Website testiä (update 11.2.2005)

19 posts, 1 page, 2,072 views

Avatar
#1 • • Edited miikkaL Guest
Edit 11.2.2005 : testiä

http://leinonen.100free.com/index.html



Kaikki kommentit on tervetulleita, parannusehdotukset ym.. Esim linkit kuvina, ihan "tyylikästä" mutta onko järkevä idea?

Domainia ei ole tällä hetkellä, myöhemmin tulossa..

Myös sisällöstä tullut palaute on enemmän kuin tervetullutta. Mitä tuonne voisi laittaa lisää? Onko engrishia vai englishia?

Kiitos!
Avatar
#2 • • JussiS Guest
Perussiistit ja yksinkertaiset sivut, tykkään siitä et tuolta löytää nopeesti sen mitä tarvii. Periaatteessahan main-osioon mahtuis news-palvelu, joka on kyllä sinänsä hyödyllinen, että siihen voi pistää kaikki päivitykset mitä saitilla tapahtuu. Ehkä mä viel siirtäisin ton palkin kokonaisuudessaan hiukan alemmas, nyt se on ehkä vähän turhan yläreunassa.
Avatar
#3 • • miikkaL Guest

Perussiistit ja yksinkertaiset sivut, tykkään siitä et tuolta löytää nopeesti sen mitä tarvii. Periaatteessahan main-osioon mahtuis news-palvelu, joka on kyllä sinänsä hyödyllinen, että siihen voi pistää kaikki päivitykset mitä saitilla tapahtuu. Ehkä mä viel siirtäisin ton palkin kokonaisuudessaan hiukan alemmas, nyt se on ehkä vähän turhan yläreunassa.



Hitto kun mä mietin ettei viitsisi noita sivuja enää lisätä tuonne, että on selkeä.. Mikä noista sivuista olisi turhin, minkä voisi uhrata newseille?

Tuolle etusivulle ei hirveästi kamaa mahdu, koska haluan pitää tuon ikkunan tuon kokoisena kuin se nyt on.
Avatar
#4 • • JussiS Guest
Newsin perusidea oikeestaan on se, että ne on etusivulla. Yhtä helpostihan jokainen tsekkaa, et onks uusia clippejä tullut, kun klikkaa news-sivulle. Periaatteessa tohon pääsivun tekstin alle mahtuis aika iisistikin yhden uutisen mittainen kohta.
Avatar
#5 • • tempest Guest
Pistä noi biisiclipit tonne discography osioon ni jää newseille tilaa :)
Avatar
#6 • • miikkaL Guest

Pistä noi biisiclipit tonne discography osioon ni jää newseille tilaa :)



Miten en ite tajunnut tätä.. :D

DJ:t : Jos promot kiinnostaa MP3 muodossa (192kbps), laita mailia. Olen vähän laiska lähettelemään cd:itä, mutta MP3:set kyllä löytyy.

Edit: Noniin, laitoin Median tilalle News -osion. Nyt se on vähän hölmössä paikassa tuolla keskellä valikkoa, mutta siirrän sen kunhan on enemmän aikaa intoa!
Avatar
#7 • • miikkaL Guest
saitti päivitetty
Avatar
#8 • • mark hamilton Guest
Paremman näköiset kuin entiset oli :)
Avatar
#9 • • Wode Guest
Pieniä yksityiskohtia (imho:)

* Linkkien fontti isommaksi, tai linkkien taustapalkki eri sävyiseksi. Hiukan kontrastia kaipaisi muutenkin lisää.
* Kuva voisi olla pienempi, vie turhan paljon tilaa
* Leipätekstin oikeaan laitaan saman verran tyhjää tilaa kuin vasemmassakin laidassa.
* Mailiosoitteeseen mailto: -linkki, jos et saa palautelomaketta väännettyä
* Vaalea reunus voisi olla leveämpi, kokeile myös vaihtaa kuvan mustia reunoja hiukan vaaleammaksi.

Loistavia kuvia, itse ottanut?
Avatar
#10 • • Carlos B Guest
Oikoluinpa sulle ton yhden tekstin (ton electronic music -termin voi korvata vaikka trancella jos tarkotit tranceskeneä):

Miikka Leinonen is a 25-year-old electronic music producer based in Jyväskylä, Finland. He produces trance in most of its subgenres: melodic, epic, euphoric and progressive. Last two years he has worked hard to achieve success in the electronic music scene, and in the summer of 2003 his first project Delphion got signed to Spacepark Records, Germany. 2004 looks bright for him: with new signings to different labels you will surely hear his productions in many trance events and radio shows.

Miikka is currently signed to following labels: Fundamental Recordings, Spacepark Records, EMT Design.

Sivuista sinänsä ei ole paljon kommentoitavaa, pidän tosta filtteristä noissa valokuvissa, tulee mieleen ne lapsuuden mitähänneoli, sellasia "animaatioita" kuitenkin missä jotain pintaa (esim mulla oli vyönsolki) liikuteltiin ja riippuen missä asennossa se oli niin siinä oli eri kuva. Eli vyönsoljessa ollut cowboy ratsasti rodeota kun solkea heilutti.
Avatar
#11 • • miikkaL Guest

Pieniä yksityiskohtia (imho:)

* Linkkien fontti isommaksi, tai linkkien taustapalkki eri sävyiseksi. Hiukan kontrastia kaipaisi muutenkin lisää.
* Kuva voisi olla pienempi, vie turhan paljon tilaa
* Leipätekstin oikeaan laitaan saman verran tyhjää tilaa kuin vasemmassakin laidassa.
* Mailiosoitteeseen mailto: -linkki, jos et saa palautelomaketta väännettyä
* Vaalea reunus voisi olla leveämpi, kokeile myös vaihtaa kuvan mustia reunoja hiukan vaaleammaksi.

Loistavia kuvia, itse ottanut?



Hyviä parannusehdotuksia! Paneudun noihin, ja luultavasti ainakin nuo valikon fontit tulee suuremmiksi. Kuvan mustat reunat on myöskin tarkemmin katsottuna liian tummat. Tuota linkkipalkka ajattelin ensin ruskean sävyiseksi, mutta jätin sitten noin.. Lienee vähän tylsä, saa nähdä jaksanko vaihtaa sen taustavärin niihin.

Kuvat on... tuota.. netistä otettuja wallpapereita, joita oon muokkaillu ja käsitelly vähän :rolleyes: Kolmeen oon kysellyt ihan lupiakin, mutta tuosta kukkakuvasta ei ole hajuakaan, mistä oli koneelle eksynyt.. :) Jos joku sattuisi tietämään omistajan niin voi laittaa vaikka pm:ää.
Avatar
#12 • • Ana-- Guest
Lasketaanko oikeesti mixtapen discographyyn? oon aina kuvitellut, että
discography on nimenomaan lista ihmisen itse tuottamasta materiaalista?

Oikein tyylikäs saitti noin muuten, mutta ilmeisesti luotat siihen, että
ihmisillä jotka käyvät saitillasi on hyvä näkö? viiden pixelin fontti on aina
räikeä käyttöliittymämoga. Muuten oikein hyvä ja kaunis sivu, tosin
yläpalkin logon pieni värikontrasti saattaa tehdä logosta lukukelvottoman
vanhemmilla monitoreilla. Myöskin pystyviivotetut kuvat särisevät huonoilla
monitoreilla todella ikävästi.
Avatar
#13 • • miikkaL Guest

Lasketaanko oikeesti mixtapen discographyyn? oon aina kuvitellut, että
discography on nimenomaan lista ihmisen itse tuottamasta materiaalista?



Mitä tarkoitat? Tuolla discography -sivulla listattu materiaali on mun tuottamaa, eli en ole listannut muuta sinne.. Vai mitä meinasit??


Oikein tyylikäs saitti noin muuten, mutta ilmeisesti luotat siihen, että
ihmisillä jotka käyvät saitillasi on hyvä näkö? viiden pixelin fontti on aina
räikeä käyttöliittymämoga. Muuten oikein hyvä ja kaunis sivu, tosin
yläpalkin logon pieni värikontrasti saattaa tehdä logosta lukukelvottoman
vanhemmilla monitoreilla. Myöskin pystyviivotetut kuvat särisevät huonoilla
monitoreilla todella ikävästi.



Mun silmään suurempi teksti näyttää jotenkin huonolta. Myönnän toki että teksti on luvattoman pientä!

Onko noista pystyviivoista ongelmaa, vaikka ne on tehty aika kevyesti, 20& opacityllä? Ajattelin että tämä ehkä vähentää hieman sitä särinää. Ne ainakin jätän tuonne, koska tuo kuviin tietynlaista tyyliä :) Täytyypä samantien korjailla tuota leipätekstin fonttia ja katsoa miten se toimii.


Edittiä: Laiton 10px fontin, onko nyt parempi lukea?
Avatar
#14 • • Hasse G Guest
Muuten tyylikkäät ja selkeät sivut, mutta otsikkotekstin kuvassa
on ihan liian pieni kontrasti. Siis tuo missä on nuo projektinimet;
niitä joutui ihan tihrustamaan hyvälläkin näytöllä.

Tykkään tosta vihreän sävystä ja kuvat on hienoja.
Avatar
#15 • • Ana-- Guest



Mitä tarkoitat? Tuolla discography -sivulla listattu materiaali on mun tuottamaa, eli en ole listannut muuta sinne.. Vai mitä meinasit??



Ai fuk kato tsiigasin et siel on miksaukset listattuna :) Ei siis mitään :D

*puusilmä*




Mun silmään suurempi teksti näyttää jotenkin huonolta. Myönnän toki että teksti on luvattoman pientä!

Onko noista pystyviivoista ongelmaa, vaikka ne on tehty aika kevyesti, 20& opacityllä? Ajattelin että tämä ehkä vähentää hieman sitä särinää. Ne ainakin jätän tuonne, koska tuo kuviin tietynlaista tyyliä :) Täytyypä samantien korjailla tuota leipätekstin fonttia ja katsoa miten se toimii.


Edittiä: Laiton 10px fontin, onko nyt parempi lukea?



Ei sen leipätekstin koolla oo niin väliä kun se oikeeoppisesti reagoi browserin
font size-asetukseen, meinasin tota navipalkkia, joka koostuu giffeistä :)
Avatar
#16 • • miikkaL Guest
update eka postaus!
Avatar
#17 • • vartio Guest
Webdesign by Ades Design?

mites tää nyt enään fantsuartsuun liittyy?
Avatar
#18 • • miikkaL Guest

Webdesign by Ades Design?

mites tää nyt enään fantsuartsuun liittyy?



Siten, että kyseessä on vain template mitä olen käyttänyt.. Muu tyylittely, logot ym on omaa käsialaa.. Templaten käyttö vain vaatii, että toi "webdesign by ades.." täytyy olla näkyvillä.
Avatar
#19 • • vartio Guest
kovat jätkät(tm) ei käytä valmiita pohjia