405 posts, 21 pages, 97,934 views
Uus levy nyt myynnissä!
Hinta vain 15e/kpl!
Kolme cd-r:ää* jo menny.
Mainetta on jo kertynyt...
*Tyhjiä levyjä, täytä itse mieleiselläsi musiikilla ;)
Halpaa kuin saippua...
tänne!
Pakko saada yks. Mistä noita saa?
Bump.
Yks säälittävimpiä asioita on nähdä viesti
jonka ainoo sisältö on 'bump'
'Ketään muuta ei kiinnosta joten
postaampa omaan topikkiini viestin
jonka sisältö kertoo vain että halusin
sen forumin ensimmäiseksi' :scared:
Tai: 'jauhetaan muuten vaan mukarelevanttia,
niin ei näytä ihan yhtä säälittävältä'.
"Millä sanalla pääsee äkkiä alas?"
onhan toi bump kerran vai kaksi luvallinen tuolla upcomingissa, ja paljon rehellisempi kuin ........only 239 tickets left...... .......only 235 tickets left..... tms paskanjauhanta.
Sana jota en ikinä käytä, halua kuulla tai tule käyttämään...
onhan toi bump kerran vai kaksi luvallinen tuolla upcomingissa, ja paljon rehellisempi kuin ........only 239 tickets left...... .......only 235 tickets left..... tms paskanjauhanta.
Ei se tee siitä sen älykkäämpää -
myöskään muissa forumeissa
joissa sitä on myös nähty käytettävän.
Ei se tee siitä sen älykkäämpää
Ei toki.
*tigerbump*
Noh, kommentoikaa!
*megabump*
Kiitoksia kommenteistanne.
Ole hyvä. Ja lisää palautetta otetaan toki vastaan :D
*reps*
näin on kyllä, hyviä kommenteja.
Makuasia. Kommenteilla ne kalatkin kutee.
opettele kuottaa!
Minulla on mahtava liikeidea joka tuottaa miljoonia euroja rahaa, mutta liikeidean toteuttamiseen tarvitsen apuasi. Eli, homma toimii siten, että laitat tililleni rahaa 500e jonka vastineeksi saat oikeuden yhtiön osinkoihin. Kun rahaa on kertynyt sijoittajilta tarpeeksi minä perustan niillä rahoilla yhtiön joka toimii liikeideallani. Noin parissa vuodessa yhtiö on tuottanut niin paljon, että osingoista saa miljoonia eroja per osakas.
Minulla on mahtava liikeidea joka tuottaa miljoonia euroja rahaa, mutta liikeidean toteuttamiseen tarvitsen apuasi. Eli, homma toimii siten, että laitat tililleni rahaa 500e jonka vastineeksi saat oikeuden yhtiön osinkoihin. Kun rahaa on kertynyt sijoittajilta tarpeeksi minä perustan niillä rahoilla yhtiön joka toimii liikeideallani. Noin parissa vuodessa yhtiö on tuottanut niin paljon, että osingoista saa miljoonia eroja per osakas.
Jos yritettäis pysyä aiheessa :)
Jos yritettäis pysyä aiheessa :)
Mikä tän aihe on?