SCREEN >The Midsummer Experience 2004 >DEEP DISH

89 posts, 5 pages, 6,571 views

Avatar
#81 • • olliS Guest

Näillä näkymin aika hyvät ennakko-pippalot @ Casa de Homegrove, DJ:iinä residentit Homegrove & OlliS + guests. :D


Niin joo tosiaan vois ottaa levyjäkin mukaan :D Katotaan vaan kuinka tokkurassa oon tän yön päivystyksen jälkeen, vähän veikkaan että joillakin alkaa se Juhannus jo tänään ja ensiapu tulvii :eek:

Mutta c ya all there tomorrow, oli kunto mikä tahansa :)
Avatar
#82 • • nenna- Guest
..tosiaan..rauma kutsuu :happyroll:

[Hauskaa Juhannusta kaikille! :heart: ]
Avatar
#83 • • zAo Guest
Jee! Muutaman tunnin kuluttua lähtö Raumalle :hearts:
Avatar
#84 • • Timce Guest
Eipä oo hääviä säätä luvattu, mutta ainakaan tällä hetkellä ei sada. Toivottavasti tivoli kestää vettä :scared:
Avatar
#85 • • Juki54 Guest
Tänään :heart:
Muistaakehan kaikki käydä kattelees Orkideaa Mecano Beachilla. Paikka on bilepaikkana kevyesti hienoin mitä olen ikinä nähnyt :hearts: :hearts: :hearts: Kalpenee Hesan puljut :)
Niin, ja Tapsa vetäs kyllä eilen aivan tajuttoman setin :excellent:
Avatar
#86 • • Hexe Guest

Tänään :heart:
Muistaakehan kaikki käydä kattelees Orkideaa Mecano Beachilla. Paikka on bilepaikkana kevyesti hienoin mitä olen ikinä nähnyt :hearts: :hearts: :hearts: Kalpenee Hesan puljut :)
Niin, ja Tapsa vetäs kyllä eilen aivan tajuttoman setin :excellent:



Niin, Tapsan setti oli kyl paras setti mitä mä olen kuullut livenä...

Mut tänäpe sit Zkriiniin, tai taidan mennä pian ihan käymään ja katselemaan paikkaa etukäteen kun Milla Lehto ja muut soittelee siel jo...
Avatar
#87 • • Tirppa Guest

Tänään :heart:
Muistaakehan kaikki käydä kattelees Orkideaa Mecano Beachilla. Paikka on bilepaikkana kevyesti hienoin mitä olen ikinä nähnyt :hearts: :hearts: :hearts: Kalpenee Hesan puljut :)
Niin, ja Tapsa vetäs kyllä eilen aivan tajuttoman setin :excellent:



Niin, Tapsan setti oli kyl paras setti mitä mä olen kuullut livenä...

Mut tänäpe sit Zkriiniin, tai taidan mennä pian ihan käymään ja katselemaan paikkaa etukäteen kun Milla Lehto ja muut soittelee siel jo...



Orkidea soitti ihan hyvän setin perjantaina ainakin, näytti vaan vähän ne "loistavat" tanssitytöt ja pojat hyppivän tiellä. Pomppi levyt ja oli DJ:llä pinna kireellä. En osaa lukea huulilta, mutta eräs voimakas suomalainen kirosana oli erotettavissa ja varsin ymmärrettävistä syistä. Pinna kuitenkin piti ja show jatkui. Oli muuten kohtuu mauttomia ja perseestä ne tanssijat. Et terveisiä vaan jos luette tätä :D Ja kiitos Orkidealle hymystä kuvaan :) Harmivaan että kuva meni vituiks :|
Avatar
#88 • • Tapsa Guest

..Oli muuten kohtuu mauttomia ja perseestä ne tanssijat..



Juakse mutkia !