression:

Ihan vitun hyvä bassokuvio heti alusta. Just tällasta! Joo! Taas kerran sais vaan mun puolesta olla enemmän särmää bassoissa. Sellasta elektroräkää vähän, ees pikkasen.

Taas kerran teknisesti ihan ässää matskua, ei ainakaan kuulokkeilla oo mitään valittamista. Takapotkubasso skulaa aina :):)

Fiilikseltään paljon enemmän mun makuun kun edellinen. Tempo taas jälleen kerran ihan älytön.

Toi valittava portamentosoundi on jeex! En tajuu miks sen saa ees laitteissa pois päältä (:

Mm, tulee Morphem mieleen vähän tosta takapotkubasson soundista... Psycho Family Goes Ibiza!!

Happosoundi on vähän liian digitaalisen tylsä. Vähän lisää räkää ja/tai kuulasta pehmeyttä tohon kaipais...

Hihihi. Raidin piiskausta. Joo, niin sitä pitää :) Joka biisissä pitäs olla raidi.

4:00 jälkeen tulee taas särösoundii mutta jotenkin rumaa sellasta. Sais olla joko pehmeempää rautalankaa tai sit sellasta cosmosiskurlutusta mun makuun.

Clap. Öögh. Oksennan. Ei istu psykeen jotenkin.

Mm. Kelpo soundii kyllä. Vitsi jos tähän sais vielä sellasta potikanvääntöä ja psyke-efektii noiden LFO-länkytyksien lisäksi...

Jossain 8 minsan jälkeen detune-ooppera menee välillä överiksi. Jos inhoan jotain yhtä paljon kun homonintendokanttiaaltoliidejä niin se on toi vakio detunettu saha-liidi. Siis voi saatana. Öögh :P

Kuitenkin:
Hyvä hyvä! Hyvää työtä oot tehny!

Onks näitä lisää jossain?
Avatar
#8 • • MfLI Guest
Intro on erittäin hyvä. Heti perään tulevista etnisistä kuvioista en osaa päättää toimiiko vai ei - sit kun haitsu tulee sisään homma on taas hanskassa erinomaisesti. Leadeihin pistäisin ehkä itse aavistuksen lisää efektejä, joku mielenkiintoinen kaiutus voisi toimia - mut vaike sanoa ennen kun kuulee. Vokaalit toimivat mukana. Basso samoin. Yleisesti ottaen miksaus on hyvin tehty.

:cool: MfLI :cool: