Trancea (progea?)

8 posts, 1 page, 1,191 views

Avatar
#2 • • Jukka I Guest
Sen verran suoraviivaista tavaraa, että ainakin mun kirjoissa menee ihan puhtaaksi tranceksi. Ihan toimiva biisi kyllä. Juustoprosentti on nolla ja varsinkin toi huilua muistuttava lead on varsin mainio (ja koukuttava). Jos progempaan suuntaan haluaisi mennä, niin perkussioihin olis saatava paljon enemmän tavaraa ja groovea ja ehkä nopeutta pois myös. Mutta en menisi koskemaan, tämä on paras trancedemo täällä pitkään aikaan.

PS. Missä vaiheessa tää muka "jumitti"? :confused:
Avatar
#3 • • miikkaL Guest

Sen verran suoraviivaista tavaraa, että ainakin mun kirjoissa menee ihan puhtaaksi tranceksi. Ihan toimiva biisi kyllä. Juustoprosentti on nolla ja varsinkin toi huilua muistuttava lead on varsin mainio (ja koukuttava). Jos progempaan suuntaan haluaisi mennä, niin perkussioihin olis saatava paljon enemmän tavaraa ja groovea ja ehkä nopeutta pois myös. Mutta en menisi koskemaan, tämä on paras trancedemo täällä pitkään aikaan.

PS. Missä vaiheessa tää muka "jumitti"? :confused:



Heh, kiitti kommentista! Ehkä tuo melodiattomuus tuntuu sitten näin kiksumiehestä "jumitukselta", kun on tottunut rakenteellisesti vaihtelevampaan tavaraan :) Täytyypä vaihtaa tuota otsikkoa!
Avatar
#4 • • MikkiHiiri Guest
Muuten maittava raita mut vaiha toi loppuunkulutettu A&B - Far From In Love basari muuks =)
Avatar
#5 • • miikkaL Guest

Muuten maittava raita mut vaiha toi loppuunkulutettu A&B - Far From In Love basari muuks =)



Totta :D noita saundeja voisi kyllä muutenkin vaihdella kiksuttomiin vaihtoehtoihin..
Avatar
#6 • • Airvision Guest
joo tää oli ihan maittava ralli :)
Avatar
#7 • • a98 Guest
joo täähän oli tosi hyvä, hienoja soundeja ja hyvä mixaus, lisää!
Avatar
#8 • • onnela Guest
Kiva biisi kaiken kaikkiaan. Basarin vois tosiaan ehkä vaihtaa ja
tuoda jollain keinoilla lisää napakkuutta soundiin. Nyt on mun
makuun ehkä vähän turhan laiskan kuuloinen ralli.

Noi vähät sekaan roiskitut voksutkin istuu sekaan hyvin. Ja bassokuvion
vaihtelu tuo muutosta aina just silloin kun tarvitaan.

Ehkä puolen välin tienoilla kaivattais jotain pientä lisäpiristystä.

Kiva ralli. Ei maailmaa mullistava, mutta hyvä kuitenkin. Jää
koneelle. :)