45 posts, 3 pages, 7,028 views
Mä tykkään joulusta, mutta vihaan joululauluja ja silti huomaan itsekin tekeväni samaa keskellä kesää. Ja frendit tykkää :crybaby:
Soita auttavaan puhelimeen,äkkiä!
huomaan hyräileväni/vihelteleväni joululauluja keskellä kesää.
Perkule,miksi joulutopikki?
Taidanpa pyytää lahjaksi tänä vuonna partakoneen ja vaahtoa.
Partakone on yks suurimpia huijauksia. Mun partakoneen ovh. on about 200e ja se on kaikenmaailman lehtien testivoittaja, mutta silti yhdistelmä Mach3 ja vaahto hakkaavat sen mennen tullen.
Miks muuten miehille ei ole mitään partaan tarkoitettua aineita, kuten naisille on veetit ym, jotka jotenkin "sulattaa" xxx karvat pois?
Miten nainen voi valittaa miehen raapivasta parransängestä jos hällä itsellään on tappajasänki säärissä ja muualla... :scared:
Ei kiitos vihreille kuulille.
Joululahjoista karvoihin -> mennään hyvään suuntaan. :)
Joulupukki: tuo minulle karvattomat pallit.
mikseivät naiset voi ajella sääriään/bikinirajojaan päivittäin?Miten nainen voi valittaa miehen raapivasta parransängestä jos hällä itsellään on tappajasänki säärissä ja muualla... :scared:
Enkä kyllä ymmärrä miksi miestenkään pitäisi olla niin älyttömän puleerattuja ja vauvan pyllyksi ajeltuja, pieni sänki leuassa vain piristää ;)
Jos naamataulun karvat sattuvat kasvamaan ulos höylätystä ihosta niin heti ollaan valittamassa.
Ei voi suudella tms kun parransänki satuttaa ja ärsyttää ihoa.
Enkä kyllä ymmärrä miksi miestenkään pitäisi olla niin älyttömän puleerattuja ja vauvan pyllyksi ajeltuja, pieni sänki leuassa vain piristää ;)
Joulu muuten tuo mukanaan jotain hyvääkin: Glögi :heart: Kyseistä juomaa on löytynyt Lidlistä jo muutaman viikon ajan (siellä on myynnissä jo joulukalenteritkin)