Sarjakuva

29 posts, 2 pages, 5,741 views

#21 • • kosmo Guest
Piirrosjälki miellyttää, mulla tulee mieleen kasarianimaatiot/sarjikset.. ja varsinkin Tatun sukupuu oli tosi hyvä! :excellent:
#22 • • ER Guest
huh, olipa oikeasti hauskoja! :heart:

Ainut mistä en oikein pitänyt oli tuo ketjun aloittanut tt#1.
Mutta noissa muissa varsinkin tytön kasvot olivat ilahduttavan ilmeikkäät. Great job!
#23 • • Hansu Guest
Kiitti uusista kommenteista! Kiva että olette viitsineet käydä tuolla "kotisivuillanikin" katsomassa muitakin töitä :heart:

Ainut mistä en oikein pitänyt oli tuo ketjun aloittanut tt#1.
Mutta noissa muissa varsinkin tytön kasvot olivat ilahduttavan ilmeikkäät.

Itsekin pidän tota ykkösosaa heikoimpana lenkkinä. Ko. pariskunnan taival oli silloin vielä aivan alkutekijöissään enkä oikein tiennyt mitä heiltä edes odotin. Vaikka eihän nykyiset neljä osaakaan nyt vielä kovin pitkä historia ole :)
Olen huomannut piirtäväni paljon mieluummin Tatua kuin Tyttiä, joten mukava juttu jos jonkun mielestä Tytillä on ollut hyviä ilmeitä. Täytyisi kai panostaa parissa seuraavassa jutussa enemmän Tytin elämään.
#24 • • Hansu Guest
Uutta sarjista pukkaa. Syksyn loppumattomien sateiden ja harmauden keskellä on helppo vaipua itsesääliin (no, ainakin minun on...), mutta asiat voi yrittää nähdä toiseltakin kantilta:

Syksy

Henk.koht. pidän tätä ehkäpä onnistuneimpana työnäni, lähinnä teknisen toteutuksensa ja väreillä kikkailun vuoksi. En ole aiemmin tehnyt "mustavalkoista" vesiväreillä, mutta mielestäni onnistuin tässä hyvin.
#25 • • akir0 Guest
Mainio, toihan on ku suoraan Pirkka-lehdestä :)
#26 • • mark hamilton Guest
Näytää tutulta...
#27 • • Hansu Guest

Mainio, toihan on ku suoraan Pirkka-lehdestä :)

Huh, "pirkkamaisuudesta" alkaa muodostua mulle kohta jo rasite :D Tai sitten tarjoan ihan oikeasti töitäni niille.

Näytää tutulta...

Tarkoitat kai että tilanne on tuttu...?
#28 • • mark hamilton Guest
Kyllä
#29 • • Hansu Guest
Uusin juttu:

Tytti & Tatu etsivät joulurauhaa

Kvaak.fi -sarjakuvaportaalin keskustelupalstalla on käynnissä leikkimielinen haaste, jonka aiheena on lyhyesti ja ytimekkäästi "joulu". Päätin lyödä kaksi kärpästä yhdellä iskulla ja osallistua haasteeseen sekä tehdä uuden Tytin & Tatun. Ideani on kyllä melko kulunut, mutta pidän silti lopputuloksesta, etenkin kakkosruudun aatelispariskunnasta, kolmosruudun muhkeasta kuusesta ja nelosruudun piparipellistä. Välineinä jälleen tussi & vesivärit.