Karvat / Karvattomuus

59 posts, 3 pages, 7,231 views

Avatar
#41 • • akir0 Guest

Hitto. Ei enää näe trimmata alapäätä ilman peiliä. Vaikeeks menee.



Sun ehkis pitää käyttää apuna ulkopuolista konsulttia.
Avatar
#42 • • LindaGP Guest

Hitto. Ei enää näe trimmata alapäätä ilman peiliä. Vaikeeks menee.



Sun ehkis pitää käyttää apuna ulkopuolista konsulttia.



Pyysin jo siippaa. Ei suostu. Pelkää varmaan tekevänsä mulle tahattoman naisten ympärileikkauksen... :panic:
Avatar
#43 • • Remotion Guest

Hitto. Ei enää näe trimmata alapäätä ilman peiliä. Vaikeeks menee.



Sun ehkis pitää käyttää apuna ulkopuolista konsulttia.



Pyysin jo siippaa. Ei suostu. Pelkää varmaan tekevänsä mulle tahattoman naisten ympärileikkauksen... :panic:



Kerro ihmeessä lisää
nonyt.jpg
NOT!

välillä kyl pistää ihmetyttää millasii asioita täälläkin ihmiset toisille kuuluttavat... tietty eihän näitä olis pakko lukee mut... :rolleyes:
Avatar
#44 • • sauce Guest

Hitto. Ei enää näe trimmata alapäätä ilman peiliä. Vaikeeks menee.



Sun ehkis pitää käyttää apuna ulkopuolista konsulttia.



Pyysin jo siippaa. Ei suostu. Pelkää varmaan tekevänsä mulle tahattoman naisten ympärileikkauksen... :panic:



Sulla on nynny siippa. toi kuulostaa hauskalta.

ja REMOTION, musta jakaminen on tärkeää, niinku mieti millaset traumat blondielle ois saattanu jäädä, jollei se olis saanu purkautua tosta parisuhdetta kalvavasta ongelmasta. Erohan siinä tulis... Hmmmmm... but that makes sense... hmmmm... ettei vaan olisi oma höylä ojassa... :laugh:
Avatar
#45 • • LindaGP Guest

...niinku mieti millaset traumat blondielle ois saattanu jäädä, jollei se olis saanu purkautua tosta parisuhdetta kalvavasta ongelmasta.



Tänx sååssi. Onneksi löytyy ymmärtäväisiä immeisiä kuten sinä. Meidän siveyden sipulimme Remotion on varmaankin vain vähän herkässä iässä tällä hetkellä. Täytyy myöntää, että kyllä ainakin vähän jänskittäisi jos antaisin jonkun muun käyttää höylää minuun.
Avatar
#46 • • Quu Guest
Miten mun mielestä kaikki noi postaukset mihin on väkisin mahdutettu joku typerä replykuva, saavat jokseenkin vammaisen sävyn? ;)
Avatar
#47 • • drS Guest

Miten mun mielestä kaikki noi postaukset mihin on väkisin mahdutettu joku typerä replykuva, saavat jokseenkin vammaisen sävyn? ;)



siks ku et ite tajuu laittaa jotain tyhmiä replykuvia postauksiin, ennenku on liian myöhäistä (ko.replykuva on jo wanha, tai ko. replykuvan idea on tullut jo topicissa esiin jne)
Avatar
#48 • • Remotion Guest
Miksi mun nenäkarvat on tälläsiä 3 millin paksuisia rautalangan vahvuisia pikimustia korsia? Pärjäis varmaan puolet vähemmällä ruualla ja tunnin lyhyemmällä yöunella jos ei 20% energiasta menis tämmösten karvojen kasvattamiseen! :mad:
Avatar
#49 • • serotonot Guest
karvattomuus ja karvatmuidenomistajuus
Avatar
#50 • • drS Guest

karvattomuus ja karvatmuidenomistajuus



karvaonnettomuus ei ole muiden omistusoikeus, sinullakin on velvollisuus omavastakarvaan. :(
Avatar
#51 • • serotonot Guest

karvattomuus ja karvatmuidenomistajuus



karvaonnettomuus ei ole muiden omistusoikeus, sinullakin on velvollisuus omavastakarvaan. :(



karvat
karvai
karvainat
kartätsvai
Avatar
#52 • • drS Guest

karvat



ihan perus kaara, sellane vm -86 opel "tao tao, pieni" manda.

karvai



on turuus myös seipolii

karvainat



char=kuollet?

kartätsvai



en, kyl mä vedän vaan pelkkiä pikkuäskeja.
Avatar
#53 • • serotonot Guest

karvat



ihan perus kaara, sellane vm -86 opel "tao tao, pieni" manda.


*ahaaelämys* AA-scona?


karvai



on turuus myös seipolii


turuus on enemmän kuin mielentila, se on elämäntapa


karvainat



char=kuollet?


eiku cher = elävvät


kartätsvai



en, kyl mä vedän vaan pelkkiä pikkuäskeja.


vel dount äsk nou moor
Avatar
#54 • • drS Guest

*ahaaelämys* AA-scona?



anonyymit as-cot potkas mut pihalle ku en ollu asko ees julkisesti :sad:

turuus on enemmän kuin mielentila, se on elämäntapa



mielelläni en minäkään ole tila, enkä tapakaan MÄÄN. *j0u*

eiku cher = elävvät



mon cherissä on yhtä paljon eloa ku kuolleessa lahnassa sillon ku sä oot sen sisällä (eli file not found, vaikka ko. veitsikin on.)

vel dount äsk nou moor



kaivo dointsi gerrae tietää vincent?

ozzikin on just kirjautunut sisään :(
Avatar
#55 • • serotonot Guest

*ahaaelämys* AA-scona?



anonyymit as-cot potkas mut pihalle ku en ollu asko ees julkisesti :sad:


sun ass-got veri mats atensön ja siks se on kyl julkinen, joten theer gous anonymiteetti ja siks sut HEITETTIIN (ei potkaistu pihalle)
nimim. turha valittaa moderoinnista, tää o meiä lupi


turuus on enemmän kuin mielentila, se on elämäntapa



mielelläni en minäkään ole tila, enkä tapakaan MÄÄN. *j0u*


Siinä vaiheessa ku tila on mielekäs mä muutan sinne, etkä vahvistakaan WUMÄÄN! *l3u*


eiku cher = elävvät



mon cherissä on yhtä paljon eloa ku kuolleessa lahnassa sillon ku sä oot sen sisällä (eli file not found, vaikka ko. veitsikin on.)


sä et oo todellakaan cherissä (ennen 'on' sanaa ois voinu laittaa välimerkin et tää pysyis luettavana tää forum). Mua sun on turha alkaa verrata Joonaan vaikka raamatulliselta ilmestykseltä sun maailmankatsomuksesta vaikutan.
Ja mikä ihmeen fileen löytyminen? Jos mä meen rambopuukko kädessä kalan sisään löydäks mä sielt Rambon?


vel dount äsk nou moor



kaivo dointsi gerrae tietää vincent?


Jufo III iwontdointsi ja toisen kerran ympyrä


ozzikin on just kirjautunut sisään :(


ozziny siis?
Caro²

Posts: 5,301

#56 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Miksi mun nenäkarvat on tälläsiä 3 millin paksuisia rautalangan vahvuisia pikimustia korsia?



Äiti opetti: Ajattele positiivisesti ->

Mitäs jos ne olis perskarvoja?

:crybaby:
Avatar
#57 • • vaavu Guest

Hitto. Ei enää näe trimmata alapäätä ilman peiliä. Vaikeeks menee.



Sun ehkis pitää käyttää apuna ulkopuolista konsulttia.



Mä olen sen verran laiska, että käytän ainoastaan ulkopuolista konsulttia karvojen trimmaukseen. Lisäksi ulkopuolinen konsultti pääsee lähemmäs ja paremmasta kulmasta tarkastelemaan tilannetta, jolloin tuloksesta tulee parempi.
Avatar
#58 • • Tapi T Guest
LOPETTAKAA TOI TURHANPÄIVÄNEN JAUHAMINEN JA LAITTAKAA KUVIA KEHIIN! :angry:
Avatar
#59 • • jouni a Guest
On se aika julman näköstä, jos muijalla on hirvee "jungle" haarovälissä :panic: