Riotbot - Re-ignite >> kiitos kommentoinneille!

18 posts, 1 page, 3,020 views

Avatar
#2 • • kesis Guest
V***** hyvää matskuu! :eek:

½Healium
Avatar
#3 • • marli Guest
uu jea, törkeen kova!

valmista kauraa :)
Avatar
#4 • • rhedlund Guest
olipas muuten vitun tiukka biisi :eek:
Avatar
#5 • • trusti Guest
loistava kipale :excellent:
Avatar
#6 • • thomas Guest
hyvin menee kyllä jo suurienkin nimien setteihin tämä biisi, valmista kauraa.
Avatar
#7 • • willer Guest
joo ihan h....tin hyvä. Jossain vajaan kahden minsan kohdalla alkava nostus kyllä saa karvat pystyyn. Tässä on kyllä nyt laatutracki. Pitkästä aikaa demo, joka oikeesti piti kuunnella pari kertaa. Amen
Avatar
#8 • • A-E Guest
Ihan jees mättöö, mutta ehkä hieman liian monotooninen viisu. Kouluarvosana 7+
Avatar
#9 • • 8PUS Guest
oli kyllä kovasti sitä hard slamming technoa
itseään. kovasti on tiukka, en kyllä kritisoitavaa
löydä, sori :\

hyvät soundit, tunnelma kohdallaan ja mätkii
niin pirun kovaa kyllä. :mad:

no joo, ehkä se juttu tässä vähän vaivaa, että
koko homma jäi sellaiseksi piiiitkä nousu ylös
ja piiiitkä lasku alas -jutuksi. miksausvaranhan
kyllä ymmärtää, ja tuo varmaan toimii aika hyvin
teknoseteissä käytössä, mutta ois tätä vähän
pidempäänkin ja monipuolisemmalla rakenteella
jaksanut kuunnella
Avatar
#10 • • plink Guest
ei keksi muuta valitettavaa kuin että basari voisi olla vähän matalampi. muuten helevetin kova :)
Avatar
#11 • • LyoN Guest
Melkosta nyrkkipanoteknoo - Ei vaan ihan loistavaa meininkii. Enää puuttuis savua ja strobo niin mä olisin aivan pipareina.
Avatar
#12 • • Osiriz Guest
On kyllä tiukkaa vääntöä tosin jokin tästä mun mielestä jää uupumaan. :confused: Mutta en nyt osaa oikein sanoa mikä tästä puuttuisi. :scared: Se on vaan se jokin joka kunnolla sytyttäisi minut liekkeihin. :D
Avatar
#13 • • snt Guest

ei keksi muuta valitettavaa kuin että basari voisi olla vähän matalampi.



joo on kyllä muuten aika vitun tiuggis biisi, mutta toi basari on hiukan ehkä hepponen minunkin makuuni...
mukavan napakka komppi (niinkuin pitääkin), mutta kunnon kumahdus siihen lisäksi tekis biisistä
kympin arvosen : )
Avatar
#14 • • Painkiller Guest

ei keksi muuta valitettavaa kuin että basari voisi olla vähän matalampi.



joo on kyllä muuten aika vitun tiuggis biisi, mutta toi basari on hiukan ehkä hepponen minunkin makuuni...
mukavan napakka komppi (niinkuin pitääkin), mutta kunnon kumahdus siihen lisäksi tekis biisistä
kympin arvosen : )



Oolrait näinpä siis tehdään, kiitos plink ja snt ja muut kommenteista.. finaaliin duunaan basarin syvemmältä potkivaks ja sitten yhteen kohtaan ainakin päämelodiaan vähän filsuja tai/ja muuta efua.. kiitos.
Avatar
#15 • • timppa^ Guest
Tiukkaa paskaa muuten mutta mua henkilökohtaisesti häiritsee ihan homona toi särön häpeilemättömän liioiteltu käyttö. Menee tärykalvot housuun.
Avatar
#16 • • keijo imailija Guest
ehkä kovin kappale platinumissa, dj skull meininkiä :)
helsinki tanssii!
Avatar
#17 • • Kalle Karvanen Guest
Hyvää menoahan siinä oli. Muutama korvaan ottanut juttu:

1. Taustalla vetävä bassolinja ei ollut ehkä mikään maailman omaperäisin ja aiheutti mulle ainakin lievän polccatipolc-fiiliksen.

2. Basariin tosiaan syvyyttä.

3. Melodia on siinä rajoilla että onko se hyvä vai huono. Tuli hiukan liian "trancemainen" fiilis siitä vaikka muut osaset potkivat samanaikaisesti ihan vitusti päähän.

Kaiken kaikkiaan hyvä biisi kuitenkin ja kouluarvosanana sellainen 8+. Hieman nuo muutamat ratkaisut arveluttavat mua, mutta toisaalta pystyisin myös näkemään tämän biisin aika monien isojen dj:den soittolistoilla.
Avatar
#18 • • Painkiller Guest

Hyvää menoahan siinä oli. Muutama korvaan ottanut juttu:

1. Taustalla vetävä bassolinja ei ollut ehkä mikään maailman omaperäisin ja aiheutti mulle ainakin lievän polccatipolc-fiiliksen.

2. Basariin tosiaan syvyyttä.

3. Melodia on siinä rajoilla että onko se hyvä vai huono. Tuli hiukan liian "trancemainen" fiilis siitä vaikka muut osaset potkivat samanaikaisesti ihan vitusti päähän.

Kaiken kaikkiaan hyvä biisi kuitenkin ja kouluarvosanana sellainen 8+. Hieman nuo muutamat ratkaisut arveluttavat mua, mutta toisaalta pystyisin myös näkemään tämän biisin aika monien isojen dj:den soittolistoilla.



Siis biisi on mitä on, toni nyt soitti henk.koht kun olivat diganneet ja näköjään myös täällä bumppattu. Kuten id3 tagi kertoo niin tämä ei ole finaali, vaan versio joka on tuotu suoraan valmistumisen jälkeen mp3 formaatissa tänne kuunneltavaksi.. noita miksausvikoja löytyy, enkä edes yritä olla mikään ammattilainen miksauksissa jne... mutta kiitos kommenteista.