takomo - round lenses (breaks)

6 posts, 1 page, 1,027 views

Avatar
#1 • • rjv Guest
new-bo.gif

Takomo - Round Lenses (160kbps, 06:41, 7,85Mt)

Hieman vanhempi biisi viime syksyltä. Vähillä elementeillä pelaava, mutta groovaava breakstep-veisu.
Avatar
#2 • • DeaconX Guest
Hienot ambienssisoundit heti alussa. Loopmestari on taas asialla.
Basso on GM-tyyppisestä soundista huolimatta yyyberkuul.

Rumpusoundit on equtettu oikein. Loistavan kirkkaat, mut kuitenkin räkäset. Breakit (fillit) hienoja.. jotain odottais kuitenkin tapahtuvaksi.
Pitchillä leikkiminen rummuissa toteutettu upeasti. Ja kuten sanoit, groovaa.

Laita nyt jo prkl pitkäsoitto pihalle niin mä ostan sen! Kaikille kavereillekin vielä. U da man. :roll:
Avatar
#3 • • 8PUS Guest
humdi, tämä menee kyl mun kuulemasta takomomatskusta
keskiarvon alle. hyvät soundit, mutta jotenkin tuntuu nuo
eri elementit niin päällekkäinliimatuilta ja jotenkin jää kaikesta
hienoudestaan huolimatta biisinä vetämättömäksi.

ei potki ovia sisään, harmi sinänsä.
Cutoff

Posts: 14

#4 • • Cutoff
Hyvän kuulosta!. Ongelma on vain se sama mikä vaivaa koko breaks-skeneä: beissilinja kun ei vaan rokkaa. Soundi on aina toi samanlainen. Patterni muistuttaa BLIMin taikka Adam Freelandin juttuja epä-groovauksen osalta (jotku tykkää ihan hulluna Adam Freelandista. Minä sanon: paskaa :) ). Revolutionia nyt hei tähän hommaan.

Vaikka toi oli melkoista tylytystä nii ei tämä missään nimessä ole huono. Voisi olla jopa julkaisukelposta kamaa (soundeiltaan ainakin on!), mutta ottaa päähän hulluna se, että nubreaks biiseissä jopa huipputuottajat tuntuvat puskevan kamaa julkaisuun ilman mitään laaduntarkkailua. Softasynan presetti päälle ja tyttöystävä tekemään patterni. Siltä se kuulostaa sa*tana.
Avatar
#5 • • jooski Guest
joo, taustalla oleva ambient sälä on kyllä hienoa ja väleihin viljellyt rumpufillit.. siinäpä ne tämän viisun hienoudet sitte loppuki.

meiniingin puute vaivaa tätä tekelettä, ideattomuus. ei tästä kyllä jääny paljo mitään mieleen, lukuunottamatta tota köyhää bassonrenkutusta. saundillisesti kelpo tavaraa.
mielipide se tämäki.
Avatar
#6 • • Timo-Disko Guest
Putos kyllä meitsille!!Todella tykkii tavaraa.Soundit todella hallussa, eiku vaan promoa britteihin päin!!