KAASI livemix [ElekTour, Oulu 12.03.2004] (housea)

3 posts, 1 page, 632 views

Avatar
#1 • • KAA51 Guest
KAASI livemix [ElekTour @ B-eat-Z, 45 Special, Oulu - 12.03.2004]

Tässä mun osuus Oulun ElekTour-illasta. Livetallenne sisältää pääosin housea.

Hott 22: Sexy People
DJ Jani & Ian Carey: Drop Da Vibe
I.C.O.N.E: Magnum Burns
Manicomio: Manicomio
Giddy Aunt: Drum & Bass
Bobby Burns vs Felice: Hook Up
Perfect Sense: Niamey
Plump DJs: The Push
Santos: Sabot (Santos VIP remix)
Olav Basoski: No-1 Rocks
Bongoloverz & Cantero: Salida del Sol
Jimi Tenor: Take Me Baby
Bakony Scamp: House Come Save Me
ATFC: Ready To Roll
DJ Hal: Pigeon Boogie

D O W N L O A D
Avatar
#2 • • Oules Guest
Jep, tulipahan sitten kuunneltua ihan "kotioloissakin" tämä setti :hah: .

Setin alku musiikillisesti ihan ok, perinteisempää funkahtavampaa/lattari tyylistä housea. Setin paras vaihe omasta mielestä on "cassiusmaisen" Hook Up:in jälkeiset biisit aina Tenorin Take Me Babyyn. Varsinkin vanha suosikki Niamey sekä Plump Dj:sn *retrohäröelektrobreakbeatmäinen* The Push. Santosin rauhallinen rokkimeininki sopi setin puoleenväliin hyväksi "tasannevaiheeksi". Take Me Babya en muista illan aikana kuulleenikaan, missä lie luurannut biisin soidessa :( . Setti loppuu kyllä harmittavasti vähän kesken, alkoiko tuon jälkeen kenties b2b sessio vai jatkoitko vielä itse soittamista?

Teknisesti ok, alussa parissa vaihdossa laukkasi, mutta korjaukset suht. nopeasti. Kikkailu kyllä piristi meikäläistä, skrätsäilyä ja efektikikkailua (kalajoen opit menneet perille ;)) aina siellä täällä.

Melko monipuolinen setti Kaasilta, joka ainakin livenä toimi erinomaisesti, mutta uskon että kykyjä löytyisi jopa vielä parempaan...
Avatar
#3 • • -orion- Guest
Tää toimii kyllä itse bileiden jälkeenkin todella näppärästi. Äijähän oli ihan tulessa muutenkin noiden breiksuosuuksien kanssa ja hoiti kyllä mun respectit kotiin tuolla Basovskilla ja Hook Upilla :)

Hooks & thumbs up ja tälle kaverille keikkaa!