Genki Presents: Raw Digits

12 posts, 1 page, 1,677 views

Avatar
#1 • • Edited genki Guest
wtf
Avatar
#2 • • thomas Guest
väärä lame, mutta kuuntelen silti ;)
Avatar
#3 • • olliS Guest
Aika bähee kuva :hah:

Imuun ja täl kertaa kommentsit sit eikä vaan lupailuja ;)

p.s. s00t h4x0r
Avatar
#4 • • genki Guest
eiku oikee lame! :D


olli saa nähä minkälaista kommenttia jäbältä lähtee tästä nauhotuksesta, on meinaan vähän tollasta ruffimman puoleista ischttiä täsä. :mad:
Avatar
#5 • • pie Guest
ooh shit! hyvä on.
Avatar
#6 • • Ana-- Guest
mä oon kai sit liian polccajunkan saturoima :( Tää ei ihan maistunu, mut
varmasti tollasen sekopäisemmän kolkuttelun ystäviä lämmittää kovasti :)

Tän hetken tune of choice: Choc Ty & Chiara - We Got Heat (Ram mix)

.. laske siit ;)
Avatar
#7 • • genki Guest
kaikki kunnioitus eriävälle musiikkimaulle!


aika säksätystähän toi alku ainaki on, mut kerran näinki! seuraavaks jotain hiukka ruffimpaa... :mad:

ihan hyvä toi ram rmx tost (itseasiassa photekin) biisistä, vaik aika laiskat räpäytykset choc ty heittää.. väsyny LA juppiräppäri! ;]
Avatar
#8 • • rjv Guest
Good Isht!

Loppupuolella kyl hämää kun tulee sit noita uudempia raitoja, et tulee vähän turhan vahvana semmonen fiilis että noi biisit soi ihan liian hitaasti ja kuulostaa aika laiskalta. Ehkä se osittain johtuu kans siitä että on tottunu kuulee noi biisit nopeempina.

Amit on kyllä ihan vitun kova \o/
Avatar
#9 • • JAYeL Guest
taakii shittii! Mukava fiilis miksauksessa! thumb up!
Avatar
#10 • • da_chef Guest
Tällainen rumputus on juuri sitä mitä mieluiten kuuntelen. Vähäelkeistä, yksinkertaista, menevää, sujuvaa, potkivaa, maalailevaa, synkeähköä, murisevaa ja niin pois päin.

edit:

Tällai kun kuuntelee tämän ensin ja heti perään tuon Säde hardcore -setin, voikin sitten sanoa "hyvää yötä hanna ja lapset, isä menee hirteen, olen saavuttanut nirvanan."
Avatar
#11 • • genki Guest
hey chef älä vielä mene hirteen, koht on tulossa uutta miksausta! :D


jayel sun maili ei toimi! email me maaate!
Avatar
#12 • • Vieras Guest
Erittäin toimiva paketti jälleen, kunnioitettavaa että joku jaksaa näin tiuhaan tahtiin näitä tehdä!