Katsoisitko laatikkoon?

38 posts, 2 pages, 6,889 views

Avatar
#21 • • akir0 Guest

totanoin..

totl.jpg[img][/img]



hmm, kello 9:45 saitti oli taas ylhäällä, joten eiköhän niilla ole cronissa joku skripti mikä tsekkaa onko fiilut tuhottu ja sitten vetää hihastaan backupin tarvittaessa.



Jäbä on ihan yössä. Tossa oli muistaakseni cookie/ip-tarkistus. Eli vaikka viereiseltä koneelta tyhjennät ni omalla koneellasi toimii normaalisti.
Avatar
#22 • • jUSSi Guest

totanoin..

totl.jpg[img][/img]



hmm, kello 9:45 saitti oli taas ylhäällä, joten eiköhän niilla ole cronissa joku skripti mikä tsekkaa onko fiilut tuhottu ja sitten vetää hihastaan backupin tarvittaessa.



Jäbä on ihan yössä. Tossa oli muistaakseni cookie/ip-tarkistus. Eli vaikka viereiseltä koneelta tyhjennät ni omalla koneellasi toimii normaalisti.



öh, kuhan arvailin, en oo 1337 |-|4><0|2
Avatar
#23 • • NS Guest

totanoin..

totl.jpg[img][/img]



hmm, kello 9:45 saitti oli taas ylhäällä, joten eiköhän niilla ole cronissa joku skripti mikä tsekkaa onko fiilut tuhottu ja sitten vetää hihastaan backupin tarvittaessa.



Jäbä on ihan yössä. Tossa oli muistaakseni cookie/ip-tarkistus. Eli vaikka viereiseltä koneelta tyhjennät ni omalla koneellasi toimii normaalisti.



Joo, cookien poistamalla sivu toimii taas.
Avatar
#24 • • khatt Guest

Joo, cookien poistamalla sivu toimii taas.



Tai kun koettaa jollain toisella selaimella.

Mä kysyisin siltä boksin tyrkyttäjältä että ootko jehovantodistaja, matkapuhelinliittymän myyjä tai joku maailmanlopun kuuluttaja. Sitten vaan sanoisin että ala vetää, ellei se tyrkyttäjä tosiaan näyttäisi Amélielta joka yrittää boksilla palauttaa mieleen ihq-lapsuusmuistot...
Avatar
#25 • • Taedium Guest
1. Mista se aija tietaa, etta sekoo? Onko han ollu todistamassa ku joku avaa? Ja onko sen avannut useampi?
2. Tuleeko laatikosta jotain ulos, vaikkapa jotain psykedeelisia huuruja jotka sekottaa paan? (Jos siella on mun sukat vaikka.) Vai onko se pelkastaan niin kauhee naky, etta pelkastaan silmilla tarkkailemalla menee nuppi sekasin?
3. MIKSI se mies haluaa antaa laatikon a) pois, b) juuri minulle?
4. Miten laatikko hyodyttaa minua jos sinne ei voi kurkata? Miksi siis ottaisin minulle hyodyttoman laatikon viemaan tilaa kamppani nurkassa?

...paitsi todennakoisesti ottaisin laatikon ja sanoisin seuraavalle vastaantulijalle, etta "hei, olette Kim-erikoistuutin mainoskuvauksissa. Avatkaa tama laatikko ja esittakaa iloisesti yllattynytta ja voitte saada kuukauden varaston Kim-jaateloita!" ... sitten muutama askel taakseppain ja katseen kaantaisin pois. Jos jannu sekoo, niin ei katota laatikkoon, jos ei sekoo ni sit sanotaan, etta "ei vaineskaan, jos katsotte tuonne Stockan kelloa kohden, niin siella on pieni kamera. Olette piilokamerassa, eehhehee!"

Onkohan Hempp@ kattellu Ren & Stimpyi lahiaikoina?
Avatar
#26 • • drS Guest
jos sen laatikon avaamalla herää unesta karuun todellisuuteen? kyllähän siinä sekois.

nimim. betty & rita
Avatar
#27 • • JussiS Guest
Tottakai avaisin. Koko elämäni oon kuitenkin noudattanu tätä "vähän järkeä, enemmän toimintaa" -linjaa, ni miksi sitä muuttamaan. Painoin tota nappulaakin välittömästi. Vittuuks mua kiinnostaa jos jonkun tiedostot katoo :)
Avatar
#28 • • KarriN Guest
no jopas nyt on niin mulhollandii niin mulhollandii.

todennäköisesti olisin jo jatkanut matkaa pysähtymättä. ties mitä tautejakin siin laatikossa voisi olla.

ja mikäänhän ei ole yhtä huvittavaa kuin tuomiopäivän lähettiläs (tjsp) joka tylysti ignoroidaan. ^___^

-K
Avatar
#29 • • Ana-- Guest

Jestas et teki mieli painaa tota nappia :D


Painoitko sitä toisen kerran? ;)



En mä klikannu sitä, kattelin vaan sourcea, miks tos ois "unpress" jos se
kerta deletoi koko saitin? Ei ydinpomminkaan nappiin tartte laittaa lediä
et se on nyt pohjassa :)
Avatar
#30 • • Hempp@ Guest


1. Mista se aija tietaa, etta sekoo? Onko han ollu todistamassa ku joku avaa? Ja onko sen avannut useampi?



Hän vaan on niin mystillinen.
Ihan kuin elokuvissa,ei mystillistä miestä tarvitse ikinä selittää!

2. Tuleeko laatikosta jotain ulos, vaikkapa jotain psykedeelisia huuruja jotka sekottaa paan? (Jos siella on mun sukat vaikka.) Vai onko se pelkastaan niin kauhee naky, etta pelkastaan silmilla tarkkailemalla menee nuppi sekasin?

Kyseessä on jälleen yksi tarinankerrontaan liittyvä tehokeino jota kutsutaan McGuffiniksi.
Ei Pulp Fictionissakaan selitetty salkun sisältöä,eikä tarvinnutkaan,tarina toimi silti.
Muistatko liitonarkin,mitäköhän sen sisällä olikaan...

3. MIKSI se mies haluaa antaa laatikon a) pois, b) juuri minulle?

Koska:
a.) Mystillisen miehen bileistä ei tule ikinä mitään kun aina joku löytää kännissä sen laatikon,lausuu "heijj,onksh täälh salawiinnat?" ja avaa sen laatikon.Ja aamuun mennessä kämppä paskana.Mystillinen mies on kyllästynyt siihen

b.) Sinä olet valittu

4. Miten laatikko hyodyttaa minua jos sinne ei voi kurkata? Miksi siis ottaisin minulle hyodyttoman laatikon viemaan tilaa kamppani nurkassa?

En tiedä,miksi ihmiset menevät kuuhun tai kiipeävät Mount Everestille tai laskeutuvat sukelluskellossa Mariaanien hautaan?

Onkohan Hempp@ kattellu Ren & Stimpyi lahiaikoina?
En usko,viimeksi näin sitä mahtavaa animaatiosarjaa joskus yläasteella.
Onko siinä tuollaista jaksoa? *snif*[/i]

PS: Eräässä kohdassa tuo italic text hieman "kusee" mutta en tajunnut kuinka sen saisin pois vaikka kuinka itkin.
Avatar
#31 • • Taedium Guest

Hän vaan on niin mystillinen.
Ihan kuin elokuvissa,ei mystillistä miestä tarvitse ikinä selittää!

Eli se aija ei osaa selittaa, etta sekoo paa - se vaan tietaa? Alienit lahettany telepaattisen kaskyn ulkoavaruudesta ja Britney Spearsia ei oikeesti ole, se on vaa kuusta projisoitu lasersade. Sen on 10 000 internetnorttialienia koodannu, joten siksi se nayttaa silta. Eiks Koukkuniemessa oo viela tilaa?

Kyseessä on jälleen yksi tarinankerrontaan liittyvä tehokeino jota kutsutaan McGuffiniksi.

Ei se oo tarpeeton tieto juonenkerronnan kannalta. Onko se siis niinkuin se Pulp Fictionin salkun sisalto, etta sen voi aukaista ja silmille tulee loiste, ja siis naon kautta toimisi, vai niinkuin liitonarkki, etta jos on laatikko ja silmat auki, ei tarvii kattoo laatikkoon, kun sielta tulee simmuihin juttui? Vai niinku Pandoran rasia, etta koko maailmaan tulee kauheus oli silmat auki tai kiinni?

Jos se on pelkastaan visuaalinen, niin sen laatikonhan voi aukaista katsomatta sisaan. Jos sielta tulee huurui ja nakee sen jalkeen vaaleanpunaisia elefantteja, niin ei se silloin laatikkoon katsomalla hulluus tule, vaan laatikon aukaisemalla.

b.) Sinä olet valittu

LOL! Ai nii... Olis pitany arvata. The Valittu on taas kehissa. Olenko se Valittu, josta on kirjoitettu joissain ikiaikaisissa mystisissa kivitauluissa? Etta saavun tuliratsulla taivaalta... joka sit osoittautuukin lentokoneeks, ku moottori sytty viidakon ylla tuleen ku tarinan roistot oli sabotoinu. Ja sit alkukantainen heimo pitaa mua Valittuna joka pelastaa heidat pahalta?

En tiedä,miksi ihmiset menevät kuuhun tai kiipeävät Mount Everestille tai laskeutuvat sukelluskellossa Mariaanien hautaan?

En kyl turhaa painoa takakontissa pitais ihan samanlaisena saavutuksena ku kuuhun lentamista...

Jos ma annan sulle kottikarryllisen tiiliskivia ja sanon, etta pida naita huonees nurkassa, ne on taikatiiliskivia. Vaariin kasiin joutuessaan aiheuttavat tuhoa. Ottaisitko ne huonees nurkkaan viemaan tilaa?

En usko,viimeksi näin sitä mahtavaa animaatiosarjaa joskus yläasteella.
Onko siinä tuollaista jaksoa? *snif*

Space Madness jaksossa Ren antaa Stimpylle kaskyn olla painamatta nappia, silla se tuhoaa koko olemisen.

...arvaa painoko Stimpy.

PS: Eräässä kohdassa tuo italic text hieman "kusee" mutta en tajunnut kuinka sen saisin pois vaikka kuinka itkin.

Sulla oli toi [ / b ] -tagi sen sun "Sina olet valittu" -tekstin jalkeen, vaikka tulisi olla ennen sita edellista [ / i ] tagia siina "3. MIKSI se mies haluaa..." -rivilla. Tyhma softa ei tajuu. Ajattelee issekseen varmaankin "Mika ..tun I-sulkutagi? Pitais olla B-sulkutagi! Skipataan."
Avatar
#32 • • anton Guest


"Älä avaa tätä,sillä jos avaat tämän,menetät järkesi niin pahasti että pompit loppuelämäsi seinille



...mä oisin tossa vaiheessa jo keskeyttäny äijän:

"Joojoo otan kyl, mitä se maksaa?"



Sama juttu! :laugh:
Avatar
#33 • • Hempp@ Guest

Eli se aija ei osaa selittaa, etta sekoo paa - se vaan tietaa? Alienit lahettany telepaattisen kaskyn ulkoavaruudesta ja Britney Spearsia ei oikeesti ole, se on vaa kuusta projisoitu lasersade. Sen on 10 000 internetnorttialienia koodannu, joten siksi se nayttaa silta. Eiks Koukkuniemessa oo viela tilaa?



Se tietää mitä siellä on mutta eihän se sitä sinulle kerro.
Siinähän menee jännitys kokonaan.
Huomaa että kyseinen äijä on mystillinen.

Ei se oo tarpeeton tieto juonenkerronnan kannalta. Onko se siis niinkuin se Pulp Fictionin salkun sisalto, etta sen voi aukaista ja silmille tulee loiste, ja siis naon kautta toimisi, vai niinkuin liitonarkki, etta jos on laatikko ja silmat auki, ei tarvii kattoo laatikkoon, kun sielta tulee simmuihin juttui? Vai niinku Pandoran rasia, etta koko maailmaan tulee kauheus oli silmat auki tai kiinni?



Onhan se tarpeeton,eikö se riitä kun kerron että menet sekaisin,en minä rupea jokaikistä tehokeinoa kertomaan,pitääkö vielä valoefektit ja ilotulitukset kertoa?
Jeezus,tulee ihan mutsi mieleen...

Alfed Hitchcock kertoi McGuffinista tällaista tarinaa:
Eräänä päivänä mies istuskeli Pohjois-Englantiin matkaavassa junassa.
Vaunuun tuli toinen mies joka kantoi kainalossaan laatikkoa.

Mies ihmetteli mitä tuolla laatikossa oli ja kysyi mieheltä joka kantoi laatikkoa "Mitä sinulla on tuossa laatikossa?".

Toinen mies vastasi: "Jaa,tämä vai? Tässä sisällä on McGuffin."

Mies ei ymmärtänyt vastausta ja kysyi: "McGuffin? Mikä on McGuffin?"

Laatikkoa kantava mies vastasi: "Sillä metsästetään leijonia Skotlannissa."

Mies häkeltyi ja sanoi: "Mutta...Mutta...Eihän Skotlannissa ole leijonia!"

Laatikkoa kantava mies: "Jaa,no sitten se ei olekaan McGuffin."

McGuffinia ei tarvitse selittää.

Pulp Fictionissakaan ei salkun sisältöä kerrottu,silti kaikki yrittivät saada sen haltuunsa.
Ja tarina toimi hyvin silti,eikö totta?

LOL! Ai nii... Olis pitany arvata. The Valittu on taas kehissa. Olenko se Valittu, josta on kirjoitettu joissain ikiaikaisissa mystisissa kivitauluissa? Etta saavun tuliratsulla taivaalta... joka sit osoittautuukin lentokoneeks, ku moottori sytty viidakon ylla tuleen ku tarinan roistot oli sabotoinu. Ja sit alkukantainen heimo pitaa mua Valittuna joka pelastaa heidat pahalta?



Ei tarvitse nyt niin kaukaa hakea.
Mutta jos olet sitä mieltä niin miksei?
Toit niille Samariinia.

En kyl turhaa painoa takakontissa pitais ihan samanlaisena saavutuksena ku kuuhun lentamista...



Äh,usko pois,aivan turhaa.
Materiaalin,raaka-aineiden ja rahan tuhlausta.


Jos ma annan sulle kottikarryllisen tiiliskivia ja sanon, etta pida naita huonees nurkassa, ne on taikatiiliskivia. Vaariin kasiin joutuessaan aiheuttavat tuhoa. Ottaisitko ne huonees nurkkaan viemaan tilaa?



No tee oma ketjusi nimellä "Ottaisitko huoneesi nurkkaan taikatiiliskiviä?".
Sittenpähän näemme.

Space Madness jaksossa Ren antaa Stimpylle kaskyn olla painamatta nappia, silla se tuhoaa koko olemisen.

...arvaa painoko Stimpy.



:excellent:
Avatar
#34 • • Taedium Guest

Onhan se tarpeeton,eikö se riitä kun kerron että menet sekaisin,en minä rupea jokaikistä tehokeinoa kertomaan,pitääkö vielä valoefektit ja ilotulitukset kertoa?
Jeezus,tulee ihan mutsi mieleen...

Oorait. Tassa tapauksessa siis paattelen itse. Eli se on siis kun sinne katsoo. Silmillaan.

Sitten ottaisin laatikon ja kulkisin laatikko auki kaupungilla, kurkistamatta kuitenkaan itse sisaan. Pankkiin olisi helppo menna ja vain osoitella laatikolla, ottaa mita haluaa ja kavella pois.

Hienoa, ottaisin laatikon!
Avatar
#35 • • Fusione Guest

Oliko boxin tyrkyttäjä mustalainen?



Ei,hän on muuten vaan mystillinen.



No hyvä näin. Kerran pari kaveria yritti myydä kaupungilla verkkareita. En katsonut laatikkoon.
Avatar
#36 • • Hempp@ Guest

Oorait. Tassa tapauksessa siis paattelen itse. Eli se on siis kun sinne katsoo. Silmillaan.

Sitten ottaisin laatikon ja kulkisin laatikko auki kaupungilla, kurkistamatta kuitenkaan itse sisaan. Pankkiin olisi helppo menna ja vain osoitella laatikolla, ottaa mita haluaa ja kavella pois.

Hienoa, ottaisin laatikon!



Oho, tuota en minäkään keksinyt .

Pääsisi helpommin baariin sen ylisuuren poken ohi kun vähän riemurasiaa vilauttaa :laugh:
Avatar
#37 • • Hexe Guest
En kyl kattois... Meinaan jo siellä todellakin on asia joka pistää sut aivan sekasin, niin mikä hyöty siitä olis... Haluatko muuttua niin radikaalisti elämässäs jo nuoressa iässä... Jos siellä vaikka oliskin joku kallisarvoinen asia jolla rikastuttaisit elämääsi, niin mikä hyöty siitä on että avaat tuon, sillä jos olet sekasin, niin ethän voi nauttia siitä täysillä tai peräti laisinkaan........
Hyödytön loota...
Niin se historia toistaa itseään... Vanha Pandoran lipas juttu....
Avatar
#38 • • Taedium Guest

Oho, tuota en minäkään keksinyt .

Sen takia mina lisatietoja kyselinkin. :D